Italia, Forio - "Forio - al doilea oraș ca mărime de pe insulă

Mergând la Ischia, uitându-se la insula din Google, se părea că era atât de mic și peste tot se poate merge în orice punct pe picioare puternice. Dar nu aici a fost.

Am zburat la Roma la Napoli tren de mare viteză mutat (foarte rece și confortabil, dacă ați cumpărat bilete în avans, nu este scump), Ischia - cu feribotul.

Ferry merge trecut frumoasa insula Procida (acolo poti merge pe un tur), singurul lucru pe care am văzut în prima zi, pentru că atunci când am plecat din Procida, asfințit, iar după 10 minute a devenit întuneric complet. Procida:

Ne-am apropiat de Ischia Porto în întuneric și, în ciuda iluminării bune de pe țărm, nu a fost posibil să apreciem frumusețea portului.

Mai întâi am încercat să așteptăm autobuzul, care se oprește chiar lângă reședința noastră, dar după ce a estimat numărul de persoane și neînțelegători cu programul, a sărit în microbuz (5 euro față de 1 euro pe autobuz) și nu a regretat. Am condus spre Forio timp de aproximativ 40 de minute, în timp ce ne mișcăm destul de vesel. Am crezut că erau cam 10-15 minute cu mașina, dar nu! Se pare că totul este aproape, de fapt, distanța este decentă și pe jos pur și simplu nu pot fi depășite! Drumurile sunt înguste, apoi în sus, apoi din munți, priveliștile mării sunt minunate!

Stabilit, gazda noastra ne-a ordonat cu amabilitate la un restaurant pentru cină, astfel încât prima noapte foame ca lupi, ne-am putea bucura de un vin alb minunat, pește delicios, midii, pizza și aer atât de delicios încât acestea să poată respira ca un desert.

În prima zi am fost la sondajul privind teritoriul. Forio este un mic oraș, dar destul de suficient pentru a se răsuci după ce trece prin el. Cu obiceiul de a mânca chiar și unde să te pierzi. Am constatat că există o mare piață pic doar de-a lungul drumului de la mare (la 5 minute de casă) și o grămadă mare de (numesc un fascicul de limbă nu rândul său) este în valoare de salata de 0,5 Romano euro (.). Mi-a placut foarte mult preturile! Parfumuri roșii, ardei, verde - totul este proaspăt, ieftin. Banda de struguri este de 3,5 kg. Regret că nu am fotografiat romanul, pe care l-am mâncat timp de 4 zile și am plecat.

Italia, Forio -

De asemenea, la mică distanță există o piață de pește mai mare, unde puteți cumpăra pește proaspăt / fructe de mare, ton conservat de casă, mirodenii, orez, fasole, vin de casă și tot felul de delicatese locale:

Pentru amestecuri gata preparate pentru spaghete de 5 euro. În funcție de specie, pot exista: dovlecei uscate, vinete, roșii, ciuperci, condimente. Am luat tot felul, una de alta nu este foarte diferita, toate sunt foarte ascutite si nu ne place foarte mult, dar le puteti lua acasa sau ca un suvenir. Este păcat să mănânci uscarea cu atât de multe produse proaspete!

Vodka, da, nu a putut trece (nu beim puternic, dar niciodată nu știți, dar cine este interesat de sortiment):

Italia, Forio -

În Forio există mai multe supermarket-uri, produse alimentare este aproape toate produsele și substanțele chimice de uz casnic, pentru că a trebuit să mănânce în inclusiv propriul dvs., vom cumpăra conserve de ton, paste, cafea și lapte pentru micul dejun, apă de băut. Pâinea era cumpărată într-o brutărie în apropiere, dar magazinul avea și pâine bună. Prețurile sunt mai mici decât la Moscova, în ciuda ratei prădător de euro!

Dieta noastra de zi cu zi pentru micul dejun / masa de prânz a constat din mozzarella, prosciutto (șuncă), măsline, pâine proaspătă, roșii parfumat cu ulei de măsline, paste cu ton în diferite variante - cel mai simplu și cel mai acceptabil mod. Totul este delicios, rapid și ieftin.

Mai multe despre alimente pentru a închide acest subiect.

Pizza ia numai în acele restaurante unde există un cuptor de lemn adevărat, de regulă nu ascund, se coace direct la clienți, există un miros uluit și o pizza doar pentru 5 ++++++. În cuptoarele electrice convenționale nu este așa, nu va avea o crustă crustă.

Este necesar să mâncați un caracatiță, pește-spadă și midii în sos de usturoi. Din salate, se pregătesc ideal caprese și caracatițe cu cartofi sub sos de lămâie. Este gustos!

Italia, Forio -

Bea, desigur, aperol șpriț (cocktail portocaliu napolitană vesel, cu o felie de portocala vermut aperol, Prosecco si tonic), vin alb, vin roșu, chiar și italienii bere bună - lumină și ușor.

Cu trei cuvinte - aici nu este. Și este nevoie de el aici? Dar poti cumpara totul pentru confortabil ședere - prosoape de plaja din microfibră pentru 5-7 euro, pălării, veste, tricouri lenjerie masca ieftin, snorkel pentru snokrelinga - în valoare de un penny, akvashuzy (akvatapki) am văzut doar într-un magazin de sport, și destul de scump, dacă aveți, luați-o cu dvs. Pe plajele de nisip nu au nevoie de ele, dar dacă doriți apă curată și liniștită, are plaje frumoase din piatră și aricii disponibile. Ca un cadou, altul decât magneți, farfurii, condimente, amestecuri gata pentru spaghete napolitană sau în iskiyski, săpun, ulei de măsline și lichior de brand de rucola transporta pictat (pentru gustul meu, lucruri perfect!). Vinul local este foarte gustos!

Italienii sunt fani ai Masha și ursului nostru:

Italia, Forio -

O mică fotografie a străzilor orașului. De-a lungul coastei există principala șosea de centură insulară, punctele de vedere sunt doar deschise:

De fapt, am fost puțin acasă, am zguduit zilnic insula, deși nu am realizat toate planurile pe care le-am planificat. Unul dintre motive este transportul. Este într-adevăr un fel de iad.

Există rute organizate pe insulă. Cea mai populară este circulara circulară sinisra (stânga) / CD circolare destra (și dreapta dacă este văzută din interiorul cercului). O hartă cu programul de autobuz pot fi cumpărate într-o varietate de locuri: .. case de bilete, chioșcurile de ziare, etc autobuz Bilete Tabacci mai bine pentru a cumpăra într-un chioșc în biroul de la stația de autobuz la Ischia Porto, biletele de conducător auto pot fi cumpărate nu întotdeauna. Prețul biletului pentru o călătorie este de 1,1 euro (prețurile pot varia!), Dar există câteva bilete temporare pentru câteva zile. Toate informațiile (și programul) pe care le-am luat în considerare la momentul călătoriei pe Internet.

Trasee care pot veni la îndemână, dacă trec, toți se opresc în Forio:

Linia 1 (Ischia-Porto-Sant'Angelo),

linia 2 (Ischia-Porto - parc termal "Poseidon Gardens"),

linia 5 (plaja Ischia-Porto-Maronti).

linia 21 - de la portul Forio până la plaja din Citara.

23 - pe plaja din San Francisco la Citara și în orașul Panzi - și înapoi (de la aproape Panzi la izvoarele termale de pe plaja Sordzhento, ci pe un drum sinuos de munte - mers obositoare, dar există moto-taxiuri.

Realitatea este ca autobuzele. Programul este un concept foarte convențional. Autobuzul nu poate fi o oră sau mai mult, atunci va trece imediat două și ambele vor fi împachetate blocate. În rutele intermediare Forio în cazul în care nu ultima oprire, autobuzul nu se poate opri la o oprire în vedere volumul de muncă (la discreția unui șofer privat), și se va opri la 20-30 metri numai pentru debarcarea pasagerilor. Ie planificarea unei călătorii cu autobuzul nu este la fel de ușor cum am crezut.

Mult mai convenabil în această privință minibuses. În funcție de distanța de mișcare, acestea au costat între 5 și 10 euro, merg mai confortabil și se opresc la cerere, dar nu sunt prea multe.

Taxiurile de pe insulă nu sunt ieftine.

În mod ideal, desigur, rent a car, este un miracol, ci mai degrabă pe insulă tot ceea ce este frumos, dar nu sunt serpentinele bolnavicios, conducătorul auto trebuie să fie experimentat + el pierde automat posibilitatea de a lua masa cu vinul iskiyskim divin. De asemenea, conducătorii auto trebuie să se odihnească.

Locurile trebuie să aibă, unde trebuie să vizitați și doar interesante.

Ischia Porto, dacă ați stat în altă parte, trebuie să vizitați capitala insulei. Timpul pentru o vizită cu vederea spre castelul aragonez este o zi întreagă.

Am mers la Ischia Porto de la Forio pe autobuzul giratoriu: acolo - prin Lacco Ameno și Casamicciolo, înapoi - prin Sant'Angelo. Astfel, au măturat toată insula. Oh, dacă ai atât de vestibular (ca și mine) și ești atent la roller coaster, călătoria va fi tensionată. În primul rând, o parte din modul în care autobuzul este pe drum pe o stâncă abruptă (uneori mai puțin, și mai teribil), și în al doilea rând, aceste drumuri diabolice ele sunt purtate ca frână nebun și foarte ascuțit atunci când traficul din sens opus (unele site-uri reversibile într-o singură bandă) pe drumurile cu două benzi pot începe să concureze cu colegii lor (șoferii italieni sunt extrem de temperamentali). Dacă călătoria de la Forio la Ischia Porto a fost relaxată, atunci cea de-a doua parte a drumului pe care am biruit-o în locurile de aliniere, era înfricoșător. Am plănuit să ieșim la Sant'Angelo și să mergem în Golful Sorzhetto, dar am poruncit - acasă! și mai mult nu ne-am întors în acea parte a insulei. Regret asta? Și da, și nu. Cu toții am avut un timp minunat, dar nu am văzut toate minunile pe care le oferă insula. Poate ne vom întoarce, vom lua un șofer elegant și fără stres vom ajunge la destinația dorită, după cum știți.

Lacco Ameno. Orașul sau satul, simbolul orașului este o stâncă în formă de ciupercă, o veți vedea dacă veți trece de la Forio la Porto Ischia. Există plaje bune, există grote și peșteri, Parcul Negombo, al doilea cel mai mare de pe insulă, după Grădinile Poseidon.

Casamicciola. Există Castiglione Park, nu cel mai popular, dar singurul care este echipat cu un funicular. Locație excelentă în raport cu Forio și Ischia Porto. În Kazamicholl există hoteluri minunate de spa, dacă am alege un hotel, ne oprim acolo.

Parcul termal Poseidon Gardens. Locul foarte cool! Timpul acolo zboară imperceptibil. Mai mult de 30 de bazine termale cu temperaturi diferite, unele saună absolut bombicheskaya în stâncă, umple aburul din surse naturale (cum ar fi o baie turcească, doar mai cald), mari de 600 de metri de plajă umbrele, șezlonguri și mare curată. Mi se pare că acest parc va fi potrivit pentru vizite în orice moment al anului. În frig se află unde să se încălzească și în friptură - unde să se ascundă. Sfat - nu veți regreta dacă vă duceți la halate. Am cumpărat pentru astfel de rochii de yarzi de microfibră în Decathlon, acestea sunt usoare, nu ocupă mult spațiu, se usuca repede, perfect șterse, le transporta cu tine la orice vellnassy. Halate pentru chirie acolo, dar parcul in sine nu este închiriat ieftine + nedorită și se confruntă cu cheltuieli semnificative de familie.

Ce a fost în planuri, dar nu și-a dat seama din cauza transportului problematic și a isteriei mele despre serpentine:

Satul Sant'Angelo este un loc uimitor de frumos (am văzut-o de pe munte), nu există trafic auto aici. Puteți lua un autobuz și puteți merge pe jos (aproximativ 1,5 km) sau puteți lua un taxi moto. Descriere:

plaje frumoase cu izvoare termale, care țâșnește din mare, parcul termal „Grădinile lui Apollo și Afrodita“ și „Tropical“ este situat pe o terasa stancoasa (nu pe plajă), oferind vederi impresionante ale orașului în sine și la mare. Aceste 12 bazine termale cu diferite regimuri de temperatură, o piscină interioară cu jacuzzi, saună în grotă naturală, un restaurant pe terasă. În plus, parcul termal „Aphrodite și Apollo“ a reușit să devină exclusiv pe insulă exclusiv! Numai aici, unde apele sunt bogate în radon, este o cascadă termală unică. Este singurul potrivit pentru inhalare pentru persoanele care nu pot sta în piscine sau în saune naturale. Temperatura apei din acesta ajunge la 100 de grade, deci există abur.

Bay Sorzhetto - sursa aici merge direct în mare, trebuie să fii atent, uneori, nu există apă caldă, shde ouă fierte chiar și o mică distanță pentru scăldat în apă caldă. Singurul loc de pe insula, unde se plimba tot timpul anului. Acolo jos pe jos este posibilă numai la o scara destul de abrupta (a se vedea Google), dacă nu tremuri de înălțimi. Există o opțiune - pe o barcă de la Sant Angelo, atunci nu trebuie să urce în sus și în jos pe scări. Pentru a coborî la Sorzhetto, trebuie să ajungeți la stația Panza (Panza).

Sursa lui Nitrodi. Parcul termal este greu de numit, există apă pentru băut și proceduri, mai terapeutice decât un loc turistic. Pentru a ajunge acolo, aveți nevoie de o urcare serioasă pe deal.

Vulcanul lui Epomeo. Ceea ce regret cel mai mult - nu am mers la Epomeo. există mai multe trasee excelente de drumeții din diferite părți ale insulei. Am știut doar una care pornește din orașul Fontana (este Sierra Fontana, de asemenea, există o cale, să zicem, chiar mai frumos, dar mai extinsă), dar pentru a ajunge la fântâni - este cel mai serpentinele, așa că am periat de pe această opțiune. Cu siguranță există un fel de let Forio, pentru că știu că de jos Epomeo în Forio, puteți merge doar în jos, și puteți obține în sus, dar informațiile disponibile cu privire la aceasta, nu am găsit, nici un semn, fire, de asemenea. Dar îmi îngăduiesc să mă întorc la insulă și să urc vulcanul. Doar nu mai autobuze! După acea călătorie am fost bolnav toată seara