O sortie pentru dealurile Alexandru și Urals

Ideea de a face o sortie în toamna Taganay, și mai precis pe Alexandrovka și dealuri Ural în aer offline Velochel.ru, dar în ultimul moment pentru a colecta „fuzionat“, și a decis că mâine nu plec nicăieri, aproape că am oprit pe Internet ca brusc dezabonat la forumul Igor. Compania a atras, mergem

Ora este în jurul orei 23:00, mâine cu trenul la 6:00 spre Zlatoust. Bani în portofel 50 de ruble mici Restul în ATM :-).

Nimic de a face, în grabă am de gând și a pus ceasul cu alarmă la patru dimineața, cu speranța că într-o oră, am de gând să încaseze bani (două opriri acolo și înapoi aceeași sumă), care rulează într-un magazin de produse alimentare, și voi merge pe jos la stația de cale ferată (mai mult de două opriri) .

Ca rezultat, am împachetat exact o oră și am ajuns la gara suburbană cu o jumătate de oră înainte de tren. A fost doar anunțată, călătoria a început

Trei ore în tren trecură neobservată, dormind o oră. Restul timpului am privit peisajul de pe fereastră

Am plecat pentru Urzhumka. Împreună cu noi, a fost descărcată o mulțime de elevi cu un conducător turistic care arată mamei. Ne-am întâlnit din nou la Aleksandrovskaya Sopka.

O sortie pentru dealurile Alexandru și Urals

Timpul a fost o masina, asa ca a mers pentru a cuceri pentru inceput mici roci de langa padure.

În ciuda înălțimii mici, există deja vederi frumoase ale orașului Zlatoust și ale împrejurimilor

în căutarea în jurul valorii de un pic, am decis să mergem la Alexander Hill la linia, azimutul, beneficiul este navigatorul și harta cu busola tot în jurul valorii de pădure, copaci căzuți, depresionară mlaștină gps acum nebunie

O sortie pentru dealurile Alexandru și Urals

În ultima mea vizită la acest munte. L-am urcat pe traseul de drumeții călcat, acum am urcat pe kurus destul de din cealaltă parte. Se poate vedea că și oamenii au mers aici, dar rareori.

Ne ia o pauza pe o bordură de piatră, imaginea de ansamblu în zece secunde modul de întârziere. Evaluați ideea. Două roșii, mijlocul este galben. Este amuzant că avem rucsaci Igor tăiat feminin, cu centura de talie larg și Katie de sex masculin Deși este cu siguranță încă în perioada de probă.

Timpul a fost de aproximativ unsprezece zile, așa că am decis să mergem și la dealul Ural. Pentru aceasta era necesar să se coboare din munte și să treacă linia electrică.

Pe care drum sau în jos în direcția cea bună, nu am găsit-o, pentru că am coborât pe gps în linie dreaptă. Când am ajuns în cele din urmă pe drumul de țară, a durat două ore. De fapt, nu ne-am grăbit nicăieri. Navigatorul a arătat că aproximativ 2,5 km de linia electrică și am mers vesel pe drumul forestier.

O sortie pentru dealurile Alexandru și Urals

Prin navigator de la acest loc până la vârful dealurilor Ural, doar șapte sute de metri. Ascensiunea este lungă și blândă, dar timpul de prânz este deja

Am ajuns și am urcat pe primele roci și am decis să nu mergem la vârf și să luăm o gustare.

Aleksandrovskaya Sopka din Ural Sopka

prânz

Plecarea este de 9 km. La acest vârf, spre deosebire de dealul Alexandrovskaia, este liniștită. Nu puteți auzi calea ferată, care face o ocolire în jurul orașului Zlatoust, iar oamenii din Munții Urali merg mai des.

Am mâncat foarte strâns, așa că a mers înapoi aproape în tăcere, digestia ferestrele au trecut un alt drum, plinte dealul Alexander, pe de altă parte, Quads drum bine bătătorit. Drumul este acoperit cu frunze de aspen

O sortie pentru dealurile Alexandru și Urals

Deja la ieșirea din pădure au găsit un izvor cu apă curată. A luat o sticlă de plastic cu ei pe drumul înapoi. Era ora cinci. Cel mai apropiat tren este de trei ore. Atât din Urzhumki, cât și din Miass, dar există un tren expres.

Ca urmare, au prins o "gazelă" și au condus la Miass și s-au gândit o vreme și au luat un autobuz la Chelyabinsk. Autobuzul a venit în centrul orașului și am fost acasă la începutul celui de-al zecelea. Având în vedere că locuiesc în două stații de la gară și faptul că expresul este la doar o oră de la Miass la Chelyabinsk, în timp nu am câștigat nimic. Încărcarea a fost un succes

Cu toate acestea, va fi interesant să citiți: