Pescuit - experiență neconvențională

Capturarea în bălți: experiență

Într-un fel, sa întâmplat ca principala parte a pescuitului de vară să aibă loc în "apă deschisă". Ce am vrut să spun prin "apă deschisă"? Da, nimic special. Acesta este un rezervor cu întinderi mari, iar râurile Vologdei sunt mici și mari, adânci și nu foarte mult, toate curg de undeva și se grăbesc undeva, adică nu închis, "deschis". Da, iar lacurile, pe care le avem din abundență, încă dau un sentiment de spațiu, "deschidere". Ei bine, cum a explicat ...

Acum trei ani, soarta mi-a adus cu o persoană foarte interesantă. Numele lui este Dmitry, am auzit de mult timp de la prietenii săi legenda lui Dima, cum el trage sute de perches, zeci de stiuca si stiuca. După cum sa dovedit, lucrăm împreună cu el la aceeași fabrică, chiar și în magazinele vecine. Odată ce s-au întâlnit, au vorbit și, așa cum se spune, "pescarul nu-și întoarce ochii de pe pescar". În plus, spre deosebire de mine, un iubitor de „spații deschise“, Anatoly aproape toată viața mea prinde în râuri, pâraie, cursuri de apă, în general, în acele locuri în care apa este într-un fel nu foarte mult, și pește - dimpotrivă! Ca orice "profesionist" pescar Tolya ar putea spune ... Este necesar să spunem că toate poveștile sale au căzut pe un pământ fertil.

Atunci am auzit (da, asta am fost "întuneric") despre prinderea în "puddles". Acum, ce este o "baltă" în conceptul de Anatoly? Aceștia sunt bătrânii din Mologa, pe care (și nu mi-am imaginat niciodată) există o mare varietate. În primăvară râul se varsă, inundă toate golurile din jur, apoi apa trece printr-o recesiune ... Aici, aceste "rezervoare" din Tolia, numite "puddles", numite "rezervoare". Împreună cu apa de izvor, peștele intră acolo. Cel mai important lucru, deja pe undeva în mijlocul verii "izolat", astfel știucă începe să mănânce tot ceea ce a avut nenorocirea de a fi cu ea într-un singur loc. Și până în toamnă - nu există practic nimic altceva decât un șarpe foame (bine, poate un noroc foarte norocos) nu rămâne ... Asta e locul în care rezervația, acolo unde pescuitul este distractiv! Am fost obișnuită să mai "reglementez" Sheksna și Curtea, și aici ...

În general, "au fost lipsuri" ... În weekendul următor, noi cu Anatoly și un alt prieten de-al meu vor să bombardeze "puddles"! Dacă pescuitul este o boală, atunci entuziasmul de filare este una dintre cele mai dificile forme de "boală". Numai în cele din urmă „Să mergem“ (din punctul de vedere al unei persoane normale) poate cheltui sute de dolari pe tot felul de băț-bobina, lăsând pe fiecare călătorie de pescuit aceleași sute (deși deja ruble) sub formă de obstacole subacvatice bijuterii și pietre. Tolya sa dovedit a fi doar de la acești "finali" (deși știm deja cine este normal aici și cine "a ieșit așa"). Ia luat pe iubitul Stradik (2.7, cu un fel de test de ciuma sub 60 g, mi-a placut mai mult "blând" unelte), si am plecat.

Nu pot spune că nu l-am cunoscut pe Moline deloc. Dar, datorită obiceiurilor consacrate, am vizitat zonele inferioare mai des, unde inundațiile de kilometru ale râului mi-au amintit de rezervorul meu preferat. Am mers până la râu. Râul este ca un râu, o plajă de nisip, chiar de la marginea apei, o groapă de un metru pentru 2, și apoi - cine știe (sa dovedit a fi 6), curentul. Ei bine, cred că mă bărbieresc de-a lungul frunții ... Dar nu! Este necesar pe această coastă (din anumite motive este întotdeauna necesar pentru "asta"?). Ei au strigat: "Carry-u-u!" După aproximativ 10 minute, țăranul a plâns. Lui „Titanic“, cioplită din unele placi fragile cu aspect, sub greutatea noi trei (da, plus el însuși „Charon“) este de numai 10 centimetri ieșită din apă. Pe mea (vă minte, este firesc) îndoieli cu privire la fiabilitatea „ambarcațiune“, acest Milyaga fum de respiratie, a spus că 8 persoane a condus ... Desigur, nu știu ce au de acolo în sat pentru rasa, dar eu sunt unul Trec peste o sută, și aici în rucsacul fiecărui "fier" kg douăzeci ... Da, prânzul ... Pe scurt, cu ajutorul lui Dumnezeu înotat. Muzhichek eliminarea nasului pyatore, dar după ce a obținut un avans pentru seara „a pus în aplicare“, a fugit jucăuș departe în sat pentru „corecție“. Și am plecat de pescuit. De fapt, de obicei, prind pește în râu. și aici stăm cu spatele la ea și ne mutăm undeva în câmp. Metri trei sute înainte ghicite pădure ... păsările cântă, iarba de pe ... deasupra genunchiului ... Eu spun: „Și pentru a prinde în cazul în care?“ Și eu: „Da, e chiar aici!“ M-am uitat: iaz - nu un iaz, mlaștină - nu o mlaștină, „puddle“ , este o "băltoacă". Pliantul terenului, umplut cu apă, înverzit cu 80 de crini, stuf și alte verde ...

Ziua a dispărut! Trei dintre noi stau pe țărm - trebuie să inventăm și, de fapt, aș vrea să arunc altceva. Nu-mi imaginez că ar putea fi un pește aici. Pike că tu, vacă sau ceva, ea nu va mânca iarba?

* Da, nu vă faceți griji, aici sunt grele, plouă pe jos, alegeți să gustați și există multe pești. Ai spus că o experiență de rotire a experimentat, bine, haide!

"Voi vinde totul, dar nu voi rușina flota!" ... colectez învârtirea, delirul mai departe pe câmp ... Încă unul! Nu pare nimic, există unde să arunci o lingură. Bujorul a ieșit alungit, nu larg. Da, și într-o lungime de aproximativ 30 de metri Aici nu rasshvyryaeshsya ... alamă agățau Conger (Devil acustica №3, Spinner bine, aproape singura real de lucru al întregii game Conger). Ei bine, cu Dumnezeu ...

După 10 minute, mâna "a pretins". Lingura se află cu exactitate sub marginea ierbii de la sfârșitul bălții. Câteva rotații - este în fața mea. Văd aproape toată cablajul, tk. o jumătate de metru - la un metru de la suprafața unui strat continuu de siloz, puțin pripopustil - grabbed iarba. În mod natural, duceți-vă pe partea de sus. Dintr-o dată, la următoarea cablare, în locul căderii de momeli de lingură, se formează un întrerupător. Există! Lumânări, bucăți! Nu am timp să "simt" cablajul, așa cum este deja pe țărm. Frumos, nu mârâi! Dar mic, undeva un gram de 500, deși este încă "cu câmpul". Cu mâinile tremurând, fac o nouă distribuție - bine ... Mișcarea vine în liniște pentru mine, dintr-o dată, în mijlocul bălții, încă o dată, există un întrerupător! Din nou la fel. E deja ca și pescuitul. Mă îndrept spre următoarea baltă - o pereche de okuncuri și un gram de ruble pentru 300. Apoi - trei șchirae de la 300 la 500 de grame. Sunteți din incubator? Câmpul se termină, tufele încep să înceapă, deși ca o băltoacă din această băltoacă, o goană se duce în pădure, o voi merge. Zece minute mai târziu protiskivaniya prin urzici, brusture si coacaze (gustoase, infecție), Despletirea rotirea continuă a bucșelor avântate (și aproape ca o saltea continuă) du-te afară pentru încă o „băltoacă“. Deci, aici este mai gravă. Pe maluri se văd niște găuri, apă de nuanță lut-roșie, o pereche de insule de iarbă în mijloc, o gustare. Să încercăm ... Timp de aproximativ 20 de minute, iau 9 picioare la un kilogram. Excelent! S-au târât pe - nu mai găsesc apă, a trebuit să mă întorc și să continuu să caut direcția principală ...

Deci, călătorește dintr-o băltoacă într-o băltoacă, îndepărtând orice "mită" sub forma unuia sau mai multor pești prinși. Uneori văd, cu următoarea urcare pe deal, prietenii mei. De câteva ori au strigat - cam la fel. În următoarea "baltă", mai probabil o lentilă. Foarte rotund, în mijlocul și de-a lungul marginilor unor nuduri de crini de apă. Am pus lingura sub marginea opusa (de la mine aproximativ 15 metri) si cu ajutorul bobinarii si lungimea spinarii incepe sa contureaza loviturile de mijloc. Crăpat - prins, dragă! Păi, păi ... Rahat! Și încă o dată. La naiba, m-am apucat de crin, o tragere nereușită și ... lingura rămâne agățată pe marginea foii, la doar câțiva metri distanță de mine. Probabil a trebuit să mă leg de cap, acum, ce ... Ei bine, m-aș fi înecat, dar aici stau alături. Eu decid să încerc să iau. Am măsurat cu atenție partea de jos a piciorului - ca nimic, dar brodinul nu se ascunde. Un pas, încă ... sub picioarele unor rădăcini. Am ajuns deja, vino aici, draga mea. Acum mă întorc și ... rădăcinile sub picioarele mele diferă și încep să cad undeva în jos! Sincer, nu știu cum am ieșit. Sa trezit pe țărm până la talie, umed și murdar, dar cu o mână palidă. Cât de mult există adâncime - și nu măsoară ... Dar dorința de a fi încă fixată.

Deci, cu succes diferite, și a trecut pe zi. Să nu fie prins nici un pește deosebit de mare (cel mai mare știuc este de aproximativ 1,5 kg, deși Tolya a susținut că există "crocodili" și 5), dar plăcerea pescuitului - este evidentă. Și spre deliciul mai si oboseala, doar încercați, să urce prin chaparyzhnik cu aproape trei metri de filare, dar tot timpul în sus și în jos ... să ciugulească mai bine pe spinner (acest lucru deja, atunci am simțit momelilor farmec și lumină în greutate, dar de dimensiuni mari kolebalok ).

Seara, fără a găsi transportatorul, au trecut la bancă în jgheab, nu a curățat vasele de pe barcă. Pe "țărm" au înmânat barca săracilor care au încercat să strige pentru ziua în timpul transportului. Și acasă ...

A fost o excursie de pescuit de neuitat. Dar, îndrăznesc să vă asigur, este departe de a fi ultima. Pe același Mole, Tolya mi-a arătat un alt loc, cu multe "bălți" vizitate rar. Dar despre locația lor, eu, cu permisiunea ta, voi fi tăcut. Lăsați-i să rămână într-adevăr "rar vizitați". Un lucru ce pot spune este că zona de-a lungul râului principal are o lungime de aproximativ 15 metri și o lățime de până la 3 kilometri, este complet în "puddles". Și în pește ...

Da, mi sa spus recent despre o altă congestie a "puddles", dar deja pe un alt râu, pe Chagodosche. Va trebui să verific eu până la toamnă ...

Site despre pescuit

Numele meu este Serghei, pe acest site vă voi spune despre experiența mea în pescuit. Sper că experiența și trucurile mele vor ajuta un pescar începător.