De ce "fermierii colectivi" nu conduc Ural, motocicleta Ural, Nipru, bmw, repararea motocicletelor 1

Așa că am decis să scriu încă un blog.
De mult timp m-am chinuit de întrebare. De ce sunt unele dintre cele de origine nu poate fi alungată și drumul spre un kilometru dalnyak parte 200 cred, în timp ce alții du-te la ei mii de kilometri de drumuri în cazul în care nu sunt conștienți de existența unui mare motocicletă - Ural.

Deci, acestea sunt cazurile. Apoi acesti paraziti cumpara HONDA si striga ca rahatul tau este Uralii. )
Acesta este răspunsul la întrebarea, de ce unii oameni călătoresc în Ural 150 km, alții 15000, și care și 50.000 fără să aibă probleme cu el.
Permiteți-mi să vă reamintesc că ambele motoare funcționează ca și cum am lucra :). Purtați-vă de unele detalii nu există, dar aici este ansamblul - aceasta este finalizată.
Deci rukozhopye domnilor, dzhapovody latentă atunci când vă cumpărați un coș de gunoi de la licitație japoneză, nu tipa la toate forumurile pe care Jap - FOREVER si Ural -kal. Fii sincer și recunoști că ai doar mâinile tale din fundul și adversarul pe care nu-l primești niciodată.

editați articolul, este demn de principal)

Pentru a fi lenea cinstită.
A doua oară când l-am citit și am văzut pistele, dar poate mai târziu.

și totuși kalhoz nu știe ce detonare, compresie, nu știu ce supapă ars, un grup de carter, branduri de ulei, TDC, înlocuirea blocurilor silențioase etc. Pentru că știu cât de repede ciclul motorului prin: „Motor Ieri Sivym pYarebirali, este banca în sine prYanes, apoi a venit Kolyan, se îmbăta, și el ofilite motorul nu vrea să meargă ..“

Nu aș lua un agricultor colectiv)))
Am câștigat orașul a dat Urali, în care uleiul a fost numai în motor - totul era uscat))) și, de asemenea în mișcare toate), astfel încât totul depinde mai mult de integritatea oamenilor - ei mint sau nu, și nu de la locul habitatele lor

Hmm, a încercat. Apropo, m-am cu satul, există o Urali MNU 2 ukolhozhennyh (acestea sunt fără acte), reparații am cheile lor regulate (încă făcute în SSSRe, niciodată achiziționate orice Satovskogo sau chiar instrument de Kratonovskogo), care lucrează la uzură (trageți diferite de severitate și chiar pe dealuri) și nu ce, dacă trebuie să treci o sută și nu una. Și volanele sunt deja răsucite de 3 ori și șuruburile sunt aceleași;). Și etanșantul în ele (Urals) este prezent și nu numai roșu :). Orice se poate întâmpla. Îmi amintesc un moment în care magazinele nu aveau o nifiga și au răsuciți pe nimeni cât de bine am putut.
Doar trebuie să aibă pe umeri Capul și brațele atașate la locul potrivit;)))

bine, în general, nu o luați și nici nu adăugați.

Așa cum se spune în text: o femeie poate fi dat afară din sat, dar nu este niciodată un sat de la o femeie. Ferma colectivă nu este un loc sau un timp, este o stare de spirit. Atitudine Furious, du-te în Urali, Nipru, se toarnă oribil, repararea baros și miros urât pentru Urali (Dnipro) rahat, cumpărare modificările Japa și apoi mai multe, iar banii normale de ulei și piesele sunt originale.

Exact situațiile noastre! Respectați-vă că nu eram prea leneș pentru a descrie toate acestea. Prietenul meu și cu mine colectăm motocicleta finită și o aducem într-o stare divină, în principal pentru ideea și din păcat pentru tehnica de moarte. Și fiecare a doua unitate, indiferent de locul de cumpărare, suferă de jamburile date și un alt munte de alte consecințe ale colhoz-kastoma și kuvaldoremont. Poate cineva va citi ceea ce au scris și își va reconsidera atitudinea față de adunări și pereți etanși. Sau, cel puțin, să priviți în interiorul "dvorei de lucru stopudnyak", adunată de oamenii din părțile Chinayoz.

M-au întrebat cum să reînvie Uralchik-ul.

A venit. A început să privească și să privească. Compresorul nu era acolo, pe degetul din cilindrul stâng, la toate surdele, în dreapta. Nu există scântei.

Mi-am aruncat capul. Supapele din ghidaje au un gol de jumătate de milimetru. A aruncat cilindrii și a fost uimit. Într-unul dintre cilindri în timpul montării, inelele de blocare de pe degete au fost uitate. Ca rezultat - 4 caneluri cu adâncime de un milimetru - unu și jumătate. Și acesta este în cilindru, unde a existat un indiciu de compresie.

Am găsit inelele și le-am pus împreună. Spark a găsit (bobina). Avem. M-am așezat, să mă gândesc, voi încerca cum să meargă. E-mea, nu merge doar ... este rupt! Cum?

kinder ar trebui să fie pentru oamenii agricultorii orez nu sunt de vina pentru că aveți destui bani numai pentru zadrochenyy Ural

Durak tu (nici o ofensă). De aceea este atât de exprimat. Nu uitați "de unde" vine această tehnică și care este scopul ei. Pe primul și pe filtre, uleiul nu a fost furnizat. Sarcina era de a "scufunda" cutiile cu cartușe și explozivi și de a acosta la podul următor.

De aceea oamenii de aici și "ședinței", astfel încât oricine a cerut, sau cardan luminat și trimis la "căutare", sau sfătuiți să ajute.

La rulmenți YBRah, prea strâmb, oblic presat în discuri, chiar uleiere, și apoi e de mirare chegoy că se dărâmă peste 4000 km. Și apoi țipă acel rahat ketai :) Deci poți ucide un rus care poartă. )
Pe ea nu mi-e frică să mă așez și timp de trei zile să merg pe 1000 km.

Ați uitat de șuruburile de aluminiu de unică folosință, piulițele de aluminiu etc. - într-un fel, cumnatul a chemat să-și fixeze japonezul "ceva cu un ambreiaj". Am aruncat capacul - m-am uitat la toată această economie și mi-am spus că nu aveam nici un instrument, nici un fascicul pentru toată lumea pe care o am.

Sidant, voi petrece un pic mai mult timp pe tine și să sortez totul pentru tine și așa merge, spectacolul începe.
- în timp ce începe deja să enerveze această atitudine față de moto-ul japonez și proprietarii lor.
aici ești FIZRUK foarte corect Opoziționist răspunde pentru tine câteva întrebări ...
Ne pare rău, dar evaluarea dvs. de la mine, nu acțiunile mele pentru mine nu este interesant. Nu o pot percepe decât din contrariile pe care evident nu le aveți. Și tu ești, pare că ești un japonez latent.
O să-ți spun ce. Într-o carte foarte veche este scrisă, literalmente nu-mi amintesc, dar vă pot spune esența: "... va fi răsplătit tuturor, în măsura în care el măsoară alții". Cu aceste cuvinte, un preot a atârnat un huligan care la lovit și la rugat să pună un alt obraz.
Și acum vă smulg. Deci voi, direct și mediocru, sunteți de vină pentru acest lucru. Credeți că proprietarii Uralilor, care nu sunt îndepărtați și nu sunt la fel. Nici măcar nu puteți crede că există fani ai acestei tehnici. Pe care călătoresc pe aceleași drumuri și pe. Și ceilalți nu o iau și iau moto-ul de la gunoi de gunoi din Japonia.
Absolut nu îndemn pe toată lumea să meargă la Urali. Vă răsplătesc cu ceea ce semănați.
Am un vecin în garaj, prietenul meu excelent, a fost cu Uralul, acum călătorește un japonez. Probleme cu Uralii nu au avut la fel de mult ca cu japonezii. Dar el merge 180 și asta este, este clar că Urali nu este capabil sa desigur :) Deci, el se duce la el, dar el nu a fost tipa la fiecare forum și în fiecare colț al Urali - SHIT! El vine cu mine la "Bear Shatun" pentru alte festivaluri, când sezonul este închis pentru biciclete. De asemenea, am o mulțime de cunoscuți motocicliști sănătoși pe diferite mărci de motociclete. Cei care călătoresc pe japonezi pur și simplu nu își pot permite New Urals sau orice altă motocicletă decentă (europeană). Marca Ural și HD au o problemă, dar complet opuse. Există un număr de proprietari HD, cum ar fi "dentiștii, avocații, agenții de asigurări etc." care nu înțeleg nimic în motociclete. Surprinzătoare vor spune cum sunt fanii reali ai mărcii. Dar le-a permis să păstreze marca pentru pilaf. Uralii sunt exact opusul. Există o shkolota, care a obținut bunicul din Ural sau a cumpărat un litru de lună și care drochat pe japoneză. Și adevărații admiratori ai mărcii sunt adversarii.
Deci, în timp ce "colegii tăi" nu vor înceta să țipe și să stropi cu isterie, te vom trata ca și ei, așa este. Cezariana este o operație cezariană, nu-i așa?
Chiar credeți că o persoană care lucrează ca inginer la St. Petersburg nu își poate permite să cumpere o resturi de gunoi japonez pentru 200-300 de mii? Cele mai multe dintre mocurile din oraș au costat de la 60 la 150 :) Aici printre aceștia sunt doar o mulțime de geezes, atunci când pe forumuri spuneți că Jap este KAL. La fel ca muștele zboară în rahat.
Să vă fie cunoscut faptul că adversarii cu mult timp în Ural / Nipru umed mai mult decât acești 150 nefericiți :)

- 1. când ați călătorit ultima oară fără defecțiuni.
Ce credeți că este o defalcare? Dacă aceasta nu este capacitatea de a merge mai departe, atunci nu am ascuns totul. Dar nu exista nici o problema cu motorul si cutia. Chiar mă mărturisesc că m-am întors la camionul de remorcare din cauza ambreiajului de cablu rupt, ca un fraier, dar pentru asta erau motive și împrejurări. Dacă trebuia să continui să mă mișc, aș merge. Japovodov în mod constant ieși siguranțe, șuruburi, unelte și bandă, în cazul în care fără ea :)
Ultima călătorie la 4500 timp de 10 zile a trecut fără rupturi grave.

Bineînțeles, nu am coborât la călătoria mea la gară, dar m-am dus la taverna Khaleevsky.

Unde ești în coșul tău? (Problema letargiei nu este necesară.)