Primaria mea, o continuare

Xs, ce să descriu, să fii cinstit.
Aici este o hartă care arată albastru și galben, așa cum este necesar pentru a merge la un convenționale Homo sapiens, dar roșu-galben ca am trecut, pentru a scurta distanta. Iar drumul de clar la Lazo nu este pe nici o hartă))) Acesta este doar un traseu vechi abandonat direct prin dealurile cu o mulțime de murdărie, spălare, vaduri, coborâri abrupte și ascensiuni, etc ... Ca urmare, reducerile globale de pe rutele am pierdut o zi , dar a primit o mulțime de emoții, adrenalina, experiența neprețuită a off-road și chiar frumusețea naturală a unui bonus.

După cum sa dovedit deja în Lazo, o zi înaintea noastră aceeași cale de limpede a fost preparat Kruzak Khabarovsk, de asemenea, legat de Call of Tigers, dar sa întâmplat ceva acolo, și a trebuit să se blocheze în Lazovsky Mastern. Mă întrebam cine a fost și ce sa întâmplat cu ea? Pentru a judeca piesele de pe pista de capră, a fost un foarte competent;) Ne-am oprit doar cu napravlyaykoy sdohshey în sprijinul spate, astfel încât prea pierdut în Lazo 4 ore pentru a căuta și producția unui nou bolț pentru napravlyayki.
Fixarea și realimentarea, au urcat de la Lazo la Deciduu. Cum sa mergi de la Leafwood la cordon - xs. Aborigenii au reușit doar pentru a afla în cazul în care pentru a opri în pădure din sat și că ieri acolo umotal Ural. Întrebările noastre ca exista o cale, nativii doar șiret zâmbit și a spus „acolo vei vedea pentru tine.“ În general, de rupere mai multe vaduri și băi de nămol, o multime poprinimat la 21:05 am fost la cordon, în cazul în care sa dovedit că intrarea în rezervă prin cordon este posibilă numai până la ora 21:00. Propunerea noastră de a pretinde că chiar acum 20:50, spune că vom încă nu putea trece neobservată, deoarece pădurile sunt capcane camera, iar apoi ei vor zbura pe un capac. A trebuit să mă întorc la una dintre Primechenie calea peluzele de râu, noaptea și dimineața pentru a rupe în parcul național. Ei bine, și apoi încă 12-15 de mile de-a lungul omolinului decăzind până la parcare. Acolo a aruncat masina, a luat o sticlă de bere și inundate caută frumusețe. Pe drum sa întâlnit cu directorul parcului, pe care am descris în vopseluri, în cazul în care există ceva de interes și cum să ajungi acolo, pentru care a fost grozav mulțumesc!

Pentru următorii turiști a fost ceva mai ușor, puneți coordonatele punctelor de trecere de la Leaf la parcarea din Parcul Național:
N43 ° 23'41.45 "E134 ° 30'18.68" - Apelul Tigrilor 1
N43 ° 24'32.52 "E134 ° 26'32.22" - Apelul Tigrilor 2, Glades pe stânci
N43 ° 25'03,20 "E134 ° 25'53,90" - Apelul Tigrilor 3
N43 ° 25'02.61 "E134 ° 25'47.76" - Apelul Tigrilor 4, Poiana de lângă cordon
N43 ° 24'58.24 "E134 ° 25'11.50" - Apelul Tigrilor, Cordon
N43 ° 27'24.51 "E134 ° 19'19.88" - Apelul Tigrilor, Parcare
N43 ° 27'32.86 "E134 ° 18'46.98" - Apelul Tigrilor, praguri
N43 ° 27'38.67 "E134 ° 19'43.58" - Apelul Tigrilor, Cascada

Într-o zi a fost dedicată în întregime râului, rapidurilor și scăldaturilor, iar a doua zi am urcat pe cea mai apropiată cascadă. A mers din nou, a înotat din nou, a urmărit și a zburat într-un Valentine din apropiere, pentru a se preda îndărăt la mare, soare și nisip ...