Revizuirea jocului capului mort fred - recenzii despre jocuri - articole

orașul provincial al Hope Falls este justificată complet propriul nume: care este împuțit groapa de gunoi, în cazul în care localnicii fără un permis de ședere pentru o lungă perioadă de timp sa transformat într-un mutant, aici centrul orașului, în cazul în care zi și noapte, chiar și fără pauze de masă creează excese ale Mafiei, care este o zonă industrială, în cazul în care pentru o lungă perioadă de timp nimeni nu într-adevăr nu funcționează, și aici este o cooperativă de garaj, în care, timp de zece ani, nimeni nu este. Iar un singur erou putea salva situația și a dat o nouă șansă orașului. Dar, de la început totul a mers prost ... detectiv Nefericit Fred Neuman, care a încercat să aducă Mafia apă curată (pentru convingerea fermă a majorității, și anume mafia ar trebui să fie luate în considerare pentru toate problemele orașului vinovat), foarte repede a pierdut capul. Dar norocul - în schimb, a găsit o minunată oportunitate de a înlocui o parte-nativă a corpului cu ceva nou. Și chiar dacă lista nu apare pe capul lui Pierce Brosnan, Orlando Bloom sau chiar Robbie Williams, dar disponibil utile nu numai în seducția de sex opus (doar pentru acest ei, cu puține excepții, nu se potrivea), dar, de asemenea, pentru finalizarea anchetei a început.

Motorul face o treabă bună nu numai cu spațiile închise, ci și cu cele deschise - nu a fost detectată nicio picătură de cadre. Chiar și doi adversari pot deveni o problemă serioasă pentru Fred. Ce să spunem despre trei sau mai multe - trebuie să fii un adevărat virtuoz care să respingă un astfel de atac.
Iată domeniul tău inițial de activitate - castelul unui anumit Doc Steiner, care la readus la viață pe Fred. La început nu va fi interesant aici: coridoare înguste, un minim de oportunități și nimeni nu trebuie să vorbești, dar ghicitorii sunt dureros de neînțeles. În general, îi reamintește lui Dead Head Fred, care la început nu este platformerul neterminat, sau un desen ciudat de desene animate interactive cu o abundență de umor negru. Dar prima impresie este înșelătoare. Da, Capul mort Fred nu este unul dintre cei care cu brate deschise se grăbesc să joace jucătorul, chiar dacă aveți planuri mari pentru el. Pentru a iubi crearea Ciclului Vicios, aveți nevoie de timp. Cel puțin o jumătate de oră. Odată cu dobândirea de noi obiective, Fred va obține noi oportunități, iar cu atât mai mult - cu atât mai mult. Un cap va ajuta la mutarea unui obiect greu, celălalt poate trage apa și poate pune focul, cel de-al treilea. Stop! Nu vom dezvălui toate hărțile, imaginea este atât de clară: cu ajutorul capului necinstit detectivul nostru primește ocazii suplimentare și rezolvă ghicitorile dificile pe care dezvoltatorii le pregăteau cu atenție. Este demn de remarcat faptul că lupta cu adversarii enervant - aici nu este deloc important. Și dacă nu ar fi existat astfel de lupte, cu o conștiință clară vom numi Dead Head Fred un joc de aventură.

Ceea ce avem în reziduu uscat: sumbru, dar nu fără har lumea, niveluri ridicate de violență, un sens foarte specific al umorului, condimentat cu o masă de limbaj injurios, o abordare neobișnuită a gameplay-ul - joc care este capabil de a face apel la toată lumea, mort Capul Fred nu este suna exact! Cu toate acestea, există fani ai acestei povesti. Proprietarii PSP, ai auzit? Asigurați-vă că încercați să jucați și, în nici un caz, nu vă grăbiți să faceți concluzii rapide. Crede-mă, o jumătate de oră de uimire nu este o plată atât de mare pentru a cunoaște unul dintre cele mai interesante jocuri pentru consolă. Dacă vă place, puneți-o cu mândrie pe raftul onorific de lângă Srush și Jeanne D'Arc.

Revizuirea presiunii Pentru a atrage atenția, tinerii începători, de regulă, merg în genuri.

Revizuirea Lost Chron. Jocuri făcute fără iubire și diligență, ca un balon - coaja este, dar înăuntru este gol. Lo.

Revizuirea Podului "Sus" și "fund" în The Bridge - conceptele sunt relative. Mergând sub arc, puteți ușor să traversați.