Ferre milano - istoric al mărcii, recenzii de clienți și sortiment

Țara de origine ITALIA Țări de producție CAMBODIA; CHINA; HONG KONG; INDIA; INDONEZIA; ITALIA; PORTUGALIA; VIETNAM; TURCIA Un conducător de saci de marca italian Ferre, fondat în 1978. Colecția actuală de pungi Ferre Milano astăzi nu există, deoarece linia a fost închisă și retrasă din producție. Sub marca Ferre Milano continuă să producă alte accesorii, cum ar fi umbrele.

Genți de mână pentru femei 13

Accesorii pentru femei 7

Linia Ferre Milano este considerată a fi clasică în stilul mărcii Ferre. În istoria mărcii Gianfranco Ferre au fost produse un număr de colecții elegante care au influențat dezvoltarea în continuare a modei, iar linia Ferre Milano este una dintre ele. Anterior, marca Ferre Milano a fost numită White Label și a fost creată ca o marcă de lucruri practice și accesibile. Această a doua linie a designerului a fost diferită de prima frumusețe, sofisticare și neobișnuită pentru conservatorismul Ferre. Lucrurile din Ferre Milano se caracterizează prin farmec și farmec, par a crea o aură de succes și prosperitate. Marca este creată pentru oameni de succes care apreciază forme simple laconice și design vrăjitor.

Ferre Milano se arată cel mai bine în accesorii. Pungi de orice dimensiune, ideale pentru zi și seara, materiale ușoare, moderne, design practic și o paletă bogată de culori, care variază de la toate nuanțele de negru la nuanțele cele mai la modă ale sezonului, combinate împreună.

Marca Ferre Milano este un fenomen special printre alte branduri italiene. Gianfranco Ferre este în primul rând un artist, iar viziunea lui este întotdeauna poetică și artistică. Moda pentru Ferre este unitatea de culoare, formă, stil și tesatura. Fermele din gama Ferre Milano sunt diverse - sunt dure și moi, colorate și cu amprente, mat și lăcuite. Sunt cu adevărat universale și, prin urmare, sunt potrivite peste tot: în birou, la petrecere, la un club și la un teatru.