Burj Khalifa - proiectul autorului eva (călătorie, extremă, auto)

Ghidul turului turistic a susținut că, până la începerea construcției, șeicul a vizitat China și a aflat că a fost construită și o clădire care pretindea titlul celui mai înalt. De aceea, deja aproape în stadiul de construcție a fost luată decizia de a crește înălțimea în continuare pentru a ocoli chinezii.

Vino și du-te la turnul Burj Khalifa. Chiar și stați lângă el nu va funcționa. Acesta nu este Petronas în Malaezia. În Petronas, la etajele inferioare există un centru comercial, astfel încât să puteți sta lângă turnuri, cu capul deschis și gura deschisă. În Burj Khalifa se poate ajunge la un turist obișnuit ... numai de la Mall Mall din Dubai. Prin urmare, planificați o excursie la turn, numărați timpul cu o bună rezervă, centrul comercial este imens (mai jos este imaginea de mai sus) și chiar știind unde să mergeți, puteți pierde mult timp.

Vizitați Burj Khalifa plătită. Și companiile de turism dau 100 de dolari - sunt bani incredibili. Puteți ajunge singur la metrou sau la taxi și puteți cumpăra un bilet direct la mall, dar dacă luați pentru astăzi, acesta va fi, de asemenea, costisitor. Cea mai corectă modalitate este să vizitați site-ul Burj Khalifa cu 3-4 zile înainte de data planificată și să plătiți timpul necesar pe cardul bancar, ceea ce am făcut. Un bilet pentru o persoană în acest caz costă 25 de dolari, ceea ce este destul de acceptabil.

Pentru acești bani, puteți viziona turnul. În mod frecvent există recenzii, iar pe site se scrie că durata vizitei este de 45 de minute. Nu am avut nici o restricție, atât cât doriți, atât de mult și să plecați. Un alt lucru este că nu este nimic de făcut acolo mai mult de o oră, ci despre totul în ordine.

După ce am cumpărat bilete prin Internet, am făcut screenshot-uri și le-am aruncat pe o sută. Nu a fost unde să tipărească și, în general, am decis că era încă "civilizație", așa că cel mai probabil ei vor fi ghidați de înregistrările lor, și nu de ziarul meu. Sosind la Burj Khalifa, am încercat mai întâi să intrăm direct în ea, dar garda ne-a adus înapoi la mall. Pe semnele găsite rapid casierul, dar nu trebuie să stați în locul în care cumpără bilete, ci în "invizibilul" din colțul din stânga intrării. Acolo a fost suficient pentru a numi codul trimis în scrisoare, iar cererea mea a fost găsită. Totuși, casierul a cerut un document cu numele, confirmând că nu am plătit cu un card furat. Acesta este, de asemenea, un avertisment pe site și i-am înmânat vizele noastre, în care există o fotografie și un nume, certificate de sigiliul arab. Dar viza nu a fost aranjată! Și pașapoartele au fost angajate la hotel. Pentru reasigurare, în caz contrar nu poate fi numit, ea a cerut o hartă, pe care am efectuat plata, dar biletele au fost sigiliul lui Solomon cu ajutorul VISA Virtuon, este special conceput pentru plăți online și inexistente „din plastic“, care este evident din numele său foarte.

Soția a arătat o hartă, dar din cauza noului turanalemovskogo prost card „Design“, care atrage în mod direct, în numele titularului de card, fata de la casă destul de confuz. În principiu, eu nu sunt deosebit de îngrijorat, deoarece cred că un apel administratorului ar rezolva toate problemele, în special trecând prin arabochka subliniat la vizele noastre, ciripi ceva pe cont propriu, cum ar fi - „oameni creierul nu par, este ștampilat viză noastră „Dar apoi mi-am amintit că, împreună cu vizele eu mint un permis de conducere, care are un nume în limba engleză. În principiu, acest lucru ar putea fi o carte de bibliotecă sau orice alt act de identitate, așa cum ea le-a numit. Și, deși imaginea este aproape în vârstă de 10 de ani, nu este în deplină concordanță cu persoana în picioare în fața ei, bukovki ei engleză organizat și ne-am bilete la îndemână.

Până în prezent, a mai rămas o oră, o oportunitate excelentă de a face o mușcătură pe un teren de hrană. Ne-am relaxat, nu am observat cum a zburat timpul. Privind la ceas - mai puțin de 15 minute rămase, ne-am grăbit să găsim intrarea în turn. De câteva ori m-am pierdut chiar înainte de timp, deși niciunul dintre noi nu suferă de cretinism topografic. Mai ales Alexander. M-am pierdut într-un fel în buticurile comerciale, e mai ușor pentru ea, "ne-am uitat la geantă, am îmbrăcat haina". Îmi amintesc doar departamentele de sport. Grăbește-te pentru nimic, orice restricții rigide ca eu nu înțeleg, și văzând entuziasmul nostru (inca 5 minute am fost în căutarea bilete în adâncimi de genți pentru femei), garda sa grăbit să liniștească: - Timpul fără limite!

De aici începe turul

Acum, de fapt, despre Burj Khalifa, după ce trece controlul de detectoare de metale (nu ar trebui să fie un aliment, băutură permis) pe care le obține într-un coridor întunecat lung, cu un zbor în mișcare, condus de ecrane de mari dimensiuni. S-ar părea un lucru simplu, dar creatorii au folosit un efect vizual uimitoare - dungi galbene pe care le vedeți în imaginea par să fie agățat în elementele decorative de aer, de fapt, este peretele de frontieră, dincolo de care începe un nou ecran. Dar, datorită faptului că așteptăm cu nerăbdare suprafețele oglinzilor adaptate armonios, este creată o iluzie vizuală a continuării ecranului. Excelent! Privind doar înapoi, înțelegeți "înșelăciunea".

După trecerea coridorului, toată lumea este imersată într-un lift de mare viteză, care este o altă iluzie vizuală high-tech. În întunericul total, toți pereții ascensorului încep să aprindă brusc, panourile de informații sunt aprinse, iar un plafon oglindă adaugă acestei reprezentări luminoase un sentiment de dimensiuni. Liftul Burj Khalifa se mișcă la o viteză de 18 metri pe secundă și în mai puțin de un minut vă aflați pe puntea de observare de la etajul 124.

Burj Khalifa - proiectul autorului eva (călătorie, extremă, auto)
Ridicare de mare viteză de mare viteză

Din nefericire, ascensorul "nu sare", așa cum sa făcut în Baiokskay, când dintr-o dată zburați din întuneric cu o viteză imensă spre exteriorul clădirii. Sentimentele sunt "nu foarte uitate" și unii pasageri trebuie să aplice pentru schimbarea scutecelor. Nu există un astfel de lucru aici, accentul principal fiind pus pe efectele interne și din nou, de asemenea, o impresie.

Din puntea de observare puteți vedea întregul oraș.

Burj Khalifa - proiectul autorului eva (călătorie, extremă, auto)
Acoperișul unui centru comercial gigant
Până la începutul începutului, chiar și înfricoșător
Joncțiunea obișnuită de drum, iar în stânga - stația de metrou sub forma unei cochilii
Burj Khalifa - proiectul autorului eva (călătorie, extremă, auto)
Țăranii s-au îngrămădit în stive din contemplarea lui Alexandra. Frumusetea este o mare putere!

Partea închisă a pachetului de observare

După ce am luat câteva imagini pentru memorie, ne-am întors. În acest tur al turnului sa terminat. În total, am petrecut în și pe ea timp de aproape 1,5 ore, pentru că nu ne grăbim.

Clădirea este cu siguranță gigantică. Mi-a plăcut, dar sufletul meu nu a fost prins prea mult. Petronas, fiind de aproape două ori mai mic, a făcut o impresie mai mare. Poate că împrejurimile gemene ale celor două turnuri au fost afectate. A fost necesar să aștepți noaptea și să fiți uimiți de iluminare.

Burj Khalifa - proiectul autorului eva (călătorie, extremă, auto)

Dar nu a fost posibil. Crede-mă, în această imagine noaptea Burj Khalifa are un aspect mult mai interesant decât viața reală. Încă o dată amintit de Petronas - spoturi luminoase uriașe strălucind pe cer. Towers a făcut o impresie de durată. Adăugați gratuit pentru a rămâne la poalele turnurilor de pe gazonchik verde și culcat pe spate să se uite la minunile arhitecturii din Malaezia, sorbind coniac într-o sticlă de Coca-Cola și mănâncă toate durianchikom svezhepahnuschim - și primul loc în emmotsionalnomu impact rămâne cu Petronas. Lăsând Gual, am observat că, dacă vreodată intră aici din nou, doar pentru a vedea turnul. Despre Burj Khalifa nu voi spune acest lucru.

Dar, în ceea ce privește iluminatul, seamănă foarte mult cu hotelul vecin, mult mai mic, aflat la poalele acestui gigant. Alexandra m-a batjocorit chiar și mi-a zis animalul meu de companie.

Pentru a obține următoarea fotografie, a fost aplicat "modul de noapte" al aparatului foto.

Burj Khalifa - proiectul autorului eva (călătorie, extremă, auto)

Sunt de acord, o altă impresie.

Cu toate acestea, am ajuns la poalele turnului, nu numai să ne uităm la el. Desigur, obiectivul nostru principal nu a fost, desigur, Burj Khalifa, dar fântâni de dans, așa că va vorbi despre el data viitoare.