Mormyshka de vară - ca un instrument pentru prinderea crapului, clubul pescarilor

Odată a venit o vreme când în pescuit vroiam să schimb ceva. Gândindu-mă și gândindu-mă prin minte, ce prind și ce nu, m-am oprit la crap. Experiență, bineînțeles - nu! M-am hotarat sa inceapa cu tije de pescuit plutitoare, cartofi fierti, terci de momeala si sa dus la crap! Firește nu a prins nimic. Pescuitul rare sa încheiat prin capturarea unui crap, și el a sărit pe plute și în jur - ca și cum m-ar fi batjocorit. Astfel a trecut o jumătate de an - rezultatele au fost modeste. Încă o dată mergeam la pescuit, hotărând că dacă nu aș prinde în locul în care am văzut cum un pescar a reușit să prindă crapul, atunci aș abandona această ocupație! Odată a venit o vreme când în pescuit vroiam să schimb ceva. Gândindu-mă și gândindu-mă prin minte, ce prind și ce nu, m-am oprit la crap. Experiență, bineînțeles - nu! M-am hotarat sa inceapa cu tije de pescuit plutitoare, cartofi fierti, terci de momeala si sa dus la crap! Firește nu a prins nimic. Pescuitul rare sa încheiat prin capturarea unui crap, și el a sărit pe plute și în jur - ca și cum m-ar fi batjocorit. Astfel a trecut o jumătate de an - rezultatele au fost modeste. Încă o dată mergeam la pescuit, hotărând că dacă nu aș prinde în locul în care am văzut cum un pescar a reușit să prindă crapul, atunci aș abandona această ocupație!

Stabilit, supraalimenta și am așteptat - musca la zero, cu toate că crap mers, a venit în curând pescarul norocos, așezat în spatele meu, am aruncat Zhmenka trifoi și cuvintele „Bună mănâncă“, a început o unwinding undiță cu un semn! Am fost atât de surprins de asta, nici măcar nu m-am putut imagina cum să prind un crap! Chiar i-am spus că nu-și ia crapul. Care a fost surpriza mea când a început să tragă carpici pentru un kilogram unul după altul! După cel de-al zecelea crap, nu am putut să stau și am plecat acasă. Din acest pescuit m-am îmbolnăvit cu un mormișt.

La prima vedere, tijă - da din cap - Jig, sistemul este destul de primitiv, de cumpărare tot ce ai nevoie pentru a dota tija de pescuit (telescop de plastic) și a mers în anticiparea destul de bun crap de captură. În același loc ca și ultima dată a fost cu acel mormyshechnikom. El captează, nu-i așa! Fantastic!

Ceea ce am înțeles, doar că am prins aproape fără succes restul sezonului și am ținut un crap care a coborât ...

Primavara a venit, ideea de a prinde un crap în timpul iernii nu a dispărut. În acest timp, am citit aproape totul despre crap, dar despre mormyshke, în special pentru crap, au fost găsite informații foarte slabe. Nu m-am oprit, pentru că prin toate articolele cunoscute pescarilor de crap trasat ceea ce crap va prinde cu succes pe cineva care prinde aceste tackles și ademenește că crapul cu greu știe sau puțin familiarizați cu ele.

Gear și momeală

Am cumpărat cârligele Cobra a început să facă morme de plumb. Am făcut prima parte cu dificultate și m-am dus la pescuit. Era primăvara, iar crapul nu sa deranjat prea mult înainte de apariția hranei, dar nu l-am dus din nou la mormânt! (după cum am realizat mai târziu pentru că apa era lumină). În curând a fost înmulțită și crapul a încetat să o ia de la lună, a prins crapul crucian. După numeroasele eșecuri în pescuitul pentru mormyshku, am vrut să nu mai încerc, dar cazul a ajutat.

În special, fără să țină cont de succes, a plecat seara la crap, luând o tijă de pescuit marmail. Îmi amintesc că la sosire a fost o furtună, a așteptat-o ​​și a mers la jurnal. Am plantat orzul și l-am coborât până la limita apei curățate și murdare, hrănite anterior. Era inconfortabil să stau pe un jgheab alunecos și când am observat mușcătura! Podsek și tijă cu un arc, puțin pomriv, crapul sa predat! Primul meu crap pe mormiș! Două kilograme! În acea zi, crapul după reproducere a fost foame și a luat ca un câine! N-am avut experiența deghizării.

Crapul a luat aproximativ 3-5 kg, tija - plastic, bobina - fără frecare, linia - panglica de calitate inferioară. La sfârșitul pescuitului, am luat un "monstru", care fără rezistență a ieșit la suprafață, și-a fixat capul aproape ca al meu și sa scufundat cu ușurință, rupând un telescop. După ce pescuiesc toate gândurile doar despre crap, el a început să mă viseze într-un vis. Mi-am dat seama că, fără echipamentul cel mai perfect pentru crap, nu vă puteți gândi.

Anterior, am folosit uneltele cele mai primitive: tija din fibra de sticla, tambur, fără ambreiaj, cârlige kobrovskie - dezgustător de calitate, împletit, de asemenea, mai mult de un pescuit nu a putut sta - pushilas și a rupt cu ușurință. A început o alegere dificilă a tot ceea ce este necesar din întreaga gamă de unelte pentru pescuitul crapului.

Principalul lucru a fost să alegi o tijă. deoarece, după cum a demonstrat experiența, fibra de sticlă nu este bună. Crap noduri într-un nod și nu-l ridica și tu ești, în cele din urmă se rupe. Am început să testez bastoane de crap - ele sunt puternice, deși destul de scurte. Așa că am ales tijă marină de la TICA. Stick destul de rău făcut din grafit exprimat cu un test de 125-250 g și un vârf adițional. Total 5 metri 3-genunchi plug cu două vârfuri de rigiditate diferite, în măsură să ridice în aer o dumbell 3 kg! .... De ce o asemenea forță?

Faptul că crapul mare are astfel necaz zvârcolire de nepătruns, care nu poate fi departe, și chei sunt puternice ton, meci. Alegerea altor accesorii, de asemenea, nu a fost ușor, pentru că momeala trebuie să fie păstrate în permanență în mână, și mai puternică decât uneltele - deci este mai greu. Rămâne să alegeți o bobină. mașină de tocat carne, care ar sta crapul labagii puternici ar cântări până la un kilogram și mai puțin în greutate s-ar răspândi pur și simplu, am optat pentru seria de mijloc multi - Caiman (320 g greutate), din aceeași Tica. Rămâne să lucreze în spatele panglicii. Am hotarat sa incerc o noua panglica germana 0,3 cu un efort declarat de a sparge 25 kg (cu ideea ca atunci cand se va purta aceasta va sta 10-15 kg).

Cârligele din cobra - în mod evident nu erau pentru crapul de trofee, cârligul fie îndoit, fie tăi buza. Am avut cârlige №№2-4 Golden Catch - nu cele mai bune, dar în practică, s-au dovedit destul de bune în urma. Mormyshka ar trebui să fie lumină nu mai mult de 1 g de greutate. Am facut acest lucru: am stors mana moale din jurul antebratului cu clește cu nas plat, eliminând nafilele inutile. Se formează într-o matriță - este impracticabilă, tk. există o eliberare de metal, iar cârligul va decolora.

Am dat din cap, lăsându-l pe lalea. La sfarsitul capului pentru o vizibilitate mai mare - o margine.

Echipamentul sa dovedit puternic, dar nu foarte greu. Pescuitul ulterior a demonstrat eficacitatea acestuia. Procesul de prindere pe mormyshku este foarte complicat. Crapul mănâncă atât de ușor încât nu puteți observa mușcătura. Nu există nici un astfel de lucru încât să se curbează brusc curva și apoi tijă. Principalul mușcătură pentru o secundă se ridică și apoi revine la poziția inițială. După părerea mea, plutirea crapului atrage apa astfel încât să suge furajul cu o anumită greutate în apă, așa-numitul. separare. De ce ar crea un jet puternic care să-i pună în gură orice gunoaie? Prin urmare, pântecul ar trebui să fie atât de ușor încât nodul să poată fi lăsat în fundul greutății mormyshki, cu o panglică groasă. De ce este eficienta mormyshk-ul? Faptul este ca crapul, in timp ce inghite momeala, o exploreaza in mai multe etape:

- un miros, un miros bun atrage crapul;
- Crapul înflorit explorează aripile și bărbia pectorale;
- dacă nu-i provoacă suspiciune specială, o ia în gură și imediat scuipă (astfel de teste pot fi repetate);
- și, în cele din urmă, - înghiți.

Plutitoare, și un alt tackling pentru a tăia crap în a treia etapă este imposibil. Un crap foarte rar nu recunoaște trucul murdar examinând momeala.

De multe ori, multe poplavochniki prinde crap rare și mici, t. Pentru a. Flotorului nu va da o muscatura, un semn în timp ce sari la partea de sus, la milimetru, nu mai mult. Am rareori au o musca atunci cand crap a ridicat încet din cap, de multe ori, fie da din cap îndoiți încet (a doua etapă), sau sărind în sus. Au fost de multe ori prinde bărbia crap și înotătoarei pectorale stângă (de ce - nu știu, cu dreptul de a nu prinde nici un crap)!

Momeală pentru mormyshki Am folosit o varietate, cel mai important, că ar fi cât mai puțin posibil - cu un cap de meci. Astfel, duza acoperă doar zgomotul cârligului. Aplicații atașate: cartofi, orz de perle, carne de cancer, carne de minuni, scoici mici.

Tehnica pescuitului de crap

Tehnica pescuitului este după cum urmează: jocurile de la mormyshki nu sunt deloc necesare. Dacă începeți să jucați, crapul nu o va lua. Mormyshka coboară ușor și, pe măsură ce ajunge la fund, uneori urmează o lovitură de mușcătură. Dar o crapă mare durează aproximativ 2-3 minute. În același timp, este necesar ca pâlnia să fie ținută în partea inferioară și să fie gata de tăiere. Trebuie să o tăiați cu mișcarea cea mai mică. Mai devreme asteptam o muscatura puternica si cea mai mica ezitare - scotand pe o mica vata, si era crap.

Locul unde să prindă pe mormyshku, ar trebui să fie profund și zakoryazhenym. Pentru a prinde este necesar sau de la pod, de la țărm sau de la copaci. Barca era ineficientă. Adâncime suficientă de la 1 m. Chiar dacă se găsește un loc cu o groapă în apropiere și un ciocă lângă țărm, mușcăturile vor fi doar în anumite locuri. Mulți vor crede că unde a aruncat momeala - coboară mormyshka și o va lua! Nimic de genul ăsta!

Crapul, deosebit de mare, nu ia momeala ... de ce? - Nu știu ... Eu de obicei zakarmlivayu un anumit punct, de exemplu, într-un loc curat în 2 metri de Driftwood, jig chiuveta momeala la marginea sau chiar Driftwood - eficacitatea uimitoare! La cea mai mare momeală au luat doar crapă mică la 2 kg. În timp ce mormistemul este coborât, este necesar să se uite în jur - este vorba de crapare? Crapul se face adesea cu bule. Odată ce un dispozitiv adecvat la partea de jos a toată atenția - pe cap, așteptați 5-10 minute, se scoate dispozitivul de fixare și fixați la locația unde văzut Royko. Zonele de mușcături pot fi limitate cu centimetri, ușor în lateral - nu iau.

Aceste zone sunt situate în apropierea trunchiurile înșiși, sau traseul crap pe care le-a folosit să se plimbe și să pasc în altele. Seducătoare loc unele momeală nu a fost el nu ar lua. Uneori, aceasta tehnica este foarte eficient dacă este găsit gol din alge marine și scoarță de copac trunchi de copac, ușor înclinat merge în jos, pe trunchi poate fi mai mic lin calibrului, atingând în mod constant crap koryazhki uneori atacă duza care poate fi auzit lovind un trunchi de copac! Ia crap să ia, deși dificil, dar posibil, și pentru tăiere - ar trebui să fie aproape imposibil element - ca o vyazhivanie.

Crap într-un cortex impenetrabil, în comparație cu modul în care un cowboy va ține pe taur. Datorită bățului meu furios, specimenele de 3 kg dansează pur și simplu pe coadă, agățându-se în aer până când sunt prinse în pod. Câteva cuvinte despre podsaka și podsachivanii. Podsakul trebuie să fie cât mai mare și mai profund posibil, crapul să se rotească astfel încât este foarte dificil să o atașați. Este necesar să suflați un partener, este foarte greu. Este o altă problemă atunci când crapul are un aspect mai impresionant. Aici recomandările sunt inutile pentru a da, unul pot spune că tehnica va fi elaborată, mai mult sau mai puțin, atunci când nu va fi lansată o găleată de adrenalină. La început, am fost paralizat când o "locomotivă" a atârnat pe un cârlig și a mers de-a lungul fundului, fără a urca un centimetru, rezultatul fiind previzibil - o crapă cu un buzunar rupt în continuare. Mai târziu, am dezvoltat astfel de tactici. În funcție de pozițiile zakoryazhennosti strângeți sau strângeți ușor frecarea.

Fac o matura puternica, cu speranta ca voi ridica crapul care a intrat in confuzie la suprafata. Dacă în loc de trofeul așteptat, mușcă un pic la un kilogram, apoi doar zboară spre metru din apă. Tăiați crapul de jos, doar că este necesar să pierdeți reperele, este recomandabil să-i dați o gură de aer. Dacă nu-l rupeți rapid de jos, crapul vine la el însuși și face un salt puternic spre cel mai apropiat snag - și îi puteți spune la revedere. Dacă crapul este ridicat la suprafața primei sale spurturi - la întâmplare, așa că. există o șansă suplimentară să-l retrage, vyvazhivanie foarte forțat. Crapul trebuie să fie tras puternic, dar nu fără grijă.

La început, este recomandabil să dați ambreiajul, dacă spațiul permite, să scuturați o mică linie de pescuit. De ce este desenul animat mai bun decât mașina de măcinat cu carne? Da, prin faptul că puteți regla frecare prin apăsarea liniei de pescuit cu palma care ține tija tijei. Pur și simplu nu există nici o modalitate de a răsuci și a regla fricțiunea în timpul călătoriei. În cazul în care crapul, cu toate acestea, sa apropiat de cel mai impenetrabil cortex pentru a fixa o linie de pescuit o palmă și pentru a păstra de la ultimele forțe. Am avut lucruri curioase când crapul aproape ma tras în apă. După vyvazhivaniya au fost adesea abraziuni și mâini dureroase. Stick 5 m braț - nu un crap mic și trage vârful cu o forță de 10 kg, să-l țină pe un scurt versiuni care nu sunt - greu.

Nuante de pescuit de crap

Crap - un pește puternic instruit. A treia oară când nu puteți vedea mușcătura în locul unde a fost capturat pentru prima dată o mulțime de pești. Este necesară schimbarea rezervoarelor ori de câte ori este posibil. nu le presează. Odată ce am cunoscut marmoshek-ul ăsta. Sa plâns că din pomul său, peștele nu mai luase. De asemenea, am observat o scădere tot mai mare a activității crapului. Karp a atins linia, fără a lua o mormăi în gură. Mărturisesc că m-am hotărât să încerc să cochez un teapon și să-l bag pe un crap. Pe una din pescuit a luat o tee-ovnerovsky № 4.

Am încercat pe mormyshku - zero, lasat cateva ore. tee Tras, chinuit de remușcări legat, plantate pe fiecare cârlig pe Perlovka, nu prea crede omiteți-l in apa ... asa ca un semn care deja fixat în mâna lui a dat! Pentru o scurtă perioadă de la candelabru (asa ca am sunat la tee cu orz) au fost capturate 8 crap, și toate au luat tee în gură. De ce crapul a luat un teu - nici o idee! M-am plâns că mormyshechnik pentru muscatura, am coborât candelabru de la el pe crap - crap, apoi altul. El este la o pierdere!