O excursie pe inelul Sayan mai întâi pe zece roți, apoi pe opt

Ei au decis să conducă de-a lungul inelului Sayan.

Primul Krasnoyarsk - Abakan, Mai exact la Minusinsk, am mers la Ergaki chiar mai devreme, după Kuragino, tk. a mers pe un traseu alternativ, dar mai mult despre asta mai târziu.

Mai departe prin Ergaki (Eastern Sayan) spre Kyzyl.

Apoi, de-a lungul drumului Kyzyl-Ak-Dovurak-Abaza-Abakan. Drumul de la Kyzyl la Abaza a trecut prin vestul Sayan.

Ei bine și apoi de la drumul direct Abakan către Krasnoyarsk. De aceea traseul se numește Ringul Sayan.

În cea de-a doua parte a călătoriei nu au existat întrebări, dar prima parte au vrut să treacă printr-o rută alternativă care nu trebuia să treacă Abakan de două ori.

Ne-am hotărât să mergem la Novoselovo, acesta fiind un cartier care se învecinează cu Khakassia. Există un feribot pentru a traversa rezervorul Krasnoyarsk sau cum o numim Krasnoyarsk mare, de unde există un drum prin Krasnoturansk pe Kuragino Apoi, înainte de a ajunge Minusinska poate dura până la Tanzybeya. E pe autostradă. Dar puteți tăia drumurile care leagă satele și satele. Există îngrijit greder, într-o mașină, puteți merge și în același timp scurtează traseul bine, mai mult de o sută de kilometri.

Toate acestea au fost discutate despre ceaiul de seară, pe care îl deținem zilnic la 5:30 în cabană. Și nu-mi amintesc cine a oferit-o, să-l luăm pe Igor cu noi. Dimka a replicat spunând că nu va merge, Cel mai în vârstă Vladimir Vladimirovici (nu Putin, dar și un om foarte înțelept) a spus: "Și în Java va merge cu siguranță!"

Pregătirea a început. Am verificat Java, am cumpărat uleiuri 2T, unde îl găsiți în Tuva. Am cumpărat o saltea cu auto-înfășurare, un sac de dormit nou. Era mai dificil cu OSAGO, asiguratorii au impus alte tipuri de asigurări și nu au vrut să asigure asigurarea OSAGO, în special a unei motociclete. Cu greu am găsit o companie care nu mi-a pus politici inutile. Mulțumită angajaților companiei UralSib Insurance.

La sfârșitul lunii mai am condus la Java, totul pare a fi bine.

Apoi ploile nu au încetat, participarea mea la Java a devenit discutabilă. În fiecare zi ploaie, de la superficial, urât la ploaie torențială.

Înainte ca Novoselovo să fi reîncărcat, apoi a condus până la feribot, M-au așteptat deja. Dimka cu Lyokha pe Toyota-Таунайс, Vladimir Vladimirovich (îl voi numi pur și simplu Vladimir) pe Mercedes.

Toată lumea este inspirată, în așteptarea unei călătorii, Lech este deja cu coniac.

A venit un feribot, am fost condus mai întâi ca un biciclet.

O excursie pe inelul Sayan mai întâi pe zece roți, apoi pe opt

Apoi, mașinile s-au blocat ca un kalek într-un borcan.

Au marcat un feribot și au navigat la celălalt țărm timp de o jumătate de oră.

Amortizate pe țărm, m-au condus din nou mai întâi, s-au așezat pe țărm și au început să privească mașinile tragând afară.

O excursie pe inelul Sayan mai întâi pe zece roți, apoi pe opt

În cele din urmă, oamenii noștri s-au mutat, au mers până la mine și au început să mă sfătuiască să-mi accelerez viteza. Am decis să descărcăm Java. Mi-au transferat toate bunurile mele lui Merses Vladimirovici și s-au mutat spre Tanzibey. Acolo avem prima noastră noapte.

Java descărcat a mers mai repede. Pe asfaltul deținut la 100, pe grader, toate au fost 70-90, în funcție de gradul de sculptură rutieră, în locuri și până la 40 reduse.

Am ajuns la Sayansk, am alimentat, aici ploaia a mers, dar unde mergem soarele straluceste, a decis sa plece. Nu zahăr, nu se topește.

Curând ploaia se opri din turn, începe să se scufunde, apoi se încheie. A respins briza. Au sărit la Kuragino, s-au oprit. Mi sa dat odihnă, în același timp, biserica și compania noastră cu ea.

O excursie pe inelul Sayan mai întâi pe zece roți, apoi pe opt

Într-un tricou albastru - Dimka, gri-părul - Vladimirovitch, într-o vestă gri - Lech

Ne-am odihnit și ne-am dus pe drum, după o oră am plecat pentru stepa și în capătul zăpezii de zăpadă a Sayans-ului a apărut, prin ei mergem mâine. Între timp, drumul duce spre Tanzibey, este prima ședere peste noapte.

Curând, asfaltul a fost înlocuit de un clasificator rupt, Tanzibey a lăsat aproximativ 70 și km. Ei au condus la ultimul echilibru de putere, fără a analiza direct ce este sub roți.

Dar în cele din urmă totul se termină, această parte a drumului sa terminat. Am găsit o curățenie confortabilă și am adăpostit. Am început să pregătim cina.

O excursie pe inelul Sayan mai întâi pe zece roți, apoi pe opt

Am obținut Posolskaya, fabricat în Kazahstan, o foarte bună vodcă. Cârnații, roșiile, castraveții au fost spălați și, în timp ce lemnul ardea, sub cărbuni pentru un kebab de shish, prima sticlă a fost depășită.

Atunci ne uităm, tatăl merge pe scuterul Ant. Vladimirych a exclamat: "Uite, același motociclist călătorește ca tine!" El a fluturat mâna și a urcat. Am refuzat să beau vodcă, am băut cafea, o persoană foarte colorată, cu vederi aparte despre viață și politică.

Nu ne-am împărțit opiniile, nu ne-am certat, am întrebat despre peștii din râu. Bunicul a spus că peștele spune "la revedere" și a plecat.

Shashlik a sosit la timp și am continuat sărbătoarea. Când soarele a coborât, am numărat sticlele, mi-am dat seama că 0, 5 pentru mine astăzi este de ajuns, a desfăcut salteaua și a adormit sub o mesteacăn lângă Java.

Am tăiat imediat, în această zi am condus 630 km dintre ei 180-200 kilometri pe pietriș.

M-am trezit la ora 5 dimineața, am uitat pentru a opri alarma asupra celulei. El a oprit-o și doar a adormit mai departe, Vladimirych sa trezit. Este ca un „factor real“, a dormit în mașină, fără o pătură și a înghețat, trezit toată lumea strigă, oamenii -Vstavayte pește afară - a aruncat un foc mic, încălzit și a mers înapoi la culcare. Țăranii au murmurat și au adormit, de asemenea.

Data viitoare, soarele ma trezise deja, Lyokha se ridica deja si-si tragea mintile la ureche, Dimka si Vladimirovici dormeau încă.

Urechea a fost vărsată cu balsam dătătoare de viață în organismele noastre, expulzând resturile de hamei.

O excursie pe inelul Sayan mai întâi pe zece roți, apoi pe opt

Am luat micul dejun, ne-am adunat, am curățat și am continuat.

În Tanzibey au alimentat.

În această zi au trecut câteva mile până la 360 de kilometri, dar pe munți.

Chiar după Tanzibey, drumul se îndrepta spre serpentină, spre trecători. Frumusețea, captează deja spiritul. Este imposibil de descris. Chiar și fotografia nu transmite toate frumusețile, trebuie văzută pentru voi înșivă. Ce ar putea captura aceste frumuseti pe care le-am oferit fotik Leko, l-am lăsat pe spetsorom să lucreze.

O excursie pe inelul Sayan mai întâi pe zece roți, apoi pe opt

Au urcat pe trecere, au stat pe platforma de vizionare din fața "raftului", așa-numita galerie anti-avalanșă.

Am rămas puțin, victima a fost adusă pe stâlpi șamanici - au aruncat o mică picătură.

O odihnă a mers mai departe. Calea prin rezervația lui Ergaki, sau mai degrabă nu de rezervă însăși, drumul trece, nu ne-am oprit.

O excursie pe inelul Sayan mai întâi pe zece roți, apoi pe opt

Plecam, admiram frumusetile, soarele ne incalzeste, deja vantam. Ne-am oprit în apropierea curentului de munte. Bea, am spălat muștele, am luat apă în sticlă. O asemenea apă delicioasă nu mai trebuia să beau încă. La noi în Krasnoyarsk, într-o conductă de apă din fluxul Yenisei, foarte curată și gustoasă. Dar asta. dintr-un flux de munte, de o mie de ori mai delicios.

Bea, mergem mai departe.

Înainte de satul Aradan, înainte de coloana de motocicliști din Krasnoyarsk, ei, așa cum sa dovedit, a mers la mitingul din Kyzyl.

La granița cu Tuva, m-au depășit, le-am depășit, fluturand, claxonând unul de altul, chiar și cu ei în coloana un pic mai călătorit.

Fotografie biker clasic)))

La granița cu Tuva, postul de poliție rutieră, a frânat, a pescuit, a scos copii ale documentelor, a surprins Java și a fost eliberat. Și aici este Tyva! Valea este un drum direct și se odihnește pe dealuri. Pe acest drum am deșurubat mânerul până la punctul de eșec. Java a emis plantele plantate 125 și chiar 130! )))

În fața dealurilor se află satul Turan, în care exotica Tuvan este o stupă budistă.

O excursie pe inelul Sayan mai întâi pe zece roți, apoi pe opt

Ne-am oprit, am rămas puțin și mai departe, la Kyzyl, o aruncătură de băț. Doar prin dealurile de condus, după Ergakov, sunt semințe de floarea-soarelui.

Am ajuns la Kyzyl, capitala Tavei, nu sa oprit, orașul a trecut. Drumul era lacul Hadyn, unde am decis să ne ridicăm de o noapte.

Ceea ce a fost acolo și cum se scrie mai departe în a doua parte, mâna este obosită de atâtea bușteni tipărite.)))