Țara div 1

"ȚARA DIVĂ"

Afirm într-o minte și memorie sobră că aici "ȚARA DIVINELOR"
Îi datorez un impuls mai mare Borovnu decât Caucazului.

În aceste locuri se află o piatră cu această inscripție. Bianchi a trăit și a lucrat acolo.

Vitaly Bianchi a încercat să insufle o atitudine atentă, atentă la natură. Potrivit lui, "plantele și animalele, pădurile și munții, mările, vânturile, ploile, zorii - toată lumea din jurul nostru ne vorbește cu toate vocile ..." El a susținut că există oameni care se traduc în limba noastră umană - limba iubirii, frumuseții și minunilor universului nostru ".
În același loc locul de naștere al lui Miklukho-Maclay.
Aceasta este rezerva Valdai.

Buna ziua bunicul - bebelus,
Bună, vântul infinit, o barbă de pe nori.
Ce drăguț să vă văd fața veșnică.
În cerul de deasupra mea.

ACEASTĂ ESTE ȘI ESTE "ȚARA DIV".

Cred că astfel de locuri de pe planetă vor fi în curând cele mai scumpe pentru omenire

Ca întotdeauna, sunt pe 9 și ajung 13 dimineața. Prietenii merg acolo, unul dintre ei va locui la pensiune. Și vom merge la insule cu un pescuit peste noapte. Mâncați sunt dorințe. Pot să aflu despre locurile din pensiune. Sau este posibil cu noi dacă o astfel de odihnă în pădurea din apropierea focului este interesantă să doarmă. Poate că ia un cort. Acolo, la dugout, un fascicol poate și va fi reparat, dar numai dacă următoarea călătorie poate fi acolo să doarmă.
Sunt toate momentele fericite ale copilăriei mele, o voi ajuta să simt din nou! Imaginați-vă, o secundă pe care ați simțit-o atunci, auzită și văzută. Și cât de fericit ai fost! Credeți că toate acestea pot fi experimentate din nou.

REALIZAREA ÎN VEDERE PENTRU GLORIA.
Povestiri si anecdote mai tarziu .... Sunt de ajuns!

Da, există astfel de lucruri! Chiar vreau să merg în rezervă de data asta într-un alt loc, am căutat deja. nu este departe de stația hidroelectrică din 1857 și de clădirile prerevolutionare și în acele lacuri care curg și se pierd și sunt ascunse în pădure, nici vânători, nici pescari. iar satul nu este departe și până la drum. Există o peninsulă minunată de 15 metri lățime! Drept și fără copaci, o iarbă este ridicată. Se strecoară în lac cu o seceră. Locul este uimitor. Lacul este mic, dar plin de stiuca, am incercat deja sa-l prind acolo, am prins specimenele .... vă puteți invidia! Iar fotografiile care ies la răsărit și la apus, din păcate, nu vor fi suficiente pe timp de noapte decât dacă se va ridica ceața dimineața. Există o ceață de 50 de metri în înălțime și un zori purpuriu până în zori! Și tu, când eo vacanță? Cum și unde intenționați să-l cheltuiți?

Și recent, a fost din nou și a fost nu mai puțin uimit de eclipsa așa cum se vede și de această dată au fost în cel mai îndepărtat colț mic al lacului și câteva zile de a trăi acolo de foc, si nici corturi ... ale mele sunt atât de norocos încât nu a plouat în acele locuri .... Dar ceea ce m-am văzut uimit de mine ... Am auzit că pădurea cânta cântând cântece ca răspuns la o simfonie de pădure ...
Muzica este uimitoare ....... muzica .... într-un loc va vorbi, iar pe de altă parte o simfonie a pădurii ... În această tăcere, m-am simțit complet liber de "totul" .... și cel mai important, tatăl meu a auzit și a doua zi când a venit la mine .... Chiar și zgomotul satului ia o audiere pentru o zi ... am auzit acest lucru pentru prima dată, în ciuda faptului că am o odihnă din copilărie și de multe ori singur și fără arme ... nu de numărare tije acolo ...... loc uimitor .... Și cred că este în siguranță ...

Cort plasat în mijlocul unui furnicar când a venit prieteni ... acolo furnicar cred că în diametru de 100 de metri, să nu mai vorbim adâncimea nu este ceva pentru a vorbi și chiar să se gândească teribil .... și în mijlocul unei insule dense de mușchi și fără furnici .... da, da fără ele ... și un șemineu și cânepă și o masă de cânepă ....
Și adevărul ca un pescar uimit când a văzut cum stiuca a mâncat o rață .... Și am crezut că ar fi o vânătoare. ea este cu mine în creștere ... da în copilăria mea am avut o luptă similară .... Am 10-11 ani. toți au dormit după pescuitul anterioară și am rămas neclintit prin prinderea unui știuc de pe țărm. în acea dimineață i-am prins 17 buc .... adevărul pentru dimineața precedentă, tipul cel mai în vârstă este de aproximativ 4 ani sau cinci, am prins 32 dintre ei.
Dar am fost mai norocos ... Eu sunt bine, mărind rezistența așa-stiuca tras filare 62 cm. Aproape de înălțimea mea .... Asta e lupta a fost chiar pe malul ...

Deci am mers din nou la un basm ....
Cred că acest loc mi se va deschide puțin surprinzător ...

Am fost norocos din nou ca într-un basm! Cine a mângâiat capul în pădurea unui castor sălbatic? L-am întâlnit pe drum, a încercat să scape de mine, dar am blocat drumul spre retragere. el stătea pe picioarele din spate, se uită în jur și se retrase pentru o bătaie care se apropia, se așeză, apăsată pe pământ, gândindu-se că se ascunde. M-am plimbat în jurul kochek-ului, m-am apropiat, iar omul sărac a suflat deja cu teamă și chiar mai mult presat la pământ. Ei bine, aici am reușit să-l lovesc de câteva ori pe cap până când a ajuns la simțurile lui. În ce se întâmplă? Doar că sa mișcat într-un fel foarte departe de râu și chiar a trecut drumul murdar. Pur și simplu mergeam în Valdai. și nu și-a crezut ochii când a văzut o minge umedă ca o beastă. Deci nu a încercat să fugă ca norocos.

Da, acest loc mă face mereu mulțumit de eveniment. Acum o săptămână m-am uitat cum o mică pasăre a urmărit un ciocănitoare. ea însăși mai puțin de două ori mai mult. dar o femeie atât de inteligentă. a săpat un muncitor tare și a scos toate ființele vii. dar această frumusețe. îl atacă. va conduce departe și se va colecta în golful caprinelor și din nou îl așteaptă să se întoarcă și să mănânce încă mâncare! În felul în care se întâmplă în pădure.

Oh, care știa doar cum aș vrea să fie uniți împreună din acest cuib de cuiburi răsuciți. și munca copiilor. și bătrânețe. cu copiii învățați. și le-a condus într-un viitor luminos.

Întotdeauna m-am odihnit în "Country Divas". a reușit să intre în centrul furtunii. pe lac. da chiar și într-o barcă de aluminiu. "Nebunul". a alergat ca un val coapte pe partea de sus. aproape purtând barca. și până la cel mai apropiat țărm. și în ciuda faptului că motorul nu a putut face față vântului de furtună viitoare și nu a reușit aproape să evadeze. fulgerul a lovit pământul la 10 metri distanță de mine deja în pădure. Îmi place un puf de vreo lovitură. dintele sa rupt. și slava ta, Domnul trăiește. dar "eshkin cat" la fel de mult adrenalina. Desigur, nimic nu este pur și simplu nu se întâmplă ... Am găsit o coacaze sălbatică lângă un loc favorit ... mâncat ... .ostatki căpșuni zmeură colectate .... Dacă nu doar să gândești și să auzi cum luminează fulgerul și fulgerul, luminează fructele ... și după ce am mâncat boabele pădurii ... după ce am văzut soarele ... și uitând tot ce mi-am promis părinților mei. (pentru a reveni imediat după o furtună)
.......
.... Fără ezitare, tras în loc de a agăța, uitând furtuna, o ploaie îmbibată sub creasta în mijlocul lacului ... doar după coșmaruri anterioare .... a pierdut toate viermi .... ACEASTA A FOST Kleve ... și nici un pescar în întreaga lume, care nu mi-ar invidia ... Nu voi vorbi despre cuști pline și cu privire la cantitatea de pește ....
Mogi doar avertizează pescar ... Dezamăgire - și prins și chiar unele ... și pluti uneori nu reușește să se trezească ...... dar problema ... viermi de peste. .... Da, nu credeți în brânza rusă a trebuit să prinde. și a fost prins ... după pâinea pe care a luat-o cu el însuși, pentru că sa terminat ... Da, foamea nu este un obstacol .... Imaginați-vă cum să vânați fructele de pădure. cu foame ... Toate resturile colectate dupa mine .... dar ceaiul preparată din pădure ... frunze mmmmmm de cireșe sălbatice, zmeură, căpșuni, mure, mere, sunătoare și varza iepurele .... ooooo acest lucru este mai bun decât orice vin .... Și chiar mai bine decât portul portughez "KEPKE" (este dificil să explicăm efectul acestui vin din tinerețe în "Komsomolsk pe Amur").