Lube, biografie de grup, recenzii

Biografie:

Cântecele "Lube" - raportează emisiunile radio de la următorul spot fierbinte și un sunet cald minunat, cu cel mai înalt standard de sunet. Aceasta este rock-ul rusesc, tema militară și versurile nostalgice. Este prospețimea veșnică și acel nivel de performanță, când nu știi - să plângi sau să te bucuri.

Ideea de a crea un grup de canto rus de valori spirituale, care nu a crescut o generație de oameni din Rusia - de patrie, sentiment de patriotism și datoria de a țării, care este dragă suflet al omului comun, a cărui patrie - este curte, unde a crescut, prieteni de tineret , prima iubire, și care are nevoie de un cântec de politică și modă, cântec pentru suflet - ideea de a crea un astfel de grup aparțin compozitorului și producătorului Igor Matvienko.

Inițial, Igor Matvienko și poet conceptul Alexander Shaganovym a fost dezvoltat, muzica si versuri scrise pentru melodii, proiectate de imaginea trupei. A rămas doar pentru a găsi personajul principal - liderul grupului și pentru a ridica muzicienii, care corespunde imaginii dezvoltate. Rolul cântărețului Nicolae Rastorguev a fost propus la acel moment a avut experiența de treisprezece ani care lucrează în colectivele „Flow, Song“, „șase tineri“ și grupul „Bună ziua Song“, al cărui director artistic a fost, în timpul său, Igor Matvienko.

Ideea fundamentală a creării unui nou colectiv este păstrarea celor mai bune tradiții ale culturii muzicale sovietice. Inițial, pe baza de luptă, tija de muncă patriotică, făcând aranjamente moderne, folosind melodii populare desfășurate coruri bărbați partidului în corurile, intonație rus, chiar și citate din lucrările care au devenit clasice rusești, trupa a stat în gol de zeci de ani pe scena din Rusia nișă. Extraordinară energie „Lube“, o atitudine pozitivă, pronunțată masculinitatea, și, desigur, versuri genial Alexander Shaganova, motive folclorice în muzică, folclor urban și în aer liber „huligan“, solist neașteptat: curajos, puternic, și cel mai important - „o“ - toate acest lucru a făcut o impresie asupra admiratorilor "nepregătiți" ai cântecului pop rusesc. Succesul a venit dintr-o dată - echipa a devenit popular cu munca sa întâlnit toată țara noastră o dată vastă.

imagine scenică a liderului grupului - forma militară a probei în 1939 - a fost format din întâmplare, la prima Alla Pugacheva cu privire la „reuniuni de Crăciun“, în 1989, fereastra de tip pop rusă - într-o conversație cu Nicholas l-au invitat să-și pună spectacole pentru forma militară a probei vechi.

Timp de trei ani de existență, grupul a dat aproximativ 1000 de concerte, după ce a colectat în această perioadă performanțele peste 5 milioane de persoane.

www. allabout. ruwww. allabout. ru

Lube, biografie de grup, recenzii