Orașul Sochi (Rusia) - "cum să măsoară o călătorie bugetară de-a lungul marilor expansiuni

Bună ziua tuturor! Adesea vara este de neînțeles - fie fierbinte, fie ploioasă, dar încă atrage la mare. Stațiunile externe sunt adesea inaccesibile fie din cauza condițiilor meteorologice, fie din cauza mentalității locale, fie din cauza politicii, fie din cauza prețurilor. Apoi stațiunile țării noastre vin la salvare! Cele mai renumite sunt Crimeea și Sochi. În Crimeea, nu am îndrăznit să meargă, dar la Soci a mers cu plăcere, gândindu-se că el ar arata ca o Abhazia destul, care nu este prea departe de stațiunile țării noastre. Cât de greșit am fost.

Deci, marea! Visele unui paradis de zână s-au prăbușit de îndată ce ne-am uitat la el. Dacă în Abhazia în apropierea apa era verde, albastru și aproape smarald în depărtare, și numai nenorociri au fost nori de meduze, aici apa era tulbure verde, și de multe ori ar putea fi văzut grămezi de gunoi.

Orașul Sochi (Rusia) -

Desigur, în jurul valorii de mulțime de turiști, dar nu ne așteptam la nimic altceva. Apropo, la Marea Neagră, valuri de lux! Pentru navigare, desigur, nu se potrivesc, ci pentru a se deda și a merge în ele o activitate interesantă. Puteți, de asemenea, să faceți o grămadă de fotografii interesante, de exemplu, cum creați acest val sau îl cuceriți.

Și puteți face o fotografie "născută din spumă de mare".

Obiect imens pentru imaginație. Și ce fel de apusuri de soare! Seara nu arată atât de murdară și totul arată foarte bine.

Orașul Sochi (Rusia) -

Dar nu numai oamenii au decorat această plajă, de multe ori au zburat la sărbătoare. porumbei și absolut fără teamă de oameni.

Desigur, Sochi este destul de aproape de Munții Caucaz, ceea ce a contribuit. Ce fel de mâncare caucaziană știe toată lumea? Desigur, kebab shish! Așa că am decis să comandăm kebab-ul shish. Am mers la un restaurant local, sunt pe stradă la fiecare zece metri și am comandat o porție. Mărimea vasului nu a fost scrisă și, după ce a estimat costul porțiilor în cafenelele noastre, au decis că ne vor servi puțin. Am greșit! Am primit atât de mult gratar că în seara în care noi trei nu am putut mânca! Îți spun mai mult, am luat-o cu noi și am terminat numai în seara următoare!

Doar aici cresc multe fructe și toate sunt comercializate atât pe străzile obișnuite, cât și pe piețele locale. Acestea din urmă produc o culoare specială.

Orașul Sochi (Rusia) -

Ce nu există pe aceste piețe! Desigur, imediat ce intri în nas luminos lovește mirosul de mirodenii, orbiți de prezența de fructe - există mere, piersici, pepene verde, aici e aici feliate.

Deasupra cazierilor atârnă tot felul de dulciuri și peste toate acestea nu zboară hoardele de muște. Frumusețe!

Dar pentru cei care iubesc cerealele obișnuite, paste, salate, la fel ca în Soci aproape în fiecare colț, există magazine locale, precum și rețele, cum ar fi magneziu. Acolo puteți găsi tot ce vă place la prețuri mici.

Bineînțeles, puteți locui într-un hotel sau hotel. Dar am decis că nu are sens să plătim pentru o cameră confortabilă, pentru că nu venim aici să ne uităm la televizor. Ca urmare, am închiriat din nou o cameră într-o casă privată pentru 500 ruble pe noapte pe persoană. Totul era foarte decent, paturile, bordelul, dulapul, fereastra cu vedere la mare, duș și toaletă. În timpul călătoriei la Sankt-Petersburg, nu am aruncat nici o mie la același număr.

Odată, când m-am întors acasă, așteptam o astfel de surpriză.

Orașul Sochi (Rusia) -

Pe bateria din apropierea patului meu, acest miracol sa târât. Nu era înfricoșător, ci interesant.

Știi, Sochi e un oraș. Nu vorbesc despre nivelul de urbanizare sau numărul de clădiri înalte, vorbesc despre faptul că există un om la putere. Nu am văzut pădurile inteligente sau plantele sălbatice, așa cum era în Abhazia. Și chiar și atunci când am făcut o excursie, rămășițele unei frumoase păduri sălbatice, cu copacii ei uriași, au stricat șoseaua serpentină. Toate pentru dragul turiștilor.

Singurele rămășițe ale naturii sunt, desigur, tot felul de palmieri la fiecare colț al străzii și pomi fructiferi pe care oamenii locali fac afaceri.

Orașul Sochi (Rusia) -

Aici vă voi spune despre distracții mici și despre excursii. Să începem cu cei mici. În principiu, ele se află pe plajă. Primul lucru pe care le-am făcut tatuaje henna în diferite locuri, prețul nu este cel mai ieftin pentru un tatuaj în formă de inscripții sub clavicula, a trebuit să plătească 500 de ruble.

Al doilea divertisment este și noi, de obicei găsim în parcuri cu atracții. Acestea sunt tot felul de corturi-razvodilovki. De exemplu, bile forfetare - obțineți o jucărie. Desigur, nu au reușit să le spargă.

Ei bine, acum să mergem pe excursii! Primul loc la care am mers. Acesta este Oceanariul din Sochi.

Orașul Sochi (Rusia) -

De fapt, el este în Adler, dar de fapt este cartierul urban al orașului Sochi. Acolo nu mi-a plăcut cu adevărat - a fost destul de întuneric, luminos și de pește memorabil este destul de mic.

Coridoarele sunt pur și simplu nerealiste, și există o mulțime de oameni, așa că noi am simțit ca într-un mic acvariu. Singurul lucru care a plăcut, acestea sunt camere frumoase cu desene de vopsea fluorescentă. A fost frumos!

Nu poți să faci poze pur și simplu în acvariu, trebuie să plătești și apoi ai o icoană. Dar nimeni nu acordă nici o atenție acestui lucru. Și noi, ca mulți alții, am făcut fotografii la fel. Pe drum, am fost cu toții fotografiați cu fotografii de 3x4, pentru o dimensiune mai mare pe care trebuia să o plătim. N-am nevoie de ea.

Orașul Sochi (Rusia) -

Al doilea loc în care am decis să mergem cu o excursie este Parcul Olimpic. De divertisment nu a fost ieftin, aproximativ 1000 pe persoană, am plecat seara. Locul este cu adevărat impresionant! Acolo nu poți merge și călătoresc pe mașini speciale. Așa am ajuns de la intrarea în locurile olimpice.

Desigur, o impresie uriașă a fost făcută de fosta flacără olimpică, care a fost transformată într-o fântână de cântat.

Sub sunetul muzicii clasice și strălucirea strălucitoare a unei fântâni a dansat. Este cu adevărat fascinant.

Dar stadiul principal al Jocurilor Olimpice Fisht nu a fost deosebit de impresionat. O cladire imensa gri. Patinarul era mai memorabil: seamănă cu un val sau cu un aisberg.

Orașul Sochi (Rusia) -

Bineînțeles, aici vedem multe lucruri pe care ochiul comun le ascunde - diferite grinzi, suporturi, tot ceea ce ar strica aspectul camerei.

În timpul călătoriei am ajuns într-o plută uriașă pe o serpentină. A fost miezul nopții și am stat acolo aproximativ o oră.

Deci, să evaluăm fiecare dintre ele pe o scară de cinci stele.

Trip - 2 stele

Plaje - 4 stele

Natura - 3 stele

Divertisment - 4 stele

Deci, scorul mediu este de 3,7, adică, pentru Sochi am pus 4 stele și vă recomand să călătoriți într-una din stațiunile favorite ale țării noastre!