Nuntă dovy la seychelles

Noutăți despre nuntă în Ucraina

Nunta secretarului Consiliului orașului Kiev, Olesya Dovgo, și fiica deputatului poporului Irina Gorina Katerina a fost un eveniment destul de neașteptat.

- Pentru recreere am ales cele două locuri cele mai romantice de pe pământ - fermecătorul Paris și fabulosul Seychelles. Două zile în orașul tuturor iubitorilor am petrecut călătorind la atracțiile locale, studiind mici cafenele și librării. Oles ca adevărat gourmet nu a rezistat cărților despre bucătăria franceză, în timp ce mă interesează mai mult publicațiile despre interior. Vom dota un cuib de familie, - Katerina zâmbește.

După un week-end petrecut la Paris, Dovgy, care, potrivit lui, nu a avut o pasiune specială pentru orasul indragostitilor, el a promis soției că în fiecare an la aniversarea căsătoriei lor, ei sunt cel puțin câteva zile vor fi returnate în Franța.

Nuntă dovy la seychelles

Luna de miere secretar al consiliului municipal și fiica deputatului Irina Gorina a avut loc în Seychelles

- Într-unul din numeroasele magazine de vin din Paris, am cumpărat câteva sticle de vin francez bun - pentru a-ți răsfăța familia. În Franța, puteți găsi un vin minunat la un preț foarte modest ", spune Oles Dovgy. - În plus față de vin, am luat de la Paris și reculegere neobișnuit: în timpul uneia dintre plimbările sale prin oraș, am văzut un curcubeu și au decis că acesta este un semn bun, o viață mai bună familie de start.

- Inspirați de farmecul Parisului, nu am simțit un zbor lung spre Seychelles. Pe o insulă fabuloasă din Oceanul Indian, așteptam un hotel lângă mare și prieteni. Compania noastră a luat mai multe numere și am fost aproape singurii oaspeți ai unui mic hotel de pe insulă. Acesta este un loc minunat, tu pari că locuiești pe o insulă nelocuită, - descrie insula Katya - Poți să te plimbi toată ziua pe plajă și să nu-ți faci un suflet. În același timp, toate dorințele tale sunt împlinite ca și cum ar fi printr-un val de baghetă magică. Povestea de poveste, marea caldă și netedă, țestoasele de mare care se plimba pe plajă - este ca o altă lume.

Impresiile din Seychelles au împărtășit, de asemenea, Oles:

- Pe plajă puteți vedea țestoase mari de mare, care nu se tem de oameni. Acestea pot fi găsite atât pe plaja de nisip, cât și în liniște la odihnă la vila dvs. Este chiar uimitor cât armonios poate fi natura neatinsă.

Într-un colț paradis al planetei, cuplul a ținut o altă ceremonie de nuntă. Oles și Katya și-au dat jurăminte de adio, stând pe plajă sub o arcadă de flori albe și frunze de palmier. Ceremonia de pictură înlocuiește romantic „rit de unitate“: în fața tineri casatoriti a pus trei boluri, dintre care două au fost umplute cu nisip, iar al treilea, în mijloc - este gol. Toată lumea a trebuit să ia un pumn de nisip din castron său și se toarnă într-un gol, apoi un bol de nisip turnat în mare, unind pentru totdeauna soarta a doi oameni.

Seychelle au fost hranite cu o salată din frunzele unui palmier

Potrivit minorelor, o impresie specială a fost făcută de bucătăria insulară locală. Cook, încercând să surprindă oaspeții, a excelat în arta culinară, oferind feluri de mâncare cele mai exotice - din fructe de mare rare, la salata din frunze de palmier.

- Nu am putut aprecia pe deplin bucătăria insulei, este prea exotic. Prin urmare, înainte de fiecare cină, Oles a consultat cu bucătarii și a venit cu un meniu mai familiar. Infectat de tradiții culinare ucrainene, bucătari locale ne-au mulțumit o surpriză - salată de sfeclă, sfeclă roșie și, de fapt, pe o insulă îndepărtată din Oceanul Indian - este un mare exotic - spune Catherine. - Trebuie să spun, în fiecare seară, Oles a luat totul în minte. El, ca dirijor, a controlat întregul proces: ce să gătească, cum și unde să stabilească masa. Am luat cina cu torțe aprinse pe plajă, simțind valuri bate pe picioare, stând în jurul focului de tabără în apropierea bungaloul, înfășurat într-o pătură, pește la grătar pe care a prins Oles. Fiecare seară a fost specială, plină de romantism și impresii de neuitat. Este greu să răspund la întrebarea, care moment din călătoria în luna de miere îmi amintesc cel mai mult. Îmi voi aminti în fiecare zi, în fiecare minut. Toți erau plini de fericire și dragoste.

Părinții noștri promit să se certe nu mai mult de 15 minute

- Timp de două săptămâni pe insulă am stăpânit nu numai „arta de dragoste“, dar, de asemenea, arta de pescuit - zambitoare secretar al consiliului orașului. - Captura era suficientă nu numai pentru întreaga companie, ceea ce a mai rămas, adesea apărut în meniul hotelului. Dar îmi amintesc mai mult de divertismentul din Seychellois - snorkeling (înot cu un tub de respirație, mască și aripioare). Am fost adusi la o insula mica, in jurul - apa transparenta si o lume uimitoare subacvatica. Am fost înotați cu broaște țestoase marine, pești exotici s-au zbătut, niște mărimi uriașe, rechini mici, zgârieturi. O astfel de lume a apei pe care nu o vei vedea în altă parte a planetei. Și seara am avut noroc să vedem cât de mici țestoase apar în lumină. Aceasta este o vedere uimitoare. Pe o insulă mică broască țestoasă își depun ouăle, iar când vine momentul, broască țestoasă și trapa de la breakneck Rush viteza la mare, lupta valuri pentru a supraviețui. Ea este o paralelă cu lumea oamenilor.

După o săptămână de vacanță, este timpul să vă pregătiți să vă întoarceți acasă.

- Din păcate, chiar și frumusețea Seychelles nu a făcut Olesya să uite de lucru. Pentru a fi sincer, chiar nu am vrut să plec, așa că i-am cerut soțului să se întâlnească în zori înainte de a pleca. Și a fost atât de frumos încât am decis să rămânem încă câteva zile. Numai împreună, - spune Katya. - Frumusețea zorilor din Seychelles poate captiva pe nimeni. Insulele se află pe ecuator și, prin urmare, se pare că cerul de deasupra lor este foarte scăzut, iar când soarele crește, atunci din orizont apare imediat întregul disc solar. Localnicii sunt siguri că cel care a văzut zorii în Seychelles nu-l va mai uita niciodată.

În plus față de impresiile din frumusețea insulei, Oles Dovgy și Katya Gorina se lăudau cu privire la înțelepciunea pe care au adus-o de la sărbătorile lor. După cum spune secretarul consiliului orașului Kiev, pe insule s-au întâlnit cu un cuplu căsătorit care a fost împreună timp de 25 de ani.

- După nuntă, au fost de acord că dacă se certau, nu mai mult de 15 minute. Toată lumea va spune, și apoi uită imediat de ceartă. Am hotărât împreună cu Katya că vom avea și o astfel de regulă în familia noastră ", spune Oles. "În plus, întorcându-ne acasă, ne-am promis reciproc că vom continua călătoria romantică, pentru că este și luna de miere care nu durează două, ci cel puțin patru săptămâni. Deși este mai bine, desigur, pentru tot restul vieții tale!