Mi-am dat seama cât de puțin este nevoie să fii fericit!

Fata nu a cumpărat nimic timp de 365 de zile, și asta sa întâmplat.

Eroina articolului nostru, Michelle McGough, este o personalitate destul de contradictorie. Michelle a fost jurnalist financiar și a sfătuit pe oameni să își planifice propriul buget. Cu toate acestea, ea însăși, întotdeauna fără îndoială, și-a petrecut propriile economii la stânga și la dreapta.

Fata a decis că nu era corectă pentru cititorii săi: să vorbească despre cum să salveze și să arunce banii pentru brățări. Apoi ea a decis să efectueze un experiment - a început să cheltuiască bani doar pe cele mai necesare.

Mi-am dat seama cât de puțin este nevoie să fii fericit!

Jurnalistul nu mai cumpără lucruri noi, ci a început să mănânce alimente și mersul cu bicicleta. A salvat astfel 23 de mii de dolari. Sună impresionant.

Din cuvintele lui McGough: "Am început să observ că am cheltuit mulți bani la o întâlnire la bar, haine noi, scoaterea de cafea. Și am avut o altă ipotecă și câteva împrumuturi.

Ce cheltuieli au rămas:

1. Ipoteca, plăți de utilitate, asigurare, asistență părinților, plata contului Internet și mobil, caritate. Pe aceasta am cheltuit până la 2.000 de dolari pe lună.

2. Mijloace de igienă: șampon, pastă de dinți. deodorant. Detergenți și produse. Acest lucru a durat doar 35 de dolari pe săptămână.

Mi-am dat seama cât de puțin este nevoie să fii fericit!

Din ceea ce a trebuit să refuz:

1. Vizitați cinema, relaxați-vă în cafenele și pub-uri. Mâncare și degustare de cafea, călătorii în vacanță și cumpărături delicatese.

2. Vizitați centrul de fitness, cumpărați haine noi, cosmetice, tunsoare la stilist și costurile de transport.

Mi-am dat seama cât de puțin este nevoie să fii fericit!

Am mers cu bicicleta pentru orice întâlnire sau muncă. A aranjat picni în parc și a participat la expoziții și concerte gratuite.

A început să mănânce alimente simple de casă și a refuzat să mănânce dulciuri.

Instruit numai acasă.

Timp de un an am învățat cum să gătesc, deși mai devreme acest lucru a ieșit din mână prost.

Mi-am dat seama cât de puțin este nevoie să fii fericit!

Nu vreau să mă prefac că era ușor pentru mine. Primele luni au fost dificile pentru mine: de câteva ori aproape că am rupt, gândindu-mă să cumpăr mâncare într-o cafenea, să folosesc un autobuz în locul unei biciclete plictisitoare sau să mă îmbătut într-un bar.

Dar mi-am dat seama că principalul lucru: să te distrezi, să nu-ți iei neapărat portofelul.

Am vizitat cât mai multe expoziții gratuite pe care nu le-am vizitat în întreaga mea viață. Au participat la evenimente sportive ale orașului și diverse festivaluri de muzică și artă.

Mi-am petrecut vacantele cu soțul meu pe un tur de bicicletă. În după-amiaza am plecat și am dormit noaptea într-un cort.

Mi-am dat seama cât de puțin este nevoie să fii fericit!

Desigur, au existat pierderi. Nu puteam să văd ultimele ultime trupe cinematografice la cinema sau să stau cu prietenii într-o cafenea. Fără un coafor, am avut un coșmar pe cap.

Când eu și soțul meu am fost invitați să vizităm, am venit cu mâna goală. Cu toate acestea, întotdeauna am găsit cum să-i mulțumesc prietenilor mei pentru cină, - a spălat munții de feluri de mâncare.

5 lucruri pe care nu le aveam:

1. Acest kari: N-am învățat niciodată să-l gătesc ca într-un restaurant.

2. Flori vii: erau rare, numai când prietenii au dat.

Mi-am dat seama cât de puțin este nevoie să fii fericit!

3. Crema hidratantă: am decis să salvez chiar și pe asta.

4. Parfum: fără ei nu m-am simțit complet uman.

5. Autobuz: Chiar și în ploaie și vânt, m-am dus cu bicicleta.

Mi-am dat seama cât de puțin este nevoie să fii fericit!

Timp de un an am economisit 23 mii. Am reușit să rambursez o parte din credit ipotecar înainte de termen și să-i plătesc cu împrumuturi. În viitor, nu voi economisi atât de mult, dar m-am învățat să apreciez banii.

Am fost întrebat de multe ori dacă mi-e dor de cumpărături? Răspunsul meu este nu. Mi-am dat seama că am avut destui perechi de pantaloni, parfumuri și tunsori de la coafor.

Primul lucru pe care l-am făcut când anul de economisire sa încheiat a fost să-mi dau familiei și prietenilor bere în pubul nostru favorit. Apoi am cumpărat un bilet de avion în Irlanda, unde locuiește bunicul meu.

Mi-am dat seama cât de puțin este nevoie să fii fericit!

Principalul rezultat al acestui experiment este că am devenit mai sociabili și mai deschisi față de tot ce este nou. Și am realizat și cât de puțin este nevoie să fiu fericit ".

Această poveste este o lecție bună, cum să se ocupe de bani. Dar este adevărat, nu este nevoie să ne revizuim cheltuielile pentru a economisi bani pentru ceva cu adevărat util.