22.05 (8 zile) Pietrele Svatosh, Karlovy Vary

Dimineața m-am trezit primul. Era mai cald să doarmă. La 8 ani mergem la micul dejun. Astăzi am decis să mergem la pietre. Igor a ordonat din nou un taxi, deoarece va fi mai rapid decât autobuzele cu transfer. Încă o dată, a sosit același șofer de taxi, conducem doar 15-20 de minute.

Între orașele Karlovy Vary și Loket râu Orgzhe luptat drumul spre masivul de granit de pădure Slavkovský, creând un canion adânc, care se termină Svatošské stânci pitorești. Am venit într-un sat cu mai multe case. În stânga se află acest râu plin. Nu mai este timp pentru 10 ore. Suntem destul de devreme, este bine că nu este fierbinte, și totul miroase a prospețime dimineață. Chiar peste râu și vedem stânci abrupte maiestuoase de până la 50 de metri, cu stâlpi mari din piatră și conuri, un sistem complex de fisuri și crevase, cum ar fi o procesiune de nunta fantastica. Stâncile Svatoshski seamănă cu "pilonii Krasnoyarsk".

Stâncile Svatosh și turnul de veghe al lui Diana

Unii au privit figuri individuale, unul chiar sa uitat la cap. Am apreciat frumusețea lor de departe. Prin râul se întind un pod lung, liber pe două frânghii. Mergem pe ea, se leagă de la o parte la alta.

Stâncile se înălțau chiar în spatele podului și păreau inaccesibile pentru inspecție. Este imposibil să te apropii de ei. Vârsta rocilor este de aproximativ 300 de milioane de ani și este o magmă înghețată în timp. De mai multe secole, au fost distruse de vânt, temperatură și precipitații, spălate de râu.
Acum am decis să mergem de-a lungul râului spre stânga. Traseul are o lungime de 7 km și duce spre orașul Loket. Mergem, bucurându-ne de tăcerea și farmecul naturii.

Stâncile Svatosh și turnul de veghe al lui Diana

În fluviul fluvial plutesc pe suprafață, care înflorește în flori albe mici, se pare că insulele albe plutesc pe apă. Dintr-o dată în râu am observat o stropire, acest pește uriaș stropit și s-a zbătat acolo, poate că este un știuc, poate un somn. Încerc să fac o fotografie, dar nu găsesc momentul potrivit. În partea stângă a țărmului există case de apartamente, iar lucrările de reparații sunt în desfășurare, încălcând liniștea pădurii, care se întindea spre dreapta și urca pe pante. Am mers cam 1 km și am decis să ne întoarcem încă o dată la pietre. De data aceasta am decis să mai slazit pe un preț mai accesibil. Panta este destul de abruptă, sub picioarele multor frunzișuri de anul trecut, care înmoaie pașii. Un vârf mic a reușit să urce, dar nu poate fi fotografiat, deoarece este plin de copaci mici și nu este vizibil. Pe cel mai abrupt vârf, am văzut un obiect strălucitor în soare, probabil o armătură metalică pentru alpiniști. Am fotografiat la baza rockului, nu a existat nici o modalitate de a explora mai mult în acest loc.

Trecem podul, legănându-ne din nou. Apoi au decis să se lupte în partea opusă a muntelui, acoperită cu copaci rare de conifere. Vremea se încălzea. Din acest munte, așezarea, patul râului și barcile înguste care trec prin el erau perfect vizibile cu turiștii.

Am lăsat geanta mea pe stâncă, abia a avut timp să se îndepărteze, ca sacul deviată, și din ea a căzut lucrurile mele, a avut sticla cu apă, și se rostogoli în jos de pe munte. Fuga după ea nu avea sens și periculos de aproape de marginea unei stânci abrupte. Dar avem nevoie de apă, iar sticla se oprește într-o mică gaură. Acum am pus punga cu atenție și în mod constant, dar un alt atac, în timp ce distrasă de un sac este locuit de furnici, ei simt mirosul de mâncare în pachetul nostru. Încă o dată am regretat că mi-am uitat rucsacul pe drum. A trebuit să atârnați pachetul pe copac, unde nu puteți vedea furnicile. Acum poți urca chiar mai sus pe deal. Igor a plecat înainte. Panorama a devenit și mai interesantă. De la înălțimea muntelui puteți vedea roci maiestuoase, puteți vedea curbura râului. Am urcat deasupra Igor până la înălțimea maximă, unde mai era o pădure densă. Acum, prin copaci, văd panta opusă a muntelui. Se încălzește. Trebuie să ne odihnim.

Mergem în jos pe pantă. În apropiere era o cafenea. Aici turiștii au avut deja o odihnă, printre care și mulți adolescenți care au venit pe ambarcațiuni. Au oprit aici pentru odihnă. În dreapta am observat o mică fântână cu apă, în spatele căreia era o piscină mică, în care înotau o mulțime de pești mari. În apropiere era o toaletă decentă, unde se poate spăla. Au decis să mănânce aici, să plătească imediat prânzul și să se mute la mesele care stăteau lângă râu. În timp ce luăm prânz, suntem vizitați de câini, la început se apropie unul mare, în speranța de a smulge ceva. Apoi micuțul sa alăturat.

Stâncile Svatosh și turnul de veghe al lui Diana

Turiștii de la mesele învecinate băteau bere sau sucuri, astfel încât pesiki erau aproape de masa noastră. Ei, la rândul lor, s-au îndreptat în jurul nostru. I-am aruncat pâine, pe care nu au devenit-o, probabil hrănite cu hrană pentru câini, m-am gândit. Alături de masa noastră s-au așezat doi bărbați. O culoare a fost îmbrăcat ca un pirat, iar celălalt a fost de cap decupată și barba slab distractiv, coarda împletit într-o coadă. Are tatuaje pe corpul lui. Arăta amuzant și mi-a amintit de vechiul Hottabych. Nu puteam să fotografiez. Copiii care au distracție la fântână, aruncând o minge de lumină într-un curent de apă, provocând mingea vomitat și a început să se rotească, iar apoi a crescut în sus, și pentru un timp, astfel încât presiunea apei sa schimbat în fântână rece, atâta timp cât.

A fost interesant. Ziua se încălzea. Pe gazonul verde, câinele "mare" sa desprins și a căzut leneș în vârf cu o burtă.

Ne-am odihnit și am început să mergem de-a lungul râului spre dreapta. Cel mai apropiat sat este de 3-4 km. Turiștii, odinioară, se odihniră și din nou plutesc cu vapoare în pârâu. Era o tăcere nemișcată, apoi ce ne lipsea în oraș. Doar un ciclist rar va rufla anvelopele de-a lungul asfaltului. Igor și cu mine am mers separat, fiecare în felul lui de a se bucura de natură. Aerul mirosea de aromă din ierburi, copaci necunoscuți. Am înflorit flori, am observat fiecare moment de noutate, silueta ciudată a unui copac uscat, care mi-a amintit de figura unui animal. Pe dreapta văd pe bucăți de piatră niște pietre de parcă ar fi pictate cu vopsea verde-galben-verde. Acesta este un polen natural. În spatele râului am auzit o spargere puternică de tufișuri, dar nu văd pe nimeni. Cine este acesta? Suntem aproape singuri în mijlocul naturii. Pe drum am întâlnit o cheie naturală cu apă răcoritoare rece, unde puteți bea și spăla. Există o precauție pe frânghie există o cană. Ne spălăm și colectăm apă. Mai mult, albia râului se îndreaptă spre stânga, înlocuind pajiștile cu iarbă tămăduită, din care un parfum parfumat și parfumat. Cum este frumos aici, mi-a amintit de pajiștile pe care am lucrat în tinerețe. Mirosul acestor plante duce la amintiri. Printre lunca în luncă sunt pășunați trei cai, o imagine romantică. Femeile tinere cu scaune cu rotile și copii sunt deja în față. Treptat ieșim în câmp. E mai cald aici. Astăzi au promis o temperatură de + 27 ° C.

Am ieșit în sat și am mers pe străzi. Casele sunt una mai frumoasă decât cealaltă. Fiecare are propriul aspect arhitectural. Probabil este frumos să trăiești într-un astfel de sat. Îmi amintesc satele noastre sărace. Când vor trăi oamenii noștri ruși în acest fel? Am mers pe strada principală, unde ne-am oprit. La autobuz 10 minute. Soarele arde nesimțitor. Ascunderea în umbre este aproape nicăieri. La stația de autobuz nu există coperți. Aici este autobuzul nostru și ne întoarcem în orașul nostru. Hotelul a făcut un duș și o mică odihnă.

Karlovy Vary

Acum mergem cu autobuzul în partea de jos a orașului pentru a lua masa și a merge cu funicularul. Din nou, mergem pe străzile frumoase.

Stâncile Svatosh și turnul de veghe al lui Diana

Avem masa de prânz în aceeași cafenea, care ne place. Stăm pe stradă, comandăm o supă și un tort de fructe. La stânga de noi pe asfalt, din nou, un pătrat muzical. După masa de prânz, am decis să sari pe ea, extragând sunete muzicale. E interesant. Mai departe ajungem la funicular. Nu aveți nevoie să cumpărați un bilet, avem un bilet comun pentru întreaga zi și pentru orice transport. Ridicăm remorca pe deal până la o înălțime de 556 de metri. Aici pe site există un turn, stăm în lift și se ridică și mai mult.

Pe platforma de vizionare, puteți vedea întregul oraș, puteți vedea acoperișul hotelului dvs. și, probabil, în depărtare Angel's Hill. La parter, oamenii stau și beau bere. În spatele restaurantului este o mini zoo. Aici pe acoperiș stați două păsări frumoase, una dintre ele fiind un păun cu o coadă lungă. Caprele purtau caprine, porci și altele. Trecem peste tot și acum analizăm standul cu descrierea teritoriului. Există coborâri pe diferite trasee: 1,5, 2,5 km. și mai mult. Alegem traseul mediu cu care vom merge pe jos. Mereu sa îndoit de traseu, fiind frică să meargă departe.

Acum du-te jos. O seară blândă, caldă. Pădurea ne-a înconjurat din toate părțile. La început, drumul alerga de-a lungul asfaltului, apoi a intrat în pământ. Aerul miroase acele uscate. Drumul coboară cu o panglică netedă. Nu sunt aproape nici un turiști, doar unul ne-a depășit. Mergem încet. Traseul nostru este sub figura 17. Mergem de-a lungul labirintului căutând această figură pe copaci. Nu poți să faci o greșeală, altfel ne vom prelungi calea. Uneori drumul se bifurcă, uneori înșelăciune merge ușor în sus, în loc de a merge în jos, plimbare un teritoriu, acum acoperișurile de case pot fi văzute. Există o mică punte de observare. După ce am urcat acolo, vedem că suntem încă deasupra orașului, și aici stă o sculptură - un crucifix care împodobește orașul. Acum drumul merge de-a lungul pădurii spre stânga, și de-a lungul orașului din dreapta. Trecerea treptată și coborârea treptelor au intrat în orașul lângă izvoarele termale. Avem încă 20 de minute înainte să se închidă, colectăm o sticlă goală de apă minerală. Îmi place. Igor a plecat spre stradă și am rămas să admir figurina-gheizer. Am mers mai puțin pe străzi.

Stâncile Svatosh și turnul de veghe al lui Diana

Ne întoarcem la drum, mergem cu autobuzul la magazinul alimentar. Aici au decis să cumpere mâncare pentru cină. Vremea este ușoară, mergem pe străzi, am stat lângă un mic parc. Am fotografiat instalații interesante - posturi de lemn cu sculpturi, care aminteau de trei oameni de paie decorând un gazon verde. Am mers la hotelul nostru. Am încălzit fierbătorul, am colectat toată mâncarea și am avut o cină modestă în camera mea. Înainte de a ne culca, ne-am așezat din nou pe scaunul din apropiere, până când era complet întunecat. Păsările au cântat până la 21-22 de ore, apoi au tăcut și ne culcăm.