Călătoriți la mare pe un scuter (raport)

Vreau să vă spun despre o mică călătorie de la Voronej la Sochi pe un mic scooter.

prefață

Am condus timp de opt ani. Înainte ca scuterul să călătorească activ într-un jet de litri. Am vândut jixer-ul când mi-am dat seama că puterea și viteza nu oferă o astfel de plăcere ca înainte. Am cumparat imediat un Honda Dio de 50cc. Pe o scooter plimbare în jurul orașului sa dovedit a fi mult mai distractiv și confortabil decât într-un jitter. M-am dus în orice vreme, chiar și în timpul iernii. Am decis că vreau să folosesc o motocicletă numai pentru călătorii. Vara trecuta am cumparat din nou o motocicleta si am inceput sa patrund pe trasee. Ca urmare, mi-am dat seama că scuterul este suficient pentru mine, pentru că chiar și pe drumul pe care vreau să-l conduc încet. Cred că aceasta nu este o scădere a cubului. Aceasta este o creștere în care volumul și puterea nu joacă un rol.

Acum am vrut un scuter care nu trebuie reparate la fiecare sase luni, asa cum am facut si la Honda Dio 50cc. Dio - push-pull, reparația periodică este obligatorie.

Alegerea a căzut pe injectorul în 4 timpi Suzuki Adresa v125. I-am cumpărat absolut nou în showroom-ul din Nižni Novgorod. În clasa sa de scutere proaspete de 125 cc, este cea mai ușoară - 97 kg. Am început să schițez, dar departe de oraș nu a plecat. Punctul de cotitură a fost o excursie de 400 km la festivalul Eldorado. Am mers, nu eram obosit si chiar mi-a placut. Mi-am dat seama că poți merge mai departe. Apoi a început să se gândească la călătorie.

Călătoriți la mare pe un scuter (raport)

Atât de departe pe scuter, mă duc pentru prima dată, așa că am decis să nu supraîncărc ceva inutil. Călătoresc ușor, se bucură de drum și nu se grăbesc.

În ziua în care am trecut mai mult de 400 km. Am dormit numai în hoteluri, am rezervat aproape totul în avans. Cu un minim de lucruri. Nici nu am luat mâncare și mâncat în cafenele. Cu cât sunt mai puține bagaje, cu atât mai bine se comportă motoreta. Da, și încărcați baloturile de fiecare dată când vă deranjează. Mai târziu mi-am dat seama că trebuie să iei și mai puține lucruri)))

Kamensk-șahtinski

Călătoriți la mare pe un scuter (raport)

Muzeul URSS. În stânga este o motocicletă sovietică pentru o autostradă și o motocicletă.

Moscovite, mopede și mitraliere

Pe stradă l-am întâlnit pe Che:

Poate Valkyrie, motorul este exact de la Golda

În timp ce ședea într-o cafenea cu bicicleta, un prieten a venit la bandit. Trebuia să ne întâlnim aici, dar mergem pe diferite căi.

Suzuki Club

Dolțhanskaya scuipat

Mai aproape de drumul Rostov a început să se deterioreze, a trebuit să meargă mai lent.

În vasta regiune Rostov

În cele din urmă a trecut regiunea Rostov și sa întors în Kushchevskaya pe drumul ideal spre Dolzhanka.

Prima dată când am văzut marea lângă Yeisk. M-am bucurat și nu m-am așteptat de la mine că într-o zi aș veni pe un scuter.
Dacă cineva mi-ar fi spus acum cinci ani că mă duc la mare pe un scuter - nu aș fi crezut.

Am venit la Dolzhanka, era deja întuneric, așa că doar a doua zi m-am dus să caut coasa. Intotdeauna mi-am dorit sa ajung la scuipat in sine si din anumite motive am crezut ca asfaltul duce la un astfel de loc interesant. Sa dovedit că ultimele 5 km sunt nisip.

Pe coasa au călătorit de-a lungul mării. Era greu, dar rece.

Călătoriți la mare pe un scuter (raport)

În locurile în care a fost îngropat și a trebuit să fie împins. Am învățat să călăresc pe picioarele de pasageri din raft.

Am ajuns la surferi

Eu și mopedul pe o coasă

Înapoi tras la o viteză de 15 km / h pe o mașină de gredere cu nisip motorizat.

Un loc interesant, cel puțin o dată, merită vizitat aici.
După Dolzhanka, a condus la Krasnodar, a petrecut noaptea și sa mutat spre Arkhipo-Osipovka.

Krasnodar - portul Caucazului - Arkhipo-Osipovka

Du-te la întâlniri cu femei din Rusia pot direct din Krasnodar, dar aș dori să treacă întreaga coastă, și așa sa mutat la portul Kavkaz și numai atunci - matrimoniale Femei din Rusia.

Lângă portul Caucazului

Undeva în Peninsula Taman

Drumul a fost o plăcere. Peisaje frumoase, vreme bună, dealuri, se întorc. Avantajul era și mai interesant - au început munți și serpentine. Pe o motocicletă, mă plimbam deja în jurul fanilor și vroiam cu adevărat să merg pe un scuter.

Pe drumul spre Novorossiysk

Serpentinele s-au întunecat, așa că a trebuit să merg cu atenție și încet.
Ca rezultat, m-am dus la Arkhipo-Osipovka, unde mi-a rămas prietenul din Voronej.

Dating Femeile din Rusia

Am petrecut două zile petrecute în Arkhipka. Prima dată în timpul călătoriei am scăldat în mare, deși aș fi putut să o fac înainte.

Călătoriți la mare pe un scuter (raport)

Începutul zilei. În câteva ore, oamenii de pe plajă vor deveni și mai mulți.

În general, sunt un mic fan al înotării în mare, pentru mine principalul lucru este să merg la o plimbare și să văd locuri interesante.
Am urcat, ne-am uitat la atracțiile de munte locale, am mers în jurul orașului.

Arkhipo-Osipovsky balon în fundal

Porcul și Vinnie se odihnesc și în Arkhipka

În ziua plecării a început la ora 15:00. Relaxarea este foarte relaxantă))

Lazarevskoye

Am vrut să se bucure de serpentine l conduce înainte de întuneric, în stare proaspătă și odihnit, astfel încât noaptea în Lazarevskoe, Soci, deși a rămas destul de un pic.

Cumva la una din stațiile de benzină a pus o întrebare tradițională de câte ori și mănâncă și apoi:
- Și o duci pe distanțe lungi?
Când au aflat de unde am venit, au fost foarte surprinși, deși nu sunt atât de departe.

Oamenii erau adesea surprinși de faptul că un mic motoretă poate depăși această distanță. Pentru mine, nu este nimic surprinzător, cel mai important - să decidă. Du-te și mergi, ce e greu? Mai ales dacă drumul este bun.

Oriunde am mers, am fost considerat local. Sunt de acord, e greu de crezut că poți călători cu un scuter pe pistă. La Sochi, când au văzut Voronej pe una dintre autocolantele de pe un moped, au întrebat chiar:
"Ai fost vreodată în Voronej?"
Adică, în mod implicit mi-au considerat local.

Începe districtul Sochi

Părăsește motoreta în casa de oaspeți și mergea la o plimbare de-a lungul lui Lazarevski.

Drumul prin oraș

A doua zi am mers la Adler, unde aveam de gând să petrec o săptămână.

Aici a început odihna adevărată. Munții, marea și atracțiile locale.

Călătoriți la mare pe un scuter (raport)

Platforma de vizionare din fața lui Dagomys

M-am așezat în apartament, m-am odihnit o zi, apoi m-am dus la plimbare.

Este o plăcere să conduci aici pe un scuter. Atât zi cât și noapte. Drumuri bune, curate, uscate și luminoase, există întotdeauna un marcaj, vreme excelentă, șoferii văd și concediază. Există o mulțime de scutere în timpul zilei, iar motocicletele pleacă noaptea. Există cu siguranță unele minusuri: plută - norma, iar lipsa aproape completă de locuri de parcare gratuite, dar motocicletele nu sunt afectate.

De multe ori patinuat pe timp de noapte pe ruta Sochi - Adler doar de dragul plăcerii, fără nici un scop.

Aeroportul este foarte aproape

McDonald se află pe plajă

Parcul Olimpic

M-am uitat la facilitățile olimpice de pe șosea, am lăsat motoreta în parcare și am mers la Parcul Olimpic.

În depărtare - castelul hotelului

Am făcut un tur al circuitului. A fost interesant, a spus despre Formula 1, a arătat garajele și parcul interior.

Garaje de echipe opuse standului principal

După tur, m-am dus la muzeul autodromului. Vizitarea muzeului, cum ar fi turul costă 500 de ruble - acesta este prețul standard pentru Sochi.
În general, muzeul îi plăcea. Printre numeroasele mașini sportive, am văzut Delorean, deși fără un reactor nuclear, dar încă o expoziție demnă.

Bolid în aer

Capirossi la un unghi de 60 de grade

Masini sportive de diferite ani

Călătoriți la mare pe un scuter (raport)

DeLorean. O bază bună pentru o mașină de timp

M-am dus la parcarea din Sochi opusă. Conectați-vă ca întotdeauna 500 de ruble, dar nu este nimic de urmărit. În muzeul Kamensk-Shakhtinsky al URSS este mult mai interesant.

La Sochi, în muzeu și undeva în rânduri

Vedere din castelul hotelului, denumirea sa oficială este Hotel Bogatyr

Am aflat că a avut loc o sesiune de antrenament pe moto gimhane, a decis să vadă și să participe.

Perfect perfect, site-ul este super-spațios și nimeni nu interferează. În general, în Sochi conduc mai bine decât în ​​Voronej, există multe de învățat.

După ce Jimhana sa întâlnit cu motocicliștii locali și a petrecut împreună cu ei până la ora 4 dimineața.

Pick-up pentru motocicliști

Rosa Khutor

Cea mai interesantă parte a călătoriei este munții.

Pe drumul către Rosa Khutor

Chiar și mai sus se poate ajunge cu ascensoarele, dar am decis să merg pe drum și am avut o mulțime de distracție, pentru că nu există aproape nici mașini, iar peisajele din jur sunt uimitoare. Ca urmare, am ajuns la platforma de observare.

În unele zone, mopedul nu a depășit 50 km / h la accelerația maximă

Călătoriți la mare pe un scuter (raport)

Urcare spre puntea de observare

Așa cum mi sa spus, aici este cea mai înaltă platformă de vizionare, la care puteți ajunge pe drumul public. La cele de mai sus se poate ajunge numai pe ascensoare sau pe drumuri închise. Dacă sunteți în Farm Rose pe o motocicletă - asigurați-vă că mergeți până la puntea de observare, du-te acolo este o placere.

Moped în munți

După aceea a condus toate colțurile Rosa Khutor, m-am uitat la toate locurile olimpice, care pot fi vazute de pe drum, apoi a mers la Krasnaya Polyana și a ridicat până la sfârșitul asfaltului. La un moment dat, panta este de așa natură încât mersul pe motoretă nu este mai mare de 35 kilometri pe oră, la accelerație maximă. De la Krasnaya Polyana, există vederi excelente la munți.

M-am dus înapoi la Adler pe un alt drum și am intrat în Sky Park. Cunoscut aici, ei sare pe o funie de la o înălțime de 207 de metri. Am fost deja obosit și intrarea a fost plătită (1000 de ruble), așa că m-am uitat afară și m-am dus.

Munții sunt magnifici, a doua zi am mers la muntele Akhun.

Pe Muntele Akhun există un turn de observare, de unde puteți vedea Sochi de la o înălțime de 682 de metri. Pe munte este un drum bobinat, iubit de motocicliștii locali. Mi-a plăcut și ea.

În depărtare - Parcul Olimpic

Drumul spre Voronej a fost destul de standard, nu există nimic de spus. Am rămas puțin în Ol'ginka - rudele mele au venit acolo, apoi m-am plimbat în jurul Krasnodar. Pe drumul din spate a devenit rece și ploioasă, dar eram gata pentru asta și am pus toate lucrurile calde pe care le-am luat cu mine în prealabil.

Kilometrajul total a fost de 3600 km. A călătorit 18 zile.
Cu vremea norocoasă - într-o ploaie gravă lovită doar pe drumul din spate, când casa se afla la 400 km distanță.
Am realizat că trebuie să luați mai puține lucruri, pentru că multe lucruri nu au venit la îndemână.

În acest timp, eram mai obișnuit cu scuterul și mi-am dat seama că îmi place foarte mult să merg pe bicicletă. Mulțumită scuterului, am descoperit o nouă fațetă a călătoriei și, în general, mers pe jos cu două roți. Mulți sunt surprinși, dar îmi place foarte mult să merg la un scooter. Am ceva de comparat, am avut motociclete, am călătorit pe ele, dar acum îmi place să o fac pe un scuter. Prin urmare, nu inteleg nici un prejudiciu impotriva scuterelor, pentru ca este o tehnica foarte comoda si distractiva.

Am înțeles exact cum vreau să călătoresc, pentru a aduce plăcere. Dacă vreau o motocicletă, atunci voi avea cerințe absolut diferite față de ea și nu mai există nici o urmă de capacitate care a fost înainte. Călătoria pe o motocicletă este mai ușoară decât pare, și dacă pot depăși astfel de distanțe pe un scuter, atunci pe o motocicletă nu va fi foarte dificilă.

De asemenea, m-am mutat de la o motocicletă la un scuter și nu mi-ar plăcea să mă întorc. Probabil, scuterele maxi sunt, până în prezent, punctul culminant al evoluției bicicletelor rutiere spre confort, disponibilitate, practic și fiabilitate. Mai multă atenție este acordată acestor mici lucruri - cu atât mai ușor este să vă concentrați asupra principalului lucru, unde și de ce vă îndreptați.

Frate, pe deplin de acord parțial kofmorta, dar drumurile sunt pline de găuri ... rutier anula toate de utilitate Maksikom, încă cu dimensiunile lor mici nu fac roti ... pentru ca el sa mutat la motociclete))))