Pescuitul în Antalya 2

Site-ul oficial al revistei "Pescuitul în Rusia"

Scopul principal este plasat în continuare în pescuitul Palamut (ton sau pălămidă mic Atlantic), îmbunătățirea cefalopodelor de pescuit (calmari și sepie) și biban (grile). Într-o zi a decis să aloce lac: chefal, crap, caras, crabi. Nu ar exista decât vremea fără ploi reci și vântul de nord. Ei bine, asta e aterizarea, aplauzele tradiționale pentru piloți.

A doua zi, la ora 6.30 am am fost pe țărm lângă fluxul familiar, care se varsă în mare. Straluceste, nu era posibil sa prinzi in intuneric. Trei pescarii turci au spawn în mare bombarda cu lesa de cinci picioare și o unitate de bandă la sfârșitul anului. Stropi de pește nu sunt încă vizibile. Ei bine, există timp pentru a colecta aborda: filare 3,3 m, rețea 0,10 mm, 0,30 mm lesa mono 1,3 m lungime, la final kastmaster 21 g (nichel cu albastru) și în fața acesteia - 2 cu kalmarchika silicon paiete. Vrei să te gândești? Nu este momeala saturate?

Fac un test. Nu este rău, nici măcar la puterea maximă nu zboară în jur de 50-60 de metri. Dacă plecați mai greu, apoi zburați până la 15-20 de metri mai departe. Este suficient pentru palamut. Și aici, se pare, și el ... Stropi a mers pe suprafața apei, cineva este în mod clar alungarea prăji într-un pătrat de 20 la 20 de metri. Toate amicale vom arunca în această zonă și aproape de ea.

Nu există mușcături. Lupta este deplasată spre dreapta de-a lungul țărmului, distanța de la țărm este de 40-50 de metri. După el, ne mutăm cu pescarii turci. Continuăm să prindem, dar fără nici un rezultat. Nimeni nu are nimic. Odată cu plecarea pachetului de prădători de-a lungul țărmului, bătălia dispare. Așteptăm revenirea Palamutei. Este timpul să schimbați timpul. Am pus acest lucru: la capătul bombardamentului scufundat 20 g, deasupra acestuia 2 leduri cu streamers "sabiki". O nouă abordare a lui Palamut a început, acum prădătorul merge în stânga, intervalul este de 40 m.

Noi aruncăm în toate direcțiile: și chiar în cazan, la stânga, la dreapta și așa mai departe, nu ia! Ne mutăm după turmă, aruncăm fără întrerupere ... Zero ... Ce vrea el? Mă uit la duză de la localnici. Da, este descris pe unul dintre locurile de pescuit chupa-chups cu tinsel. Dar, la urma urmei, toți pescarii locali nu au o singură mușcătură. Ceva nu este potrivit ... Timpul este în desfășurare, deja 10 ore sau mai mult.

Predatorul nu mai este vizibil. Este timpul să punem un wobbler și să încercăm să căutăm o piere de piatră (Grilă într-un mod local sau, neoficial, un grup mic). Am pus ZipBaits-ul dovedit Rigge 70. Am prins deja aici peisaj de piatră în anul precedent. Ei au bătut bine, ca un bivol mare de râu, doar mai supărat, pentru că peștele de mare este mai puternic.

O sută de metri trec de-a lungul țărmului înainte să primească prima mușcătură: mult așteptată, ascuțită. Să-mi dau seama, iar botul se îndepărtează de mine, în mare ... Dar fricțiunea este înființată în prealabil, scârțâind odată și tot. Forma se joacă în mod normal, stinge toate pisicile de pește. Eu trag prada de pe uscat, eu identific: da, este cu adevarat o piatra stinga. Cu inițiativă! Acum este posibil și pentru prânz, și în același timp și să se pregătească pentru pescuitul de seară.

La 16.00, din nou pe plajă. Pe drumul spre mare decid să înceapă cu un wobbler dimineata de pescuit (poate ai noroc din nou), la asfințit - du-te la krasnogolovik Yo-Zuri, și numai atunci când întuneric complet - pune suportul de calmar (Jig calmar) și merge la pescuit pentru sepie și calmar. Marea este calmă, probabil cea mai bună pentru capturarea cefalopodelor.

Până la ora 17:00 nu există nici un mușcătură, am pus un wobblack planificat pentru seara. Am citit pe internet că în seara lui barracudas sunt prinși pe el. O jumătate de oră, și din nou nimic. Se pare că astăzi nu este ziua lor și poate nu a mea. Cât de repede se întunecă iarna și chiar munții din vest împiedică apusul soarelui să continue. Amurgul purpuriu coboară și luminile sunt aprinse de-a lungul digului. E vremea pentru sepie ... Schimba-l pe un wobbler într-un jig de calamar alb.

Acum doi ani, s-au prins sepii pe el. În timp ce sufăr cu o încuietoare în întuneric (lanterna se află în rucsac, dar eu decid să urc după ea mai târziu), gândindu-mă la cabluri. În general, pentru capturarea lor, folosesc două tipuri de postări. Primul: tragerea simplă în partea de jos cu pauze. Dar aici este locul unde fundul este nisipos sau cu nisip-pietriș, deoarece momele se blochează în pietre mari. În al doilea rând: pasul obișnuit, care se rotește la un unghi de 60-70 de grade, mă uit la vârful tijei, 2-3 ture, pauză. Acum, totul este gata. Să începem.

Iar partea de jos îmi este cunoscută din vară. La 10 metri de țărm - mici pietricele, apoi - nisip. Aruncați mai întâi la o distanță de aproximativ 40 de metri. Să vedem dacă astăzi sunt brusc departe de țărm. Mă întind de câțiva metri ... 10 golici. Încă întins pe fund. Există o prindere! Nu a prins peștele, dar prost ca - hvat. Și în partide nu se rupe, pe vicleni rezista. Se pare ca sepie.

M-am epuizat continuu, la o rată medie. Este necesar ca colțurile cârligelor din momeală să nu rupă carnea de sepie și să nu se desprindă. Trageți pe țărm ... Și asta nu este sepie deloc, ci un caracatiță! Sau mai degrabă un caracatiță. Mici. Să plecăm. A sus ușor. Câteva turnuri în același loc am tras încă unul, mai mult. A fost greu, la început m-am gândit deja că eo problemă, dar abia l-am putut rupe de capcane și l-am eliberat în siguranță în picioare. Și l-am lăsat să vină, să crească. Mă întorc de-a lungul țărmului.

Am pus un calmar de culoare verde deschis. Pentru a evidenția momeala până când o voi face, trebuie doar să o țineți mai sus și mai mult înainte de a fi turnat în lumina felinarelor din dig. Aruncând în apropiere, maximum 30 de metri. Știu că de-a lungul întregii coaste există 2 escroci: unul la 20 de metri de țărm, iar celălalt - 7 metri. Să le verificăm. Eu conduc un pas, în partea de jos dau momeala să stea în secundele 3-4. Și aici, la separarea sa de la un fund - există o înțelegere! Un pic din obișnuință, trăgând, răsuciți încet. În acest scop, gravitatea, ca un pachet, se mișcă ușor de la o parte la alta.

Eu trag în sus, mulțumesc lui Dumnezeu, nu un caracatiță! Ea, setea mult așteptată! Frumusețe! Cu puncte și dungi negre pe corp, ochii sunt mari! Tentativele se mișcă, iar aripioarele sunt îngropate în șindrilă. Mă uit în jur, nu arunc cerneală, probabil că am eliberat totul în mare, în timp ce îl trageam. Scoateți-o, am pus-o în geantă. Mai mult în acest loc nu a mușcat, aparent de la cerneală eliberat în apă, alte sepie du-te în lateral. Am plecat, și nu în zadar ... După 30 de metri - al doilea aderență! Și a doua sepie este mai mare decât prima tăietură.

Pe țărm începe să sforăie, să strănută, să pătrundă apă de mare și să picteze pietricelele de sub el. În aparență - 400 de grame de greutate. În acest mod cu o dispoziție veselă, am decis să termin capturarea de astăzi, pachetul cu pradă a devenit mai greu, este încă necesar să se hotărască ce să facă cu el. A doua zi, am verificat câțiva noi vrăjitori în capturarea palamutului, din nou lipsa de mușcături atât pentru mine, cât și pentru turci, în lupta lor locală. Am pus capul roșu de la Yo-Zuri, scopul este să-i aduci pe vrăjitori la capăt.

La aproximativ 10.30 - un bici la un wobbler se măsoară în 15 de la țărm, la nivelul marginea a doua. Spinning într-un arc, frecare este declanșată. M-am săturat de pește, îți aduc o piatră bună de piatră! Este mai mare decât ieri. Se obține o vacanță de iarnă bună! Așa a fost zi după zi și mi-a trecut pescuitul de iarnă. Din păcate, peștii nu mai erau prinși, sepii erau prinși în mod constant, în plus, iar în dimineața de dimineață până la ora 10.00. Principalul lucru în capturarea nu este acela de a obține un duș de apă de mare chiar în față când se scoate din momeală.

Într-o seară, a fost prins un calmar decent, 300-400 de grame. În acea zi, seara au fost prinși 2 sepie, și am fost pe cale să părăsească pe mal, el a observat că mușcăturile de caractere schimbat: din partea de jos nu erau, iar când suportul de calmar decolarea de jos în sus (chiar am încercat să arunce sacadat lui filare) , ca o momeală pe care cineva la apucat. Pur și simplu nu a acordat nici o importanță pentru acest lucru, dar cineva în muscatura bine așezat pe cârlige și cu înverșunare trase împingerile elastice în adâncimi.

Speranța mea slabă că barracuda a venit în cele din urmă nu sa întâmplat. Dar fără bucurie, am văzut că era o calmară și nu a fost mușcată de sepia timpului. Apoi, pe Internet, am găsit confirmarea particularității calmarului: într-adevăr, spre deosebire de sepie, întotdeauna încearcă să tragă în mare. Trebuie remarcat faptul că, potrivit pescarilor, sepiele și calmarul sunt cele mai bune pefting la aproximativ 3 am. Dar, pentru a verifica în practică și de captură toată noaptea, și apoi rămâneți pe mâncare dimineață nu am stăpânit.

Nu am început un maraton pentru mine, pentru că atunci aș fi trebuit să dorm mult timp în detrimentul programului de pescuit. Conform planului, o zi a fost cheltuită pentru pescuit pe un lac din apropiere. Între orele 8:00 și 14:00 au fost făcute încercări de a prinde o tijă de pescuit și crapul de alimentare, crapul crucian și cârligul. Crapul și crapul crucian nu au crezut nimic, inclusiv bilele din polistiren spumos.

Localnicii au spus că era încă rece. dimensiunea chefal de bine noastre sumbre ciugulit la pâine „clothespin“ (pulpa de pâine nu este să se rostogolească mingea și Prischepa două degete și să facă ca un fulg de zăpadă). Acest „clothespins“ suficient, desigur, 1-2 mușcături, dar altfel a refuzat să ia un chefal. Și am încercat să prind crab pe un krabolovku de casă: în alimentator pasăre feeder pune o bucată de pește, la jgheabul legat de mai multe bucle de linia de pescuit, care trebuie să fie strânse în jurul picioarelor de crab cu potyazhke filare lină.

Timp de o oră, ca și când tensiunea pe linia de pescuit ar fi existat unele "încercări" timide de a atrage momeală, dar nimic nu putea fi prins. Gustând căpșuni proaspete pe pista și dorind Turcia "Până la noi cefalopode și pești", rezumă rezultatele avionului. În general, cred că ieșirea a fost un succes. Pescuitul a avut loc, priceperea, în special în ceea ce privește captura de cefalopode, a crescut semnificativ. Și cât de mult nu sa făcut încă, cu cât mai mult trebuie să știți ... Din nou oft: "Oh, mai degrabă aș merge din nou la pescuit ..."