Revedeți recenzii într-o zi

Într-o zi David Nichols

Observăm adesea lucruri foarte importante în viața noastră? Și oameni importanți? La urma urmei, uneori se întâmplă să luăm de la sine prietenii noștri, noi credem că vor fi întotdeauna cu noi și le vom atinge sentimentele cu cuvinte nepăsătoare. Lucrarea "O zi" este una din acele cărți care vă ajută să priviți cu o privire diferită la lucrurile obișnuite din viața noastră. Această carte ne învață să apreciem ceea ce avem.

În timpul lecturii, mă întrebam: care ar fi viața eroilor, dacă vor rămâne împreună? Despărțirea lor după absolvire mi se părea o greșeală proastă. Dar, pe de altă parte, ar fi trebuit să treacă prin asta pentru a învăța ceva?

Într-o zi David Nichols

Pe scurt despre carte: El și ea sunt atât de diferite, nu prea asemănătoare, dar totuși soarta lor a împins împreună. Deși sa întâmplat la petrecerea de absolvire, eroii cărții nu și-au dat seama imediat că ar trebui să rămână împreună. Așa că s-au văzut de mult timp o dată pe an.
Dacă Emma era un suflet destul de romantic, dispus să ajute la îmbunătățirea lumii, atunci Dexter era un tânăr răpit, cu mari planuri de viață.

Citind cartea, eram îngrijorat de eroii. Când o persoană are o naștere de la naștere, dar reușește să-și ruineze viața. deși avea o pierdere, iar cealaltă nu are o astfel de roșasha și ea persistă în munca și puterea ei, forțându-și viața, îmbunătățind-o și nu oprindu-se la ceea ce sa realizat. Viața lor a influențat foarte mult destinul unii de alții, ei au devenit astfel mulțumiți de ei înșiși. Într-o zi împreună și din nou un an de separare. Dar cât timp vor fi personajele doar prietenii? Poate, doar în câțiva ani le va deveni evident că au sentimente profunde. Numai după aceea vor dori să fie acolo nu numai o zi pe an.

Cartea este plină de emoții, sentimente violente, experiențe. Este aproape de realitatea sfârșitului. Da, și în astfel de cazuri, de asemenea, nu sunt neobișnuite. Asta îmi place despre ea.
Mai degrabă, o realitate dură. decât sfârșitul basmei.

Într-o zi David Nichols

P.S. Și ce crezi? Există o prietenie între un bărbat și o femeie?
# Flashmob_Friends

Într-o zi David Nichols

Emma și Dex. Dex și Emma.

Dragostea - frumoasă, reală, lungă pentru o viață, a fost acoperită sub o singură expresie "doar prieteni". Da, sunt de acord, au fost prieteni buni, asta nu sa întâmplat în viața lor, ei s-au susținut reciproc, mai precis, Emma la sprijinit pe Dexter. Se pare că ea este una dintre fetele care sunt gata să aștepte o viață. Ea știa foarte bine că dragostea sa de libertate nu le-ar permite să fie împreună până când "nu merge" și că nu ar trebui să-l preseze, altfel ar fi pur și simplu să fugă. Și ea a așteptat și a crezut, întotdeauna a fost aproape. Am venit în mijlocul nopții, când a fost necesar pentru el, a ascultat conversațiile lui de noapte, a fost cu el când mama lui a murit și i-a iertat totul. Aproape totul. Fiecare răbdare se termină atunci când problemele tale depășesc: o carieră nereușită, un bărbat nemărginit aproape și aici, ești treizeci, dar nu există familie și rămâne doar să vezi cum sunt fericiți alții.

Cred că cartea va fi interesantă pentru acele fete (ca mine) cărora le place să plângă și să citească cartea, să regrete personajele principale și să se chinuie mult timp cu întrebarea: "De ce?"

Într-o zi David Nichols

O carte despre două persoane, ale căror evenimente, în general, nimic remarcabil, se leagă de ani de zile și chiar de zeci de ani. Pentru un roman romantic, cartea este extrem de plauzibilă și nu abundă cu atribute de roz și ciuperci. Și eroii. Deși la prima vedere se pare că totul este foarte tipic. Un băiat bogat și o fată dură sunt un student excelent dintr-o familie de lucru, ceea ce nu este doar un alt basm despre Cenușăreasa? Dar nu. Din această poveste nu există nimic în afară de acest fapt.

Cinderella nu vrea să meargă la minge, iar Cinderella nu se consideră singură. Se luptă pentru egalitate universală și dreptate, la început atât de precis. Și nu se luptă cu cuvinte, dar este cu adevărat convins de asta. Un prinț frumos nu știe ce dorește, dar cu siguranță nu este o nuntă. Da, și părinții lui l-au lăsat să meargă în libertate.

Pentru gustul meu, sunt necazuri acasă, ignoranță unde să merg și ce să fac, greșeli și rătăciri ale sufletelor, să facă cartea interesantă și atât de vie. Multe lucruri dau naștere lumii interioare bogate și nu ștampilate de eroi, făcându-le oameni, și nu restante, ci acelea care sunt suficiente în orice oraș și țară. Doar oamenii care își trăiesc propriile vieți.