Muzeul-Estate din Ostafievo - Parnassus rus - toate comentariile - concediu cu copii

Am petrecut noaptea la muzeul din Ostafyevo. Programul nu a fost atât de interesant ca în alte locuri și de la alți participanți. Dar am ales Ostafyevo din cauza dorinței de a aduce un omagiu orașului, în aer liber.

Vremea a fost bună, este într-adevăr departe de a merge. Am călătorit de pe Bulevardul D. Don, du-te (a găsi nici o stație de autobuz 802, direct și liber - din păcate, nici un semn de la toate, și nimeni nu știa unde se oprește - dizgrație) pe intercity unele autobuzul a derapat.
Acesta a fost primul pilot care a spus că știa unde Ostafyevo și gata să renunțe de pe jumătate de drum, și apoi stai pe orice autobuz și vă va lua. Deci, am mers, în principiu este convenabil, dar a fost scump pentru bani - autobuzele sunt scumpe. Dar ne-am confortabil și rapid, ceea ce este bine.

Trecând prin porțile proprietății, am condus la casieria casei principale (box office-ul de conectare ne-a spus că problema quest acolo), am luat căutarea - Secretele parcului și a mers pentru o plimbare - pentru a rezolva căutarea. El a fost simplu pentru noi, dar el a fost cu poezii - ghicitori, cu rebuse - interesant.

Casa principală a conacului. Cât de multe niveluri are el? Răspunsul corect este 5.

Mulțumită lui am mers în jurul întregului parc, am examinat toate cele 4 monumente cu ajutorul lui, dar și alte atracții - au făcut o plimbare minunată.

vechi de stejari, în Manor 2, vizavi de galeriile conacului

În ultima zi clară a toamnei am vizitat stațiunea Ostafyevo (mama, tatăl, doi copii 5 și 3). Casele de numerar au fost plăcute surprinse că pentru o familie cu copii sub 7 ani intrarea este gratuită pentru toată lumea! A fost plăcut surprinsă.
Deja la intrare, în cazul în care este un baraj peste iaz, am fost întâmpinați de rațe pentru copii favorit - cu plăcere a vorbit cu ei, bebelușii hrăniți - asigurați-vă că pentru a lua un tratament pentru ei.

Locuința arată foarte impresionantă - o casă nobilă mare, cu o colonadă, cu două galerii pe ambele părți, curate, strălucitoare, foarte frumoase. Aici este ușor să ne imaginăm pe Pușkin, Lermontov și pe Peter Vyazemsky însuși.

În ceea ce privește parcul - aceasta este, probabil, locul cel mai bine îngrijit și confortabil în Estate, pista frumos, multe pot merge un scuter, pentru a ține cărucior. Cu bicicletele nu sunt permise, dar am văzut o fată pe role.

Parcul are o mulțime de bănci, există un foișor minunat, pod ghebos (pe care fericit urca copii), atunci puteți găsi o varietate de păsări și animale. Am văzut un zâmbet, o pisică, vrăbii și veverițe. Toți au provocat încântare în rândul copiilor.

Încă înțeleg că nu-i poți interzice lui Dumnezeu să meargă pe pajiște - păzitorii urmăresc (sper că cel puțin primesc o primă pentru "vigilă"). Înțeleg că nu puteți intra în parc cu bicicleta, pentru că Miezul de marmură de pe șine nu va supraviețui!
Dar așa schiurile pot dăuna unui parc - nu înțeleg.

Parnasul rus este conacul Ostafyevo. Foarte aproape de Moscova - la mai puțin de o jumătate de oră de la Centura de la Moscova și suntem în acest loc cu adevărat istoric. La urma urmei, într-adevăr a fost scrisă o poveste în sensul literal al cuvântului - aproape 8 volume ale "Istoriei statului rus" au fost scrise de Karamzin în acest conac.

Este păcat că clădirea principală este încă parțial închisă de un gard nesimpatizant.

Este păcat că am sosit după 14 ore și, așa cum au spus la checkout, excursiile nu vor mai fi ținute. Și dimineața la intrare au recrutat rapid grupuri și au plecat la casă cu o excursie. Dar scopul nostru a fost, practic, o plimbare în parc - astăzi ne-am limitat.

Chiar și după ce ați venit pentru prima oară aici și ați citit cu atenție comprimatele din parc, puteți învăța destul de multe despre minunatele gazde și oaspeții din complex. Au fost Pușkin și Zhukovski, Karamzin și Vyazemsky - au avut monumente foarte originale în parc. Și parcul însăși și-a păstrat bine structura. Multe, bineînțeles, se pierd, dar ceva se restabilește. De exemplu, aici este acest foișor - Templul lui Apollo.

După ce ne-am uitat la intrarea în planul imobiliar de la începutul secolului al XIX-lea, am căutat obiectele marcate pe el. Din păcate, aproape nimic nu a găsit, dar o mulțime de nabevalsya despre ceea ce este păstrat de la parc obișnuit, hrănite rațe în iaz.
Asigurați-vă că pentru a lua mâncare pentru ei, dacă aveți de gând să Ostafyevo. Chiar și sa întâlnit cu un uzhik plutitor.

Recomand foarte mult o plimbare prin parc familiilor cu copii mici. Era plictisitor pentru mine - aveau nevoie de un muzeu și de o excursie interesantă.

Astăzi am vizitat muzeul din Ostafyevo. Întreaga noastră familie - mama, tata, 2 copii (11 și 1,5 grame) și bunica mi-au plăcut foarte mult! Un teritoriu destul de spațios, o mulțime de lumină și aer. În ciuda numărului mare de nunți (sâmbătă), nimeni nu a deranjat pe nimeni. Fotografiați, apropo, peste tot și în tot (garda, așa cum se întâmplă în revistă anterioară, nu a recurs). Există o mulțime de bănci și colțuri izolate în parc. În liniște puteți găsi un loc, stați, relaxați-vă și admirați natura.

Pentru prima dată a vizitat Ostafievo cu un copil de 7,5 ani. Am sosit cu mașina, fără o excursie, pur și simplu umblăm prin parc și inspectăm proprietatea. Bilete pentru o plimbare în parc - 20 de ruble. pentru adulți și 10 r. pentru copii.

În momentul în care imobilul este restaurat: clădirea principală este tencuită, dar nu vopsită, ferestrele sunt înfundate. Loc liniștit și retras. Parcul este bine întreținut, cel puțin lângă casă. Nu există practic nici un vizitator. Foarte original monument al lui Karamzin. Au făcut mai multe poze ale copilului pe o cutie de săpun digital pe fundalul iazului și pe cea mai apropiată aripă a clădirii, dar gardianul a venit imediat și a spus că era interzisă fotografierea. Și este în parc?

La intrarea în parc nu s-au găsit inscripții prohibitive în ochii noștri. Deja pe drum, au citit toate semnele și au găsit linia cu litere mici că "este interzisă fotografierea pe teritoriul muzeului". Dar nu eram chiar în clădire. Desigur, există restricții în muzee, unde puteți trage fără bliț. Uneori este nevoie de o plată suplimentară (ca în Muzeul de Cosmonautică din Moscova), deși, în opinia mea, aceasta este o invenție pură a Rusiei: de fapt, un bilet a fost deja cumpărat. Dar nu am vazut inca pe cineva care ar fi interzis sa traga intr-un parc. Ce obiect secret se află aici?

Deja pe cealaltă parte a iazului sunt vasele, distrugând peisajul. Bineînțeles, acest lucru poate fi o problemă, dar reziduul neplăcut a rămas. Iazul de lângă podul cocoșului este îngroșat cu cocoș, putrezit și arătat ca un mlaștină. Vă sfătuiesc să vizitați Dubrovici, nu departe de aici. Acolo veți găsi o biserică foarte neobișnuită (sfârșitul secolului XVII-începutul secolului al XVIII-lea) în stil baroc. Este uimitor de frumos.