Călătorie prin Bavaria (partea 8) Salzburg

Ziua 8:
Deși scopul principal al călătoriei mele era Bavaria, era imposibil să reziste tentației de a merge la Salzburg în Austria, pe lângă drumul de la München la Salzburg, în doar 2 ore. Cea mai veche tren pe care biletul de avion bavarez este valabil pleacă la ora 9.42. M-am decis să mă trezesc devreme și să mă plimb în Munchen. M-am dus la biserica Sf. Michael pe Neuhauser Stra # 223; Înăuntru nu era nimeni, nici enoriași, nici miniștri, nici turiști. Pe parcursul întregii călătorii am intrat în această situație de mai multe ori când eram singură în biserică. M-am simțit puțin inconfortabil, dar după toate am intrat în program, iar ușile erau deschise. Mai ales acut este volumul mare al halei, vă simțiți foarte mici. Puteți sta liniștit în tăcere, gândiți-vă la etern. Este bine să fii în centrul turistic al unui oraș mare, dar fără agitația mulțimii. Mai departe prin Marienplatz prin Tal prin poarta Izar am mers la râu.

Așa că sa încheiat despărțirea lirică despre Munchen.
Salzburg.
Trenul pleacă la ora 9.42, ajungând la ora 11.42. Înainte de Salzburg merge un tren cu două etaje fără transplant. Foarte curând, la poalele munților, priveliștile dincolo de fereastră sunt uimitoare: pajiști verzi, vaci, mici sate cu turle de biserici. 2 ore de călătorie au trecut neobservate. Pentru a ajunge la centrul istoric al orașului Salzburg ar fi ieșirea din viraj la stânga și la stația de a doua rândul său, sub w / e drumul prin Rainerstrasse duc direct la parcul Mirabel. Am reușit să nu mă duc acolo, ci pentru că. m-am obisnuit la distante lungi, destul de departe am fugit din centru. După ce m-am străduit timp de circa 30 de minute, am lăsat tot la parc. Deja există o priveliște minunată asupra cetății Hohensalzburg. Deși era o zi lucrătoare, erau mulți oameni. În plus, toate se împrăștie în diferite părți ale orașului vechi, dar principala cale de existență pentru fiecare este una. Trecând pe podul pietonal, m-am dus la cealaltă bancă prin Staatsbr # cke și m-am dus la Alter Markt pătrat. Totul corespunde numelui. Magazine cu flori, tarabe cu cârnați, m-am uitat și la farmacia de la curte, interioarele cărora au fost păstrate până în prezent.

În Salzburg se află vechile monumente ale arhitecturii și ale artei moderne. De exemplu, o parte din biblioteca universitară în curte veche, de lângă monumentul lui Schiller stea într-un castravete mare rând (sau cel puțin mi se pare că ea castraveți). Orașul vechi este în mod clar mărginit de Mönchsberg. De exemplu, o fântână de cai, iar în spatele ei crește un zid de piatră. Aceeași viziune minunată de la principala stradă comercială Getreidegasse până la biserica Sankt Blasiuskirche.

Înapoi am mers pe jos. Este imposibil să mă pierd, am văzut doar o singură plimbare din cetate. Pe drum s-au transformat în abație Nonnberg. Manastirea insasi nu poate fi inspectata, doar biserica din secolul al XV-lea este deschisa vizitatorilor. În acel moment corul a cântat. O combinație unică de muzică bisericească și arhitectură gotică!

Piciorul de coborâre din cetate se îndreaptă spre Kajetanerplatz. Ultimul punct al plimbării mele este mănăstirea Ordinului Capucinilor. Există, de asemenea, două moduri. Unul de la strada Linzer Gasse, este bine marcat. Pe drumul spre compozițiile montane sculptate - scene din viața lui Hristos. După ce treceți puțin pentru mănăstire, puteți găsi o punte de observație, de unde puteți vedea o vedere bună asupra cetății. Cea de-a doua creștere este mult mai ușor de găsit de sus, iar de jos este casa nr. 9 pe strada Steingasse. În acest fel este o scară curbată între case. Locul foarte colorat. La una dintre rotiri se afla o biserica mica, unde am fost din nou norocoasa sa asculta corul in marea solitudine.

Pe drumul către stație au mai fost admirate parcul deja pustiu Mirabel. Trenul de întoarcere este la ora 09.20. A fost un mare păcat să plecați din Salzburg. Într-o zi, desigur, puțin. Aș fi fericit să studiez fiecare colț al acestui oraș uimitor fără grabă.