Pescuitul pentru pești pașnici dintr-o barcă

Vara este în plină desfășurare. Se încălzește! Pescuitul din barcă pare o plăcere plăcută doar dimineața, în timp ce încă mai există o răcoare. Și până la prânz acest eveniment este mai mult ca la frigere ... Deci, până la căldura de la prânz trebuie să prinzi totul!

De data aceasta oaspetele nostru este Alexey.

Alexei și cu mine ne cunoaștem de mult timp. În această primăvară ne-am întâlnit la expoziția de pescuit și vânătoare. Apropo, așa-numita noastră expoziție de profil a fost mult timp transformată într-o aventură. Dar personal, cercul nostru de fani, la expoziție nu cumpără nimic fundamental, ci vizitează-l exclusiv pentru a comunica cu oameni asemănători. Vedeți elementele noi. Ceva nou oferit la expoziție și Alex.

Pescuitul pentru peștii pașnici dintr-o barcă

Și acestea nu au fost abordate, ci ale noastre, producătorul național de încălțăminte "SKYSTEP ™". Încălțăminte pentru activități în aer liber!

A devenit interesant. În aparență, pantofii erau foarte buni. Și cum în practică? Ulterior sa dovedit super! Cu privire la asta și am început comunicarea noastră, care din punct de vedere formal a crescut treptat în informal. Și unde comunicăm neoficial? Desigur, pe o excursie de pescuit! Prin urmare, călătoriile noastre la pescuit au devenit un rezultat natural al cunoașterii noastre. De data aceasta am decis să prindem pești albi. Vârful mușcăturii de somn a trecut deja. Pikeperch nu răspunde până acum. Nu a venit încă vremea știucului. Este timpul să vă alăturați oaselor, mai ales că stocurile de turban de primăvară sunt deja în curs de desfășurare. Iar pe coastele de pâine, paharele sunt deja plictisite.

Prietenul nostru este un pescar de nivel avansat. Cu o barcă cu viteză bună. Cu unelte bune. Dar, în cea mai mare parte, îi place să pescuiască un prădător. Pe drumul alb rar și, în același timp, întotdeauna credeau că este un pescuit foarte dificil și dureros. Este necesar să cumpărați o mulțime de pământ scump, sită etc. Knit trucuri subtile. Atractivitatea lung ... Deci, văzând sacul meu de biscuiți, o găleată de terci de orz, câteva mazăre și doar un pachet de momeală interne ieftin „G.STREAM“ «râu rapid“, un pic ingrijorat.

Pescuitul pentru peștii pașnici dintr-o barcă

El a fost înspăimântat de cârligele imense numărul 6 și leșele groase de 0.25 ... Cu toate acestea, mulțumesc lui Dumnezeu, Alexei este un om curajos și hotărât, fără teamă de lucruri extreme. (asta cred eu, pentru a organiza producția de încălțăminte în țara noastră - este necesar să avem acest curaj!). Și pentru că, în același timp, am acceptat regulile jocului, sau, mai degrabă, pescuitul. Deși, trebuie să spun, el a pus pe un jgheab de modă veche - "Shanku" cu mare neîncredere. Cu o mare scepticism am văzut pentru prima dată exotica "furculiță Podolsky" văzută - sistemul legendar de legături de tricotat de la vechii pescari din Kiev.

Pescuitul pentru pești pașnici dintr-o barcă

Din momeli au avut viermi roșii și albi. Am folosit și atractanți din "G.STREAM" - miere, caramel, cânepă. Acum, în vara, pe apa caldă de la ei într-adevăr există un sens.

Pescuitul pentru peștii pașnici dintr-o barcă

Dimineața a fost o ploaie ușoară și noi, așteptându-ne, am amânat puțin plecarea. Prin urmare, ancora nu a fost de la zori, ci până la ora șapte dimineața.

Pescuitul pentru pești pașnici dintr-o barcă

Bites nu au venit mult timp. Primul și destul de repede a lovit subteranul obișnuit, iar acest lucru, în general, ne-a dat speranță că am avut succes și pe pasarelă. Apoi a apărut o șină mare roșie sau așa cum se mai numește și bara de protecție "Trinity".

Pe de o parte, având în vedere că casa nu are aproape nici o hărțuire, iar sezonul de fotbal urmează să vină, gusher ne-a adaptat.

Dar, la urma urmei, și rama! Asa ca nu incercati niciodata ...

Cu toate acestea, Gustera a predominat! Roșu-aripi a călătorit duble și ea nu a dat naibii despre dimensiunea mare de cârlige - ea a luat-o cu lăcomie, în gât!

Pescuitul pentru peștii pașnici dintr-o barcă

Periodic, a trecut un mic paddock și un albastru bun ... A fost un moment în care ne-am gândit să schimbăm locurile și să căutăm pâine. Dar consecințele rezumând meci de fotbal de ieri sa făcut simțit, și, prin urmare, a decis să nu te face prea mult stres, nu pentru a face o excursie de pescuit în gorbilovku, și să stea prostește pe o ancoră și speranță. Speranțele noastre au fost justificate! Breamul a venit, cu toate acestea, am adus-o!

A venit clasic, la a doua oră de pescuit. Din păcate, majoritatea nu este obișnuită - kilogram. A fost un sandwich mare rosu-alb, puternic aromat cu caramelul "G.STREAM" atrăgător. A urcat aproximativ o oră, pentru care tocmai au îndeplinit norma. Alex a fost cu adevărat plăcut surprins, realizând că, printr-o abordare atât de minimalistă în ceea ce privește pescuitul, puteți obține cu ușurință și fără probleme speciale pește.

Pescuitul pentru pești pașnici dintr-o barcă

Apoi un nor se înfierbânta și ploaia a căzut. Presiunea a scăzut și aparent destul de puternic. Acest lucru nu la înspăimântat pe Guster și pe micile escrocherii și au continuat să-și piardă. Dar a mai rămas o panglică mare. Cu toate acestea, peștele de atunci era deja sub pragul de modă veche și de aceea începuse Durks - experimente. Cea mai frapantă dintre acestea a fost încercarea de a prinde un alimentator moldovenesc de tip "pernă". A fost primită ca un cadou anul trecut. Prietenii mei din Chernigov i-au dat-o. Ultima dată când am folosit acest alimentator cu aproximativ treizeci de ani în urmă și poate mai mult. Ce pot spune! Feeder - un veteran poate fi încă relevant și destul de activ, dacă plecăm de la cuvântul "calul vechi nu strică brazda, dar adânc și nu arge".

Pescuitul pentru peștii pașnici dintr-o barcă

După un duș de contrast și cu o placă de piersici, sub un pahar de atractiv acasă liniștitor, atent întocmit de soția sa în pat. Întotdeauna a spus - sensul de proporție nu este niciodată o piedică în pescuit! 😉