Lumea a fost creată pentru călătorii

N-am avut timp sa descarc din jeep, o femeie cu un set de oferte de locuinte pentru mine a zburat imediat la mine. Pe toate asigurările mele că nu voi fi pierdută și că nu mi-am dat timp să mă uit în jur, ea nu a reacționat și a continuat să vorbească. Ca urmare, am renunțat la un astfel de atac și am continuat să ne uităm la camera rudelor ei. Camera nu era deloc o cameră, ci o casă frumoasă, la 50 de metri de plajă.

Sunt foarte mulțumit de culorile luminoase ale caselor din Filipine: galben, portocaliu, verde! Casa este doar o camera, o destul de modestă, dar spațioasă, există o bucătărie mică, cu toate ustensilele necesare, un pat imens (îmi place să dorm pe diagonală), frigider (lung trăi bere rece.), Și un televizor. Cu 600 de pesoși, proprietarul a renunțat la 400 de ani, nu am negociat mai departe, dar am decis să verific prețurile mai târziu în district.

Pentru prima dată am închiriat o casă doar pentru mine. Nu am nici o limită pentru fericire! Puteți simți ca o amantă, și de a face orice, chiar du-te gol!)))) Femeia care ma adus aici, a urat noroc și la revedere. Mă simțeam chiar stânjenit că nu eram foarte drăguț cu ea la început ...

Când m-am dus să inspectez teritoriul și să aflu prețurile pentru scufundări, în conversație cu localul sa dovedit că costul camerelor începe de la 500-600 pesos. Eu sunt norocos!

Numai vremea nu a plăcut. Când am plecat din Manila. aștepta un taifun. Aici, în Puerto Galera, pentru câteva zile o avertizare de furtună. Toate călătoriile cu barca au fost anulate.

Lumea a fost creată pentru călătorii

Toată farmecul vremii pe care am simțit-o noaptea. ploaie torențială Groaznic, apă în stradă de glezna, vântul luptă pentru a demola acoperiș, uruitul fereastră, ca și în cazul în care Apocalipsa începe! Brrrr .... A doua zi, în caz contrar, am depozitat rom și mâncare și am fost gata să nu părăsesc casa deloc pentru câteva zile)

Puerto Galera - una dintre cele mai populare destinații de scufundări în Filipine, există aproximativ 40 de site-uri se arunca cu capul (toate la fel și mă trage la scafandri))) Satul Sabang este situat la 5 km de Puerto Galera. Toată coasta este împrăștiată cu hoteluri, baruri și centre de scufundări.

Pe coasta Sabanga sunt mai multe plaje: Plaja Sabang, Plaja Big La Laguna și Plaja La Laguna Mică. Aceste plaje nu sunt atât de atrăgătoare. Nisipul alb este mai bun pe plaja albă sau alegeți ceea ce vă place!

Lumea a fost creată pentru călătorii

Strada centrală cu un luxos castel-hotel Tropicana pe un deal. Apropo, prețurile de aici sunt destul de accesibile (pentru sufletul larg rusesc) - de la 1.700 de pesos pentru o cameră șic în stil regal.

Sau Jack Daniel's Apatrment, care iubește mai cald, cu adevărat numele "promițător")))

Mai departe de centru puteți găsi o cafenea retrasă, cu o vedere magnifică asupra golfului

Lumea a fost creată pentru călătorii

În intervalele dintre scufundări (altfel de ce vin oamenii aici?), Asigurați-vă că vizitați Tamaraw Falls la intrarea în zona Puerto Galera

Toni de apă cu un zgomot puternic de cădere de la undeva în cer, graba trecut de tine și graba în adâncurile fără fund

Pentru 30 de pesos puteți merge în jos, unde este amenajată o zonă de picnic

pe drumul înapoi

Ura! În ultima zi pentru câteva ore, soarele a ieșit. A doua săptămână fără soare, cu ploi torențiale .... În primul rând, Legaspi. apoi Manila. acum Puerto Galera ... Trist.

În cele din urmă, am decis să merg la farul aflat la o plimbare de 20-30 de minute de plaja Sabang.

Lumea a fost creată pentru călătorii

De acolo vă puteți bucura de priveliștea frumoasă și steaua filipineză

Râde! Ei mi-au vorbit complet) Au încercat să-mi facă un vecin al unui băiețel. Nu era împotriva lui

O altă companie veselă. Gay, cu excepția maimuței (

Lumea a fost creată pentru călătorii

Deci, în plimbări scurte între dusuri și câteva zile trecute în Sabang. Scufuiți-vă de vremea înspăimântată - urechile mele sunt încă așezate după cursul Adwanced. Heard, Puerto Galera este faimos pentru viața de noapte și baruri, dar nu-i partea mea - cine vrea, verifică-l pentru tine!

Cum se ajunge la Puerto Galera din Manila

1. Mergem în orașul Batangas.

• autobuze Batangas-Manila pleacă din Terminalul Buendia, care traversează strada Taft Avenue și Gil puyat Avenue (Pasay City, în apropierea aeroportului Manila). Cu un tarif de 167 pesos (un autobuz cu aer condiționat și Wi Fi), pe drum 2-2.5 ore - drumul meu
  • Un terminal de autobuze lângă Ali Mall, Araneta Center, Cubao, Quezon City.
  • Un terminal de autobuz la intersecția dintre EDSA și strada Kamias, orașul Quezon.
  • Terminal autobuz în Alabang, Muntinlupa City
  • zbor direct Batangas - Puerto Galera, 250-280 pesos, primul zbor de la 7:30, ultimul la ora 17:00
  • zboruri Batangas - orașul Kalapan. Costul de 200 de pesos, pe drumul de 2 ore, ultimul zbor de la ora 8 pm. Din piața centrală și din portul orașului Kalapan, minivanele și jeepniile pleacă în fiecare oră spre Puerto Galera și Sabang. Costul este de 80-180 pesos.

În prezent, Sabang, Puerto Galera

• Costul de scufundări 800-1500 pesos cu chiria de toate necesare
  • prețul camerelor de la 500 pesos
  • costul caselor de la 600 pesos
  • în timp ce conduceți spre Tamaraw Falls: Jeepney Sabang-Puerto Galera 20 pesos, apoi jeepney Puerto Galera-Calapan 30 pesos.
  • aici cele mai ieftine rambutani din toate locurile unde eram în Filipine - doar 20 (și uneori 15!) pesos pe kg

Evaluați acest post, am încercat