Călătoria spre Rhodos

O călătorie independentă în orașul Rodos. Atracții. Unde a fost Colosul din Rhodos? Problema cu întoarcerea la Faliraki.

Cum ajungem în orașul Rhodos din Faliraki.

De fapt, după ce ne-am uitat la răsăritul soarelui, ne-am întors la hotel, am luat micul dejun și ne-am dus imediat la Rhodos. Noțiuni de bază la capitala insulei nu este deloc dificil. Trebuie să luați autobuzul și acesta va merge direct la destinația noastră. Cea mai apropiată stație este Apollo Beach, același hotel prin care mergem la plajă. Sa întâmplat așa că am întârziat doar câteva minute și am decis să mergem pe jos până la următoarea oprire. În general, calculul a fost corect, doar câteva minute după ce am ajuns la autobuz oprit autobuzul.

Călătoria spre Rhodos

Totuși, au văzut o astfel de locomotivă turistică care duce orașul. Similar cu cei care dau copiii în centrele noastre comerciale. Dar aceasta este potrivită și pentru adulți. Puteți merge de-a lungul întregului Faliraki. Doar pentru 7 €! Foarte scump, sincer, pentru o plăcere dubioasă.

Deci, puteți ajunge la Faliraki pe cel mai obișnuit autobuz. Prețul este de € 2,4 pe persoană. Pentru a merge aproximativ 40 de minute.

Primul minut în Rhodos.

Despre primul lucru pe care au mers să cumpere bilete de întoarcere. Tipul crezut atat de inteligent, vom rezolva toate problemele inainte cu intoarcerea. A cumpărat un bilet în mașină. Este ciudat că nimeni nu a cumpărat bilete. Se pare că mașina este de înțeles și biletul pentru noi a fost lovit de Rhodos-Faliraki. A existat o slăbiciune grecească, în unele privințe similară cu cea a Rusiei, dar vom afla despre aceasta la sfârșitul călătoriei.

Călătoria spre Rhodos

Orașul vechi sau cetatea din Rhodos.

Destul de repede ne găsim la această poartă. Porțile totale, indiferent dacă 9, sau 11, oamenii de știință nu au ajuns la un consens 🙂

Rodos - cunoscut si unul dintre cele mai bine conservate monumente de arhitectura medievala din timpul ordinelor cruciade și cavalerești. Orașul vechi este inclus în Lista Patrimoniului Mondial UNESCO. În general, nu vom merge în digresiunile istorice, pentru curioși în rețeaua este plin de informații despre acest 🙂 Lasă-mă doar să rețineți că toate Rodos, fondat în 408 î.Hr., imprimeuri conservate de vârste și culturi, ceea ce, de fapt, și este notabil . Există multe urme ale epocii antice și bizantine, Evul Mediu, dominația turcească și dominația italiană destul de recentă.

Ei bine, suntem deja în Orașul Vechi. Vederea porții de pe fotografia de mai sus din interior.

Călătoria spre Rhodos

Imediat vom întâlni ruinele vechilor timpuri.

Înăuntru, totul este bine. Dar foarte, foarte mulți turiști!

Dar este suficient să mergeți puțin mai departe de principalele artere turistice ale orașului, pe măsură ce vă aflați pe străzile foarte înguste și absolut pustii.

Călătoria spre Rhodos

În curând înapoi în fluxul de turiști barbotare și a vedea înainte de Suleiman moschee, construit în 1522, și numit după cuceritorul turcesc, capturat insula în același an.

Și ne apropiem încet de Palat ...

Palatul Marelui Maestru.

Principala atracție a orașului. Nu voi spune că întreaga insulă, dar orașul este atât de precis. Structura monumentala începe atunci când chiar ca o cetate bizantină, apoi a devenit avanpostul principal al Rhodes Cavalerilor, degradat atunci când turcii și practic distrusă de o explozie la un depozit de praf de pușcă în 1856, și în cele din urmă restaurat de italieni în secolul XX și dată în starea actuală. Totul se referă la Palatul Marelui Maestru. Uneori, motivul pentru care este scris la singular - Palatul Marilor Maestri.

Biletul de intrare costă 6 EUR, la un preț acceptabil, în opinia noastră. În ciuda abundenței turiștilor, coada de bilete este destul de mică. Mai întâi intram în curtea interioară.

Călătoria spre Rhodos

Apoi am vizitat principala expoziție din interiorul Palatului. Aici sunt frumoase interioare medievale.

De la ferestre există priveliști ale mării și uriașe vase maritime.

Sa întâmplat astfel încât bateria de pe cameră să fi stat în mod trădător la cel mai important moment și din palatul fotografiilor, de fapt, nu. Gopro a reușit și a făcut câteva fotografii.

Călătoria spre Rhodos

O altă cameră frumoasă. Coloniile nu sunt curbe, este doar o cameră de pescuit.

În general, Palatul a plăcut, în atmosfera timpurilor cavalerilor, ne-a scufundat. În palat nu sunt atât de multe exponate, din ce în ce mai simple și interioare. Una dintre camere pline cu obiecte sa dovedit a fi sala de amiralului Nelson, care a stat pentru scurt timp în Rodos, cu toate că nu există urme semnificative istoric semnificative nu sunt lăsate în urmă.

Ippoton. Strada Cavalerilor.

Au părăsit Palatul. Pe stradă, din nou, sa aruncat în mare de turiști. Adevărul lor, foarte mult.

Călătoria spre Rhodos

Următorul obiect este strada Knight. Sau Hippoton. În toate ghidurile, strada este cunoscută pentru frumusețea extraordinară.

Pentru a fi sincer, nu am văzut nimic uimitor pe această stradă, așa că nu am stat mult timp.

Urcați pe pereții cetății din Rhodos.

Am așteptat soarele și la ora 13 am decis să mergem la o plimbare pe zidul cetății orașului vechi. Intrarea este de 2 €. Prețul excelent!

Călătoria spre Rhodos

De aici puteți vedea o mulțime de vederi panoramice frumoase. Primul la Palatul Maestrilor.

Au făcut o autoevaluare. Am tăiat ceapa. Adevărat, căniile noastre din palat erau aproape închise. Păi, haide.

Este nevoie de aproximativ doi kilometri, ceea ce este similar cu adevărul. Zidul este larg, este destul de confortabil să mergi pe el, dar trebuie să alegi pantofi confortabili.

Călătoria spre Rhodos

Există șanțuri defensive de-a lungul zidurilor. Pe ele, de asemenea, puteți merge pe jos. Dar l-am oprit data viitoare.

Punctele de vedere ale șanțului sunt foarte fotogenice.

Din nou, Palatul se află într-un unghi ușor diferit.

Călătoria spre Rhodos

Totul este istoria respirației.

Ne-a plăcut foarte mult zidul. Și aici sunt foarte puțini turiști. Și vederile sunt excelente.

Turnul ceasului frumos. Sa dovedit că poți merge până la 5 €. Nu am știut și am călcat un astfel de obiect. Dar suntem mari fani pentru a urca turnurile. O consolare este că nu în fiecare zi acest turn poate fi accesat. Judecând de faptul că nimeni nu privește din ferestre, putem concluziona că această zi nu a fost o zi de primire 🙂

Călătoria spre Rhodos

Imagini foarte interesante. Chiar și cu o cutie de săpun, se produc fotografii minunate.

Dar Orașul Vechi este ca în palma mâinii tale. În opinia mea, este foarte frumos.

Ne-a plăcut foarte mult orașul vechi. Foarte frumos, fotogenic, atmosferic. După cum se spune, foarte recomandat!

Călătoria spre Rhodos

Am trecut în tot acest fel. Și mai mult, imaginea era doar o parte a zidului.

Vă rugăm să rețineți că toate obiectele principale ale cetății din Rhodos sunt imediat vizibile aici. Palatul Magistrilor și Moscheea Suleiman și Turnul cu Ceas.

Mersul a durat aproximativ 40 de minute. Apoi am coborât și am revenit pe scurt în Orașul Vechi. În această parte, așteptam din nou străzile înguste și pustii. Nu am vrut să-i părăsesc, atât de calm, liniștit și sincer.

Călătoria spre Rhodos

O altă capodoperă arhitecturală.

Ne-am plimbat fără țintă și chiar fără să știe, am ajuns la zona Ippokratus pe care există un izvor de Socrate (și poate fi văzut în această fotografie). Aici totul este din nou inundat de turiști, magazine și numeroase cafenele.

Din Piața Ippokratus am trecut prin impresionanta și impresionantă Poartă a Mării și am părăsit Orașul Vechi.

Călătoria spre Rhodos

Portul Mandraki și Colosul din Rhodos.

Ultimul punct al programului nostru de excursii a fost Colosul din Rhodos. Mai precis, locul în care el a stat odată în rangul uneia dintre cele Șapte Minuni ale lumii.

Ieșind din orașul vechi prin Poarta mare, am fost pe promenadă, care a mers în direcția mall-ului în portul Mandraki. După un timp, el a apărut înaintea ochilor noștri în fortăreața Sf. Nicolae, un far și moară de vânt, păstrate din epoca mijlocie. Adevărat, la acea vreme erau 14 mori, dar acum sunt doar trei, dar toate au rămas în stare excelentă.

Călătoria spre Rhodos

A găsit un alt perete despărțit, care nu a reușit să urce. Au filmat o altă vilă.

Se uităau la mare.

Și-au continuat drumul spre Colosus. Au întâlnit astfel de apeluri de ajutor pentru pisici. Este frumos faptul că Rusia a meritat o mențiune specială. Mă întreb cine a scris asta. Grecii sau compatrioții noștri? 🙂 Da, bine, trebuie să spun că există multe pisici în oraș.

Călătoria spre Rhodos

Întregul mall a trecut. În tot acest timp, cel mai puternic vânt a suflat. Aici se apropie Fortul Sf. Nicolae. Construcția secolului al XIV-lea, apropo. La noi, fortul a fost închis fără semne de identificare și instrucțiuni privind timpul de lucru. Deși se știe cu siguranță că la un moment dat a fost deschisă și că uneori chiar aici sunt și concerte.

Păi, am ajuns la ultimul nostru obiectiv, locul unde a existat cândva Colosul din Rhodos. Potrivit legendei, statuia a fost atât de mare încât picioarele Colosului s-au întins de o parte și de alta a portului. Relativ vorbind, ele erau acolo unde cerbul se ridică acum. Dar, așa cum sa arătat în viitor, o asemenea statuie na stat niciodată pe insulă. Mai exact, nu a stat așa cum spune legenda. Și a fost doar pe una din maluri. Nu am stat prea mult, apoi am căzut în jos și, timp de 900 de ani, am așezat sub formă de așchii, nimeni nu avea nevoie de ea. Potrivit unei alte legende, după acești 900 de ani, rămășițele fragmentelor sale au fost cumpărate de un șeic arab din vremea lui și de atunci nimeni nu știe unde sunt rămășițele celui de-al șaptelea minune a lumii.

Ei bine, șederea noastră în Rhodos se apropia de final. Pe drum, au privit într-un restaurant bun Ipiro. A fost rece, rece și delicios.

Călătoria spre Rhodos

Prânzul ne costă 39 €. Ne-a servit un grec, foarte bine rostit în limba rusă. Sa dovedit că a fost odată o fată din Rusia și de ceva timp a locuit în Rusia.

Minunata bucătărie grecească.

Misiune: să se întoarcă la Faliraki.

Chiar la începutul post am scris că tocmai am ajuns în Rhodes, a cumparat bilete dus-întors de la mașină. Mândri au fost ei înșiși atât de avansat. De fapt, sa dovedit că nimeni nu a vrut să ne ia biletele. Există trei opriri la stație. Înțeleg că pe un autobuze de turiști descarcă, dar puteți pleca cu albastru sau portocaliu. Biletele noastre nu au vrut să ia nici acolo, nici acolo. În Faliraki, autobuzul are o oprire portocalie

După un pic de măturări, am decis să mă întorc la casierul viu. De îndată ce am atins biletele, am încercat să explic ceva, casierul, fără să-mi ascult explicațiile, i-am luat biletele și am returnat 4,8 euro în numerar. Ca rezultat, am revenit la oprirea portocalie, cam târziu pentru autobuzul plecat. Am așteptat încă 15 minute pentru autobuzul următor și am putut pleca în siguranță. Anya a vrut să aibă timp să viziteze marea și am așteptat seria grecească la hotel, dar aceasta este o altă poveste despre care puteți citi în următoarea ediție a blogului.