Adresa Nork-marash, telefon, recenzii, centru medical în Erevan și Yerevan Marz, 387219

Centrul de cardiologie "Nork-Marash" este o clinică relativ tânără, care a apărut în perioada post-sovietică, specializată în patologia inimii și vaselor de sânge. Scopul principal al centrului a fost de a spori disponibilitatea și extinderea volumului de îngrijiri cardiologice pentru populația din Armenia și, în acest scop, a fost recrutată o echipă tânără, promițătoare și de căutare a cunoștințelor. Datorită efortului constant al medicilor și personalului, acordarea de asistență specializată Armeniei în domeniul cardiologiei este acum practic la nivelul țărilor europene. Îngrijirea cardiochirurgicală pentru copii este gratuită, iar numărul operațiilor chirurgicale efectuate de pacienții mici îndeplinește standardele europene.

MC "Nork-Marash": structura și serviciile

În centrul de cardiologie "Nork-Marash" se efectuează aproape orice operație pe inimă și vasele de sânge (cu excepția transplantului de inimă). Aici se tratează diferite defecte cardiace (congenitale și dobândite), boli cardiace ischemice, se efectuează operații sofisticate moderne cu acces minim, inclusiv pacienți de vârstă avansată. Centrul este echipat cu echipamente de înaltă calitate, care oferă diagnostice precise și rezultate bune în tratamentul tratamentului, iar medicii au metode și tehnologii inovatoare moderne. În structura centrului se află două clinici cardiologice (pepinieră și adulți), precum și o clinică cardiochirurgicală cu un departament cardiochirurgic. Nork-Marash acceptă în mod activ pacienții străini, pentru ei a fost elaborat un program special de reabilitare.

id 387219, "Promo"

Raportați o eroare

Alte centre medicale din apropiere