Odihnă în Lazarev în septembrie

Deci, după două zile de conducere și serpentine lungi din Sochi, am ajuns în sfârșit la Lazarevskoe! Nu voi spune că serpentinele sunt atât de înfricoșătoare. În timpul zilei, ele nu sunt chiar nimic, copilul este bine legat - a dormit bine. Deși în drum au existat destul de multe mașini în picioare, ale căror pasageri erau, să-i spunem ușor, rău. Și nu au fost doar fete, am văzut o mulțime de oameni "toxici" =))

Iată serpentinele din apropierea satului Dederka:

Ei au fost agitați de sectorul privat lângă mare - zgomotos, muzică, mașini sună, capul se rotește. Oamenii locali merg peste tot, chiar dacă ar părea nerealist să conducă deloc - deci totul este condus de mașini. Au intrat adânc în sat și au decis să caute cazare în hotelul plăcut.

Casa de oaspeți "Katyusha" din Lazarevski (Accord, 18)

Aici este casa de oaspeți Katyusha (Concord, 18). Click pentru marire

Frumos, în curtea florilor, figurine, bug-uri de apă, leagăne, masă de tenis. Peste tot este îngrijită, liniștită, frumoasă. Camera pentru trei era de 1200 de ruble. pe zi. În general, noi, desigur, am fi avut o cameră dublă, dar erau ocupați.

Camera a fost absolut totul - duș, toaletă (totul este foarte curat, ai putea spune chiar steril), frigider, TV, Conder, trei paturi și trei mese, un dulap, o masă, un set de feluri de mâncare și prosoape și chiar și un fierbător de apă și un sutien!

Și cel mai plăcut lucru a fost un balcon privat în flori, cu o masă și trei scaune! Clasa!

În curtea Dumei de Stat din Katusha

Leagăn în curte

Adevărat, pentru cineva există un dezavantaj semnificativ - la plaja centrală de la "Katyusha" aproximativ 20 de minute de mers pe jos. la restul plajelor chiar mai departe. Deși nu departe de casă există o oprire, puteți merge la mare cu autobuzul de transfer (costă 15 ruble.). Dar, într-un fel, nu sa întâmplat, drumeții pentru noi nu reprezintă o problemă, în general 😉

Doamna Elena - doar inteligentă, totul pentru client. Shurshit ca o albină toată ziua. Dați, dacă este necesar, șezlonguri, o umbrelă pe plajă și chiar un cărucior oferit, cu toate acestea, am avut a noastră. În curte există o bucătărie comună, unde sunt mese, toate ustensilele necesare pentru gătit, cuptor cu microunde.

Odihnă în Lazarev în septembrie

Noi, adevărul, niciodată pregătit, doar dimineața a avut micul dejun pe balcon.

Restul timpului au mâncat în cantine și cafenele. Sincer, scump și fără gust. Dar am fost determinat să ia o pauză de la gătit, rezultând în greutate, a pierdut de la fel de mult ca trei lire :)) Doar stolovskaya alimentare pentru un motiv oarecare nu se urca, a dat totul la soțul ei. El a jurat, dar a mâncat))

Apropo, am găsit în penultima zi că locale „Magnit“ vinde mâncare gătită - orez, pui prăjit, salate, și bunătăți similare. A rămas doar să vină acasă și să-i încălzească totul în cuptorul cu microunde. Prețurile sunt acceptabile, cheltuielile cu alimentele sunt mult mai ieftine decât în ​​cantine sau cafenele. Da, și mai gustos, m-am gândit.

În ceea ce privește fructele, prețurile pe ele pe muscatura noastră de pe coasta Mării Negre. Și pe piețe totul este mult mai scump decât în ​​"Magnet", așa că toată lumea este cumpărată, așa cum am observat, în acest supermarket.

Odihnă în Lazarev în septembrie

După ce au aranjat, au împrăștiat lucruri și au muscat, s-au rătăcit să meargă pe Lazarevski. Vino, desigur, la mare, la digul central. Viața acolo seara se topește! O mulțime de cafenele, muzică de pretutindeni, kebaburi shish, vin și veselă turiști =) Viața spa în plină desfășurare, în general 🙂

Apoi au mers de-a lungul țărmului, au ascultat sunetul surfului. Eh. Îl vreau înapoi.

În a doua zi, cu utretsa a mers pentru alimente la "Magnet", și am reușit să-mi pierd cartea mea bancar. pe care, apropo, erau aproape toți banii noștri. Ei bine, cel puțin soțul ei a întârziat, dar a enumerat același salariu și vacanță :))

Marea și plaje din Lazarevski

Când am terminat blocarea și mâncarea în cafenea, am urcat în sfârșit la mare! Nu ne-am dus la plaja centrală cea mai apropiată de noi, ci la plaja din sanatoriu "Lazarevskoye". El a fost sfătuit de proprietari - ei au spus că este cel mai exactitat dintre cei liberi și chiar mai puțin.

Plajă sanatoriu Lazarevskoye

Plajă sanatoriu "Lazarevskoe

Marea era foarte curată și foarte caldă. Am luptat din inimă, Makar a jucat destul. Oamenii și adevărul erau relativ puțini. Îmi amintesc cum eram la soare în Vityazevo și că în fața mea erau tocuri pe cineva)))

Odihnă în Lazarev în septembrie

Plaja este o piatră medie, nu toată lumea îi place. Dar nu-mi place nisip, din nou, după Vityazevo: nu a existat întotdeauna vântul, iar nisipul a fost pur și simplu peste tot - în păr, în gură, chiar și în chiloți! Neeeet, pietricele Îmi place mult mai mult))))! În plus, se spune că mersul pe jos este foarte util.

Lacate din pietre

Calea ferată. Vedere de la plajă

Știu că mulți sunt interesați de întrebarea dacă calea ferată, care nu trece atât de departe de plajă, intervine. Cred ca cineva ca. Nu am intervenit. În prima zi am acordat atenție trenurilor trecute și apoi nu au observat. Probabil aceasta este natura umană

Aproape toate plajele au distracții tradiționale pe plajă: hidrocicluri (aproximativ 1500 ruble la 10 minute), banane, parașute, bărci.

Odihnă în Lazarev în septembrie

Într-o zi a mers la scufundări. Biletul (1200 de ruble) a fost cumpărat numai de soțul meu, pentru că nu îmi place foarte mult scufundările. Fotografia subacvatică se desfășoară. Pentru a lua un disc cu imagini este necesar a doua zi într-un anumit loc.

Am fost adusi, dupa cum am inteles, pe penultima plaja din Lazarevski (spre Sochi). Apoi a fost doar un nudist. Deoarece oamenii de aici erau chiar mai puțin decât pe plaja sanatoriei "Lazarevskoe", am decis să rămânem aici până seara. Doar am fost de acord cu șoferul că ne va lua mai târziu.

Apropo, 200 de ruble. puteți economisi bani 😉 Dacă mergeți la un cort de scufundări pe plajă, atunci veți fi luați doar cu o mie. Dar va trebui să ajungi pe plajă pe cont propriu.

Divertisment în Lazarevski

În Lazarevski există ceva de-a face cu copiii: delfinariul. 2 parcuri acvatice (in care noi, cu toate acestea, nu am avut timp sa mergem), un pinguinarium, un oceanarium.

Odihnă în Lazarev în septembrie

Există un parc de distracții cu atracții: mașini, caruseluri și toate acestea. Mi-a plăcut copilul. Apoi, apropo, a construit recent o roată Ferris - cu ea roata veche pare doar o jucărie. În timp ce am făcut un cerc, era deja întuneric. Foarte mare și înfricoșător mi se părea, m-am gândit - ar mai repede în jos)) Ei bine, cel puțin într-o cabină închisă așezat, dar nu ne-ar lăsa în aer liber, deoarece Makar este încă mic. La un cost de 350 de ruble. cu un om ca.

Vedere de sus a vechii roți Ferris

Există doar un parc unde puteți merge la umbra dintre plantele exotice, există un frumos dig. În plus, puteți alege o excursie pentru fiecare gust: sărituri. o excursie la Cheile Svir, la Krasnaya Polyana. în Regatul Berendevo. pe 33 de cascade. în Abhazia. în Sochi. toate tipurile de plimbări pe mare, pescuit.

Da, sunt mai multe lucruri! Nu am avut timp să examinăm fizic întregul sat și să vizităm toate excursiile, numai pentru că am petrecut mult timp pe mare.

Rostul este singur.

Râul Munte Psezuapse

În toate zilele era o căldură și am râs de râs, ca și cum nu am speranța să ne scăldăm o singură dată. Am mers, așa cum am scris deja, pe plaja sanatoriei "Lazarevskoe" și pe plaja din apropierea nudistului - există mult mai puțini oameni acolo.

În general, am părăsit casa dimineața, ne-am întors noaptea. Uneori în timpul zilei a venit numai schimbarea hainelor. Chiar și tenisul nu a fost niciodată jucat.

Pentru aceste zile m-am îndrăgostit de Lazarevskoe!

Dar noi avem, ca întotdeauna: capul rău nu dă odihnă picioarelor)) Soțul a devenit recent interesat de vânătoarea subacvatică. așa că am luat un costum și o pistol cu ​​mine de acasă, dar nu am reușit să se scufunde în Lazarevskiy - oamenii sunt încă un pic prea mult. Prin urmare, în a 6-a zi am decis să ne mutăm într-un sat cu puțin mai mulți oameni.

Ei și-au lăsat toate bunurile în mașină, și-au luat la revedere pe stăpânii lor și s-au îndreptat spre Gelendzhik ...

Odihnă în Lazarev în septembrie

Selectia celor mai bune hoteluri din Lazarevsky:

Camera din Lazarevski nu a fost rezervată în avans - au căutat-o ​​la sosire. Ne-am dus la casa de oaspeți plăcută, dar nu erau locuri acolo, doar o suită. Proprietarul ne-a dus la vecinii ei - am rămas acolo, așa cum aranjat totul.

În principiu, există mult chirie acolo, dacă sunteți cu mașina, puteți căuta pe loc. Dar dacă trenul sau avionul - cel mai bine este să comandați prin Internet. Anul trecut am călătorit cu trenul, am rezervat cazare prin Internet.

Împreună cu mâncarea nu se uita, tk. de obicei dimineața plecăm și ne întoarcem mai aproape de noapte, deci nu este opțiunea noastră. În general, multe case de oaspeți oferă pentru pregătirea meselor contra cost. Costul nu este foarte scump. Cel puțin, cu siguranță nu mai scump decât în ​​cafenele.

Maria, salut! Din păcate, nu puteți ghici vremea, dar prognozele se schimbă literalmente înaintea ochilor noștri. Sunt mai mult sau mai puțin adevărate pentru următoarele două zile, atunci eu personal nu o cred.

Cu ocazia unor infecții - la noi probleme cu ea sau asta nu a fost niciodată! Principalul lucru este să vă spălați mâinile înainte de mese și de legume și fructe. Ei bine, pe plajă nu cumpără nonsens de la tetenecks dubioase și unchii 😉

În Soloniki, nu există divertisment special, dar nu a fost atât de aglomerat ca în trecut în Lazarevskoe (așa cum este acum, nu știu cum este).

În Golovinka, nu am trăit, doar o zi a mers acolo) Un sat foarte verde, plaje uriașe.

Bună, Olga! Despre Zubov, a auzit, dar ea nu era acolo, așa că nu pot spune nimic)

În Vityazevo s-au odihnit cumva 7 ani în urmă. După aceea, nu putem tolera plajele nisipoase cu soțul nostru)))

Și n-ai fost în cameră în timpul zilei, nu ai dormit la prânz? Sau a dormit într-un cărucior?

Bună Marina! Mulțumesc)

Nu, am niște copii fără adăpost - că cel mai vechi este mai mic)) Au putut dormi în timpul zilei, cu excepția unei mașini sau a unui cărucior. Prin urmare, după-amiaza, Makar dormea ​​într-un cărucior sau într-un microbuz))