Cele mai ieftine recenzii și prețuri la cinema Moscova

De la 180 de ruble. (pentru copii). De la 200 de ruble. (Adult)

Cinema "Orion"

Dacă sunteți în căutarea pentru cinematografe ieftine Moscova, prețurile care nu va musca, nu poate fi evitată, și locul asta. Orion este situat în apropiere de stația de metrou Babushkinskaya. Unitatea este destul de mare. Cinema este dotat cu mașini de joc pentru copii, un bar pentru adulți, o zonă de relaxare confortabilă. Particularitatea este nu numai faptul că, la fel ca toate teatrele ieftine din Moscova, oferă prețuri mici, și că le face chiar mai mici pentru toate sesiunile până la ora 18:00 în timpul săptămânii pentru copii școlari și pensionari. Astfel, ei pot vedea filmele aici pentru 60 de ruble. În weekend, discountul funcționează, dar biletul va costa 80 ruble.

Cinema "Orbita"

Acest cinematograf confortabil este situat în apropiere de stația de metrou "Kolomenskaya". Sala de cinema este foarte bine echipată, iar sesiunile sunt mulțumite de nivelul de calitate. Pentru încântarea vizitatorilor, există și un bar frumos și o zonă de agrement. Dar, cel mai important, instituția oferă bilete destul de ieftine la cinema. Moscova, fiind un oraș costisitor, poate rar răsplăti o astfel de condescendență a cetățenilor și oaspeților săi. Judecător pentru tine - pensionarii sunt invitați să viziteze cinematograful miercurea la cel mai mic preț din oraș - doar 30 de ruble. Dar asta nu e tot! Care, în plus față de Orbita, chiar și cinematografele foarte ieftine din Moscova pentru studenți și elevi pot oferi o sesiune de dimineață pentru 20 de ruble?

Cinema "Vityaz"

Lângă stația "Belyaevo" există un cinematograf "Vityaz". Mândria instituției este echipamentul în conformitate cu cele mai recente cerințe tehnice. Există o zonă de recreere și un bar în cinema. Pentru cei care doresc, există și o zonă de joacă.

Cinema "Karo-film pe Kashirka"

Cinematografele ieftine din Moscova, în rândul său, au acest reprezentant al companiei "Karo-film". Acesta este situat în clădirea centrului comercial "Capitol". Cinematograful este destul de ambițios și ambițios. Are câte patru săli, care pentru cinematografele din centrul comercial sunt destul de decente. Dimensiunile halelor coincid aproximativ unul cu celălalt. Există un bar atașat la cinema.

Cinema "Varșovia"

Lista "cinematografelor ieftine din Moscova" continuă sediul confortabil lângă stația de metrou "Voikovskaya". Acest teatru este destul de mare și, în afară de acesta, complexul de clădiri găzduiește, de asemenea, o serie de restaurante, de asemenea, trebuie să spun, nu mic. Sala principală a cinematografului găzduiește aproximativ o sută de oameni. Dar există două săli mai mici care sunt conectate la cafenea. De asemenea, este important să rețineți că prețurile pentru sesiunile de lucru în săptămânile și săptămânile din această instituție sunt aceleași.

Cinema "Formula Kino" Sofia "

Un alt cinematograf în centrul comercial. Dar acest moment este destul de mic. Situat lângă stația de metrou "Schelkovskaya". Repertoriul este standard, destinat publicului larg. Există o mică cafenea la cinema.

Cinema "Victorie"

Această instituție este situată în apropierea stației de metrou "Proletarskaya". Calitatea serviciilor este excelentă. Cinema este destul de vechi, are mai mult de o jumătate de secol de istorie. În prezent este echipat în conformitate cu cele mai recente tehnologii. Sesiunile și proiecțiile au loc în două săli, care sunt proiectate pentru același număr de vizitatori. În plus, oaspeții sunt invitați să viziteze barul confortabil de film. Într-un complex cu un cinematograf în clădire există o cafenea și un restaurant.

Pe această revizuire a celor mai ieftine cinematografe sa încheiat. Cu toate acestea, este posibil ca aceste zece să fie departe de o listă exhaustivă.

Gustoasă, simplă, cu conținut scăzut de calorii: înghețată de banane cu numai 2 ingrediente

16 combinații perfecte de culori pentru haine