De la Stockholm cu dragoste! Sau cum am petrecut vara (partea a 2-a)

Prieteni buni!
Continuam raportul de fotografie despre sederea mea in landul suedez!
Prima parte a povestii mele este disponibilă aici.

În Stockholm am fost foarte norocos

Pentru ceea ce este necesar: Cardul Stockholm vă oferă dreptul la o vizită gratuită la peste 80 de muzee și atracții din Stockholm! Transport gratuit cu mijloacele de transport public și numeroase excursii. Deci, ia-o cu îndrăzneală.
Este important. Cardul este valoarea nominală. - 24h, 48h, 72h. În acest timp, încercați să obțineți cât mai multe locuri, gratuit ...
O descriere detaliată aici:
Despre cardul a spus ... apoi a mers ...
Dimineața. După micul dejun acasă, ne-am adunat și am mers la stația de metrou. A trăit din centru în 5 stații.
Lângă casă există gunoi "jugs"

Plastic separat, geam separat

Cu siguranță ne-am lua acasă

În metrou: liniștită, calmă, curată, nu există nici o zdrobire ... a intrat, sa așezat și să vă bucurați de vederea orașului, pe care am făcut-o

Scaunele prezintă principalele atracții ale capitalei suedeze

Am folosit harta de la Stockholm. Prima excursie)

Turul turului canalului istoric

Am distribuit căști, am ales limba rusă și am stat să ascultăm ceea ce suntem "difuzați")))

Casă pe apă. Cu înregistrarea orașului și aceasta nu este o glumă))

Apoi am vizitat. Nu este timp, un cuplu să alerge până când cărțile din Stockholm se termină.
În drumul nostru, de nicăieri, a apărut Palatul Regal
Reședința principală a monarhilor suedezi, situată pe malul Stadholm. Palatul Regal din Stockholm a fost construit în secolul al XVII-lea pe locul fostei cetăți, acum fragmente mici ale acestei structuri vechi pot fi văzute lângă peretele nordic al clădirii. Palatul însuși a fost reconstruit de mai multe ori de-a lungul secolelor în diferite stiluri, acum este o structură monumentală barocă, de formă dreptunghiulară, cu o curte.
În total, există 1430 de camere aici, mai multe expoziții muzeale sunt situate în incinta palatului. În aripa nordică există apartamente speciale pentru expoziții folosite pentru prelegeri publice. Aici, în sălile bucătăriei fostului castel, se află muzeul "Trei coroane". În aripa de sud există o biserică de casă și o tezaur de regii suedezi. În camerele din aripa de est există un muzeu istoric, în expoziția sa prezintă bijuterii, arme antice și uniforme. Palatul Regal din Stockholm primește anual o cină în cinstea laureaților premiului Nobel.

Arată ca Schitul. Totul este foarte frumos, dar pentru un amator! am grăbit să schimbăm garda.
Exact la ora 12:00 în fiecare zi la palatul regal din Stockholm se schimbă garda. Primul vine "comandantul-șef" și povestește despre istoria acestui ritual.))) Apoi, tipii apare, se adună într-o grămadă și așteaptă ceva. În acest moment, arata ca semnătura cea mai potrivită ar fi "Din nou Deuce". Apoi, există mai multe liniuțe în direcții diferite ...... În general, nu am putut urmări logica mișcărilor lor, iar băieții, în mod evident, nu au suficiente corecții
Acest eveniment atrage o mulțime de turiști și a trebuit să luăm locurile "în funcție de biletele cumpărate")))).

Evenimentul durează 30 de minute și oamenii se dispersează repede. Și nu ne-am oprit pe piață, deoarece, conform planului, aveam încă cea mai mare clădire sferică numită Globben-ARENA
Succesivă Suedia a scăpat de participarea la războaiele secolului XX. Nu cunoștea aceste devastări și, prin urmare, putea să păstreze priveliștile istorice și arhitecturale originale. Palatele și casele vechi, grădinile și parcurile uimitoare, fântânile și sculpturile așteaptă turiștii. Printre acestea se numără celebrul Arena Globen.

Globen Arena Caracteristici

Sunt concerte de stele și evenimente sportive. Reperul arhitectural rotund a găzduit campionatele europene în handbal, volei și baschet. În fiecare an, Marele Premiu al orașului Stockholm se desfășoară în zidurile sale pentru atletismul pe teren și pe teren, însă scopul principal al Ericson Globe este de a organiza turnee de hochei. Aici jucați în mod constant jocurile de suedeză de hochei și pregătiți echipa națională a bărbaților pentru acest sport. Clădirea găzduiește o sală de banchet pentru 3.500 de locuri, un cinematograf pentru 13.000 de locuri, un teren de hochei cu 13.850 de locuri și o sală de concerte.

Forma mingii albe, care are arena Globen Arena din Stockholm, nu este aleasă din întâmplare - simulează soarele în modelul sistemului solar elvețian. Esența acestui proiect este de a construi obiecte pe întreg teritoriul statului sub formă de sfere, personificând planetele sistemului solar. Deschiderea complexului a fost în 1989 și a fost precedată de două ani și jumătate de construcție intensivă.

Ce oferă Erickson Globe oaspeților

Globen Arena este deschisă turistilor. În special atrage oaspeții și locuitorii din zonă, o atracție pentru atracțiile arhitecturale - două podeaua transparentă SkyView, cu o capacitate de 16 persoane, va fi ridicată sub domul clădirii. De acolo se poate admira Stockholm de la înălțimea clădirii.

)))))) și cum ați crezut. Toate foarte serios)))

În prezența biletului de la Stockholm fără card)

Aici, în aceste orbe, voi vizita acum

Ziua este foarte plină ...
Și ne-am dus acasă. Am observat că numărul a parcat mașina)))
Clasă particularizată

Impresiile au fost "deasupra acoperișului" - arena globben))
Este necesar să ne odihnim, să câștigăm puterea ... pentru că înaintea noastră existau încă multe interesante ..
Pentru moment, la revedere. Pentru moment