Podul Petrshin din Praga și Turnul Petrin din Praga

Atunci când pregătește o excursie în Republica Cehă pentru un motiv oarecare dealul Petrin din Praga cele mai scufundat în memorie. În opinia mea, aceasta este una dintre cele mai bune locuri de vizitat dacă veniți în capitala Cehiei pentru prima dată. Numai atunci puteți merge în unele străzi, muzee, galerii și grădini, dar dealul Petrin (este un alt nume, și chiar, uneori - Petrin), împreună cu Podul Carol și Castelul Praga, este necesar să se vadă în primele câteva zile. Aceste atracții vor ajuta mult mai profund simt spiritul și atmosfera acestui oraș fabulos.

Funicularul era un tip mic de tramvai, târându-se încet. În primul rând în jurul valorii de doar verdeață, dar mai mare, cu atât mai interesant să se uite pe fereastră =)

Nu am avut timp să ieșim în vârful dealului Petřín, deoarece copiii s-au grăbit să exploreze zona. Grădinile, grădinile, băncile, impresia este cea mai plăcută!

Podul Petrshin din Praga și Turnul Petrin din Praga

În cele din urmă, cercetătorii au descoperit un cort pentru casă). La fel ca în basm, mătarul își apleca ramurile pentru a acoperi Alyonushka, urmărită de lebede. Aici adevărul nu este un măr, dar în opinia mea este încă un copac confortabil =)

Trecem mai mult și în fața noastră este observatorul lui Stefanik. Milan Stefanik a fost un pilot și om de știință-astronom, iubit de oameni cer =) Vă rugăm să rețineți că în spatele monumentului omului legendar în Republica Cehă, cadran solar situat (de perete cu linii și triunghiuri ieșită din ea). Toți locuitorii obișnuiți ai orașului Praga au recunoscut exact timpul exact în oraș.

Multe surprize deoarece este atât de posibil, dar am fost deja în Mishutoy observatoare astrologii antici în Est și-au văzut „unelte“ astronomice uriașe și complexe, dintre care unele sunt la fel de înalt ca o clădire cu mai multe etaje. Și am văzut cu ochii noștri cum funcționează aceste ore până acum! Deci, ceasul solar de la Praga nu ne-a provocat nici o singură îndoială, lucrează, crede-mă, până în ziua de astăzi;)

O altă structură a acelor vremuri străvechi este Zidul Foamei, ale cărui dinți sunt parțial vizibile în această fotografie.

Podul Petrshin din Praga și Turnul Petrin din Praga

Mi se pare greu de crezut, dar a fost construită între 1360 și 1362, în timpul domniei împăratului Carol al IV-lea. Jur, nu m-am gândit niciodată că Praga este un oraș antic și că și-a păstrat moștenirea până în prezent. Se crede că Zidul Foamei a fost poreclit, deoarece a fost construit folosind munca celor săraci care au plătit bani pentru munca lor, dar cu toate acestea le-a dat oarecum ocazia de a avea un trai. Un alt nume pentru zid este Zubchataya, cred că este clar de unde provine;)

Templul, inclus în cadrul de mai sus, este numit Biserica Sfântului Lawrence sau Vavrzhynets. Potrivit legendei, în acest loc popoarele păgâne din ținuturile locale se închinau lui Perun, zeul focului, timp de secole. În cele din urmă, monarhii creștini au decis să convertească oamenii obișnuiți la credința lor, construind o biserică în acest loc în secolul al X-lea. Inițial era din lemn, dar de-a lungul anilor a suferit din ce în ce mai multe schimbări noi, dobândind în secolul al XVIII-lea genul care îi place ochiul astăzi.

Foarte aproape de biserica St. Lawrence există un simbol modern al orașului - Turnul Petřín din Praga. Și nu exagerez în legătură cu simbolul, deoarece magneții și suvenirurile cu imaginea acestui "turn de Eiffel din Praga" din toată Republica Cehă sunt pur și simplu completate :)

Podul Petrshin din Praga și Turnul Petrin din Praga

Sincer, pentru mine este perfect, nu a amintit de omologul său francez, și chiar în picioare lângă ea, eu încă nu a putut înțelege de ce peste tot în simbol vinde Praga din Franța =) Dar, în esență, dacă te uiți atent, totalul dintre ele este cu siguranță.

Urcarea la Turnul Petřín pe scări costă 120 CZK pentru un adult, 25 CZK pentru un copil până la 6 ani și 55 CZK pentru copiii cu vârsta între 6 și 15 ani, există și bilete de familie complexe. Pentru călătoria pe lift, trebuie să plătiți încă 60 de coroane pe persoană, care sunt preplătite pentru bilet.

Nu ne-am ridicat, pentru că pentru familia noastră de 4 persoane au ieșit destul de scump, de bine, pentru a vedea vederi frumoase la Praga din deal este încă afară, iar turnul pentru acest lucru nu este necesar;) Ne-am dus direct pe drum pentru turnul în sine, găsind acolo coborârea de pe munte.

Podul Petrshin din Praga și Turnul Petrin din Praga

Mai întâi pe scări, apoi pe un drum asfalt normal.

Limba mea nu se va întoarce să spună că speciile sunt mai rău de aici)) Sunt incredibil de frumoase, iar verdeața înconjurătoare adaugă numai culoarea. Din turn, ar fi undeva jos, ca și mușchii, ca și cum voi ați face parte din această imagine.

Cel mai plăcut lucru este că în cele mai confortabile locuri unde se pot bucura, există numeroase bănci. M-am așezat și l-am admirat, continuă. Și pentru a admira există mai mult decât ... Catedrala Sf. Vitus se bazează pe punctele de pe cer.

Podul Petrshin din Praga și Turnul Petrin din Praga

În depărtare puteți vedea Vlatva cu poduri aruncate peste apele sale ...

Am coborât, așa că nu ne-am simțit obosiți și unii, dimpotrivă, s-au ridicat la turn dinspre Castelul Praga, atunci au ajutat foarte mult când au ridicat locul de odihnă. Am preferat să mă așez pe iarbă și să mă bucur de acest moment. Imediat am fost înconjurat de o mulțime de copii de școală, care, de asemenea, s-au grăbit să se stabilească pe iarbă, deși deja în zonele joase.

Turnul era mult în urmă. Podul Petrshin din Praga este cu adevărat cel mai înalt punct de vedere al orașului.

Podul Petrshin din Praga și Turnul Petrin din Praga

În mijlocul drumului, m-am întors spre stânga, în loc să cobor la Castelul Praga. Ca urmare, ea se afla la frumoasa catedrala.

După cum sa dovedit, aceasta este Manastirea Strahov din Praga. Și a fost construită deja în 1140-1143. Nu mă pot obișnui la această dată, am fost învățat că secolul al 10-lea - este cel mai vechi ori în istoria noastră, când lumea noastră obișnuită de funcționare complet nomad, și o cetate de lemn câteva stat. De aceea, întotdeauna deosebit de dificil să-mi imaginez că, undeva în acele vremuri antediluviene erau deja manastiri, palate, temple ... Pentru a merge la aceste zone interioare și să se simtă spiritul lor a fost de necrezut!

Fără îndoială, istoria Mănăstirii Strahov este foarte bogată, atât de mult și atât de mult, iar numele ei provine din cuvântul "gardian", iar acest lucru spune multe. A ocupat o mănăstire ca un loc strategic în vechea Praga, care a fost distrusă în mod repetat. Aspectul său modern, în stil baroc, a dobândit după atacul armatei franceze în 1742.

Podul Petrshin din Praga și Turnul Petrin din Praga

Dincolo de porțile opuse ale mănăstirii, puteți lua imediat tramvaiul. Dar, în ciuda faptului că în acel moment eram foarte obosit, am decis să mă întorc și să merg mai departe în josul muntelui spre Castelul Praga.

Pe drum am fost foarte surprins de faptul că pare a fi o moștenire culturală veche, care în esență ar trebui să fie doar un "muzeu", dar lângă casele vechi, dar bine întreținute, unde trăiesc oamenii obișnuiți! Printre astfel de frumusețe. Și astfel de bănci de lemn stăteau la bunica mea pe stradă =)

Destul de neașteptat a fost că aceste puternice cu inele false în loc de ușă butoni deschise brusc și în orice haine de acasă gazda bate din palme mat)) Ceea ce nu am mai văzut înainte ca cartierele vechi din diferite orașe, a avut întotdeauna unele clădiri se răcească, deja fără suflet, doar pentru "uite". Dar Praga, în acest sens, a fost extrem de surprinsă și fascinată.

Podul Petrshin din Praga și Turnul Petrin din Praga

Nu mi-am imaginat niciodată că o doamnă medievală urmează să fie eliberată, furișând cu tivul rochiței ei. Ei bine, nicăieri altundeva să experimenteze acest lucru nu era necesar. Este ca un basm, un adevărat basm, dar din cauza faptului că oamenii pot trăi aici. )
Aici, de exemplu, sau palatul unei prințese de la muzicienii de la Bremen, sau ceva de la Alisa în țara minunilor)) Dar, cu siguranță, nu locuința unui om modern. Dar Praga este o combinație incredibilă.

Fiecare casă este unică și unică!

Podul Petrshin din Praga și Turnul Petrin din Praga

Numai tu reușești să mergi și să-ți răsuci capul :)

M-am dus intr-o cafenea pentru a gusta inghetata delicioasa si am experimentat satisfactia finala si completa de la aceasta plimbare.) Dupa ce am ajuns la statia de tramvai si am plecat acasa la apartamentul nostru confortabil din Praga. că am închiriat direct de la proprietar pe Airbnb.ru. Ziua a fost un succes! ;)

Petršinský deal cum să obțineți

Dacă doriți să vizitați Petrin Hill în Praga, atunci vă voi spune cum să ajungeți la ea. Puteți ajunge la ea cu tramvaiele nr. 6, 9, 12, 20, 22; 57, 58, 59. Oprirea se numește Újezd.

Podul Petrshin din Praga și Turnul Petrin din Praga

Direct în fața acestuia, veți vedea chiar monumentul victimelor comunismului. Dacă stați în fața lui, trebuie să mergeți la dreapta de-a lungul drumului. Undeva la 200 m te-ai odihnit literalmente în lift. Pentru excursii în jurul orașului Praga trebuie să achiziționați o singură carte de călătorie, iar ascensorul pe funicular va fi gratuit. Trebuie să fie prezentată în partea de sus, doar să priviți cu atenție data și ora sfârșitului, la care cehii vorbește strict.

Pentru comoditate, am remarcat, de asemenea, pe dealul Petrzhin de la Praga.