Simțiți-vă ca un pilot airbus

Ceva în nici un fel nu se merge cu forțele și să nu-ți spun cum am ajuns pe insulă și înapoi ... nu-mi pune mâna mea (((De ce? Nu știu ... În trecut scris pentru tine la locul de muncă, dar acum există un loc de muncă grabă pe noi am atacat chiar și o să mai mănâncă o dată)))) De aceea, vom amâna acest proces într-un moment mai favorabil și acum mă voi lauda puțin despre el))))

Cu mult timp în urmă, când eram încă tânără și frumoasă)) ...

Nu, bine, a fost cu mult timp în urmă. În general, în momentul jocului de împachetări de bomboane și de pungi cu un înlocuitor, un mic vis atât de modest sa strecurat în capul meu destul de roșu: să vizitez cabina unui avion de pasageri. Da, da, da, doar să aruncați o privire, să stați pe scaunul pilotului și cel puțin să atingeți, să împingeți butoane și roți, și chiar mai mult despre management, chiar gândirea a fost înfricoșătoare. Am crescut, inteligent, gras, în unele locuri am crescut bine și visul a continuat să mă rănească încet dar sigur din interior. Indiferent de modul în care am încercat să-l scot din cauza nerealizabilului, nimic nu a ajutat-o ​​de acolo la catapult. De fiecare dată când intra în avion, sufletul era rupt în carlinga piloților.

Cumva primăvara sa întâmplat să traverseze o drayvovtsem, care noapte după adunări pentru o găleată de cafea și pogulyalok într-un vânt puternic, ne-am dus la Vnukovo, ai grija ca avioanele vin să aterizeze. Am vorbit, și l-am lua, și să-l slăbind despre visul său, dragostea aviației și a ruinat mama mea un însoțitor de zbor de carieră, care după absolvire mi-a spus cu blândețe că, chiar dacă am să iau, mi „bara de protecție din spate“ va regulat rămâne blocat între pasager scaune, ceea ce nu este permis într-o astfel de profesie romantică. Îmi imaginez surpriza mea când noua mea cunoștință a spus că vă puteți otslyunyavit anumită cantitate de bucăți crocante de hârtie și zbura pe acest simulatoare de zbor, care predau aceste piloți de la Moscova, și nu doar stau într-un scaun primul pilot și atinge foarte rogulechki AND cel mai mult simt ca un pilot real.

În aceeași noapte, am găsit locul, a aflat despre eticheta de preț nu este foarte uman, și în legătură cu situația dificilă, nu numai la nivel național, dar, de asemenea, o pungă mică, vis amânată până în ziua nașterii. Pentru a fi sincer, eu nu sunt teribil ca ceva să aștepte și să îndure, în interiorul ceva începe să mancarime, stilouri sudoare și mâncărime și de arsură ochii, nani și chertenyachim și întrebați: „! Daaaaaaa“. Cum a supraviețuit aceste aproape o jumătate de an, încă nu înțeleg, deși nu, înțeleg ... Toate finanțele au fost atent amânate pentru vacanța viitoare.

Așa că am format numărul de piloți virtuale de școală ... Sa făcut, timpul rezervat ... A trebuit să aleagă între Boeing 737 - NG și aeronave Airbus A 320. Diferența de preț în 500R. nu atât de principiu în realitate, dar eu sunt înclinat să mai ieftin Boeing, deoarece este controlată prin intermediul unui volan, care este mai romantic și plin de culoare decât unele joystick-ul banal Airbus. Pentru joystick și în viața obișnuită pe care le pot ține (asta e tot, să o facem fără insinuări murdare)))), dar adevărata cârma ... Unde o găsesc?

Am ajuns, apoi cu Sailormoon la locul cu o mică întârziere, iar la intrarea în școala aeriană așteptam deja un căpitan colorat în uniformă. Toți oamenii în formă de a priori sexy, chiar dacă de fapt nu sunt acel cuvânt)))
-Glamurnenko, m-am gândit și m-am dus înăuntru.

Aici este: simulator de zbor / Airbus A320

Printr-o coincidență ciudată, ni sa oferit să zboară la prețul lui Boeing pe Airbus, ceea ce ma pus personal într-un sfârșit mortal. Când instructorul a văzut că am mnus și ca o fată adevărată, eu nu pot decide ce fel de „pantofi“ Am ales, a luat rapid problemele în mâinile lor proprii om tare și ne aduce în carlingă Boeing, spunând că această mașină este mai veche și pentru prima dată să te distrezi, dar trebuie doar să o primești, trebuie să începi cu ceva mai simplu, mai ales că Airbus are un sistem de proiecție de mediu mai modern și deci mai realist decât cel al lui Boeing. Da, iar simulatorul se apropie mai mult de viața unui zbor real. Cum aș fi refuzat un astfel de lucru, chiar și joystick-ul nu sa deranjat! Aveam nevoie de realitatea maximă!

Am fost așezat într-un scaun de capital și mi sa spus că astăzi sunt primul și cel mai important pilot. Apoi problema a rămas pentru "mici": pentru a alege schema de zboruri pentru o oră. Școala oferă mai multe opțiuni pentru următoarele 60 de minute: 3 ture decolare și aterizare la diferite aeroporturi de a alege dintr-un zbor mic către și de la un aeroport la altul și 1 decolare tur și aterizare, dar cea de a treia emoții uitate, ca rezultat, a fost selectat, al doilea circuit , pe care nu regret deloc.

Căpitanul Strawberry vă întâmpină la bordul avionului nostru, zboară din Innsbruck undeva prin Alpi))))

Acesta nu a fost în formă, dar ne-a plăcut lui Munya)))

Din abundența de butoane, comutatoare și pârghii în capul din cabina de pilotaj a fost filare, genunchii îmi tremurau, și mâinile ei au fost transpirație nervenno. Dintr-o dată a existat un gând pe care am putea rupe acest simulator gigant sau du-te pe prostia și lipsa de experiență într-un tirbușon)))), dar am fost asigurat că aparatul pentru cât mai multe inteligent că, chiar dacă greșeala lui iartă repede mă pentru toate pasi gresiti si modifica Curbele mele sunt mici, așa cum se întâmplă în zboruri reale.

Apoi, repede am schițat planul de zbor și am plecat de la Innsbruck undeva prin Alpi.

Sentimentul ireal! Încep motoarele, începem să acceleram pe pista, puțin presată în fotolii și acum rupem avionul de pe sol! E ca un miracol! Totul, ca și în viața reală! În primul rând, am decis să zboară la apus, fără condiții meteorologice și turbulențe neplăcute.

În general, întotdeauna am crezut că piloții văd la decolare ceea ce vedem din cabină doar în fragmente. Nu era acolo! Trebuia constant să monitorizez datele de pe monitoarele de la bord și să încerc să nu "cad" cursul. După ce am urcat, nu am tăiat autopilotul mult timp și, în timpul unei scurte excursii în gestionarea unei astfel de mașini, aveam încă multe de admirat Alpii din cabina pilotului.

Acolo, undeva între munți, așteptam o pistă)))

Apoi am arătat prin exemplificare modul în care funcționează sistemul de control Airbus, ceea ce nu permite piloților să facă greșeli greșite în viața reală. Ne-am dus într-un pic rândul său, mai clară și am simțit suprasarcină, care nu sunt permise în aviația civilă, după ce ne-au arătat, chiar frică să ne imaginăm că experimentat de piloți de luptă OO Am demonstrat, de asemenea un zbor pe un motor, sunt încrezător că refuzul uneia dintre ele nu înseamnă deloc o catastrofă. Chiar nu știu cât de adevărat este acest lucru, dar faptul că nu am simțit nici o schimbare specială în simulatorul de zbor este un fapt. Buzzed doar în liniște)))

Orizontul sa prăbușit pe turn)))

Mi sa cerut să fac o aterizare nu în funcție de instrumente, ci vizual, ceea ce am făcut destul de bine și, după ce am primit laude plăcute și deja m-am apucat de-a lungul pistei, am apăsat frânele! Mare, nu doar urechile!)))

În general, ce pot să spun? Acest lucru este nerealist misto! Desigur, nu așa cum ar putea fi cu un zbor real, dar imitația simulatorului este aproape de realitate. Și cine vă va permite să controlați acest avion?)))

Al doilea zbor pe care l-am făcut peste Dubai în condiții meteorologice anormale pentru un astfel de loc, ca o furtună! Aici deja Munya a ales și a fost înțelept, blondă, ce să se aștepte de la ea)) Imaginați-vă: o furtună în Dubai!))))

Chiar și instructor râde)))) Dar eu, ca un adevărat prYnts pe „calul alb“ (a nu se confunda cu o toaletă) pryntsessa auto peste Dubai))) Pentru toate vorbesc, manipulare și emoțiile nu am nici observat cum trece de noi mers timp de o oră. Am zburat peste "Palm", apoi în jurul meu iubit Burj Khalifa și din nou "prin vedere" a mers pe aterizare. Am vrut ceva mai mult „pentru desert“, așa ore în exces a cerut pentru mine să orienteze această Hulk pe teren, ceea ce băieții nu au renunțat. managementul Airbus pe teren se realizează cu ajutorul rogulechki amuzant si foarte inconfortabil, care, în cazul meu a fost doar sub brațul stâng, în apropierea joystick. Ie Tot de control este unul din stânga, care nu este destul de convenabil și neobișnuit, așa că am condus primul care a trecut la dreapta și, temându-se să se prăbușească în aeroport și sparge în bucăți, asudat, a stagnat pentru o lungă perioadă de timp pentru a „mânecă“ pe care pasagerii virtuale a trebuit să plece plan și cu cuvintele:
-Asta e tot! Apoi mi-e teamă! "Am mormăit și, cu mâinile tremurânde, am început să-mi fure scaunul)))

Cum se simte? Mi-a plăcut cu adevărat! Vechiul meu vis devenit realitate, pentru că am văzut cabina pilotului în aviația civilă exclusiv de pe ecranul TV. Pentru prima dată mă bucur că nu am fost supraîncărcat cu informații inutile despre o sută de butoane, butoane și butoane de comutare. În general, așa cum am explicat toate aceste lucruri - având grijă de al doilea pilot și căpitanul trebuie să gestioneze miracol „pasăre“ decât am fost implicat, deși on / off cu motor și torsiune de cuplu „pimpochek“ Eu încă mai făcut))) amândoi! instructori - acționând real și scurtat de către piloții de criză, care știu despre gestionarea aeronavelor nu numai de la broșuri la simulatoare de zbor.

Pentru memorie, a făcut un sine puțin noroios)))