Independent de crit

Stai jos, prietene, înapoi, am să-ți spun o poveste. Despre încredere matusa rus care, prin naivitatea lui aproape a dispărut în pădure cretane dens rigole atât de adânc ... Și dacă într-un mod simplu, apoi în timp ce în vacanță în Creta, Rethymno, am decis să merg pe cont propriu, în autobuz, care se află în Argyroupoli, da abia acolo nu este blocat pentru totdeauna.

Când m-am pregătit pentru călătorie, am găsit poze ale acestui loc și am fost uimit de încântare. Vreau să merg acolo!

Said sa terminat. Programul autobuzului a fost studiat, biletul a fost cumpărat. Șoferul ma condus la rândul său. Și a avertizat că autobuzul de întoarcere de aici nu va fi decât la ora 18:00 (și în orele de dimineață). Bine, cred, sau așa că voi petrece toată ziua sau voi merge în sat, acolo autobuzul de întoarcere ar trebui să meargă aproximativ o oră din zi (programul este învățat!). Câteva zeci de metri și sunt acolo.

Și ce loc! Rindiri ale apeductului vechi, în jurul cascadelor, fântâni, arcul apeductului a zburat și apa cu un perete transparent se toarnă ...

Independent de crit

Frumusețe, toate în verde, Tenek și răceala, toate vâjâitul de apel, și fântâni în pepene verde rece, pentru ca intreprinzatori greci despre fiecare „cocoș“ cu apă construit de tavernă.

Ei bine, bine făcut, pentru că ancheta și fotografierea zonei mi-au luat aproximativ 15 minute de la forță. Și unde? Desigur, bea suc de portocale. Ea a stat și a băut, cu o chelneriță moldovenească, care sa căsătorit acolo și a vorbit. A decis că este timpul și onoarea să știe, timpul până la 12. Mi-a spus pe ce cale să merg în sat și am plecat.

M-am așezat pe bancă "aici" și am așteptat. Un grup de turiști germani așteaptă autobuzul. Autobuzul meu nu este încă. Nemții au plecat. Autobuzul meu încă nu este acolo. Ei bine, înțelegi. Autobuzul nu a venit. Înțeleg că în ea, într-o astfel de căldură și într-un timp atât de scurt, nimeni nu era acolo, așa că șoferul nu se oprea să sune. Nimic de făcut, sa coborât din nou. Doar puțin acolo nu sa întors și părea că a ieșit din sat și pare a fi o cale și chiar duce în jos, dar nu este o cale! Nu te duci în jos, te întorci din nou în sat? Dar nu este nimeni care să ceară, siesta, toți au dispărut.

Independent de crit

Bine, rugându-se, în continuare a mers în jos, sandale de diapozitive, du-te, cred, „Doamne ferește, rupe un picior - numai pentru a găsi primăvara următoare, mai mult pe această cale, se pare, nu merg“ - și apoi du-te pe surse.

Nu am nimic de făcut, am plecat, m-am dus din nou la femeia mea moldovenească, toarnă, spun, proaspătă, îmi voi turna mizeria. S-au răcit, s-au liniștit puțin, dar oamenii din jur și din ce în ce mai mult, mașinile închiriate nu au unde să parcheze, un loc popular, mulți merg. A venit un gând nou: voi sta și voi aștepta până cineva se va întoarce la mașină. Voi veni, oricine ar fi, mă voi explica într-un fel, voi cere un drum mare. Când se ia decizia, a devenit mai liniștită să aștepți, din nou mă uit la frumusețe.

Și apoi văd că soțul și soția lui închid mașina, merg la taverna "mea" și vorbesc rusesc în sensul că "unde ne-a adus, nu seamănă că există aici magazine, doar taverne". Eu pentru ei. Și deci, este foarte necesar ajutorul tău. În general, sa dovedit că au mers în satul de sus la magazinul de produse cosmetice de măsline, dar nu acolo s-au întors și s-au dus. Un lucru uimitor, dar nu știau despre locul ăsta. Le-am promis tuturor să le arătăm și să le spunem "și tu pentru asta, oameni buni, arunci drumul pe drum, pentru că sunt aici blocat din cauza răspândirii șoferilor greci". Au fost de acord. Am avut o cină prietenoasă, am fost fraternizată, am plătit și am plecat.

M-au condus la Georgioupoli. Le-am spus că există o capelă a Sfântului Gheorghe în mare, la care trebuie să mergeți de-a lungul unei movile de bolovani.

Independent de crit

Ei au devenit interesati, am fost acolo (sandalele sunt inca acelasi, alunecos, merg, ma jur ca sunt "privit din nou pentru aventura ta ..."), Pune lumanarile inapoi.

O stație de mare fel, și poporul ei, iar autobuzul sa oprit, și se întoarse spre Rethymno, și am condus la stația de autobuz și a ajuns la hotel, dar „nu-mi amintesc foarte clar (c)“ ... Și din acea zi Nu am mers doar cu transportul public pe insulă. Numai cu excursii organizate, numai cu un grup!

Multumesc, te distrezi. Mi-am amintit de povestea mea "tragică". Unul în unul, doar am mers la mănăstirea Arkadi. Am ajuns pe un minunat autobuz grecesc la ora 11 dimineața. Încă nu am crezut calendarul chiar atunci (deși programul a declarat că autobuzul de întoarcere la Rethymnon ar fi cu trei ore mai târziu), dar șoferul a fost întrebat din nou. El a jurat și a jurat că va veni personal și că autobuzele din Creta se plimbau cu un minut. Da, autobuzul, desigur, nu a venit. Următoarea - la cinci și jumătate seara. Bine. Manastirea si imprejurimile sale au fost studiate temeinic de noi. La jumătatea timpului, ne-am așezat din nou la o oprire în compania a trei perechi, la fel ca și noi, a turiștilor germani din Germania. Nu era autobuz, o jumătate de oră pe ceas. Și apoi vedem coada unui autobuz care pleacă de undeva în spatele zidului. Când am alergat, așa cum am țipat, în toate limbile disponibile. Ați prins autobuzul. După cum sa dovedit mai târziu, a venit, a stat într-o umbra din spatele mănăstirii, sub zidul său. Și fără să se oprească, sa întors la Rethymnon.
Data viitoare când autobuzul a făcut un cârlig de kilometru, la 10 ani, să arunce un bunic cu un miel pe o leșie. Cel de-al treilea caz instructiv a fost plecarea autobuzului de la stația de autobuz din Rethymnon cu 10 minute mai devreme decât a fost indicat în program. După aceea, cu autobuzele cretane am rămas blocați și am călătorit cu mașina. Dar cu placere ne amintim toate aceste incidente. Și autobuzele, apropo, sunt excelente acolo - fotolii moi, aparate de aer condiționat.

Este puțin probabil ca ei să-i ceară pe cineva să intre în mașină. La următoarea lor călătorie în Creta, oamenii trebuiau evacuați din diferite puncte.

sporturi extreme. -)))
dar pentru o viață de memorie!

Feride [fără înregistrare] [28.09.12 01:22:04] IP: 176.101.63. *

Da, și această poveste, plus încă o dată în favoarea închirierea unei mașini :)) Și ne-a plăcut într-adevăr retras Argyroupoli. Nu numai vodoopadikami și răcoarea în 35, dar sinceritatea și locale. Chatted în limba germană, cu un cuplu în vârstă, care deține un mic magazin, ceva frumos și delicios au cumpărat. sânge grecesc bunicul în detaliu descris pe hartă cele mai interesante din Argyroupoli: și cascade, precum și un mozaic roman (fostele băi romane), iar capela a cinci tinere fecioare martiri din necropola antice (Tomba perioada romană). În general, fericit să rătăcească în jurul orașului, se uită la peștii în vodoemchik în taverne, câine locale sfotkali pe acoperișul unei case. Greacă zâmbit nemijlocirea: săpat în bucăți grădinile de capitale de coloane și alte părți ale clădirilor romane atât de drăguț decora cuptor stradă în curți și balcoane! Și apoi întoarceți colțul. și îngheța cu încântare înainte de mozaic frumos! Este atât de ușor, între casele sătenilor, acest fragment excelent al culturii antice pierdute a fost păstrat. În general, au fost foarte mulțumiți de această călătorie. Au luat cu ei o fotografie cu acest cuplu grecesc ospitalier :)))

Michael [fără înregistrare] [14.08.13 01:56:11] IP: 89.105.233. *

M-am dus la Argioupoli chiar lângă trenul din Georgioupoli. Mai există un muzeu foarte interesant, creat de o familie. Ea reprezintă viața cretanilor, așa cum a fost acum 50-100 de ani. Vizitați, nu veți regreta.