Joc online - au venit în număr mare aici - recenzie

Cinic browser bazat pe joc on-line „vin în număr mare aici“, va fi capabil să lupte, să patruleze pe străzi, jefuit Korowai, munca în shaurburgerse, sape linia de metrou, se alăture clanuri, modifica echipamente, jefuiască o bancă, să devină un mercenar, pentru a participa la lupta pentru pavilion și doar să se distreze !

Jocul Ponaehali aici se referă la numărul de jocuri multiplayer online bazate pe browser. Întregul parcel este construit pe opoziția moscovitților și vizitatorilor autohtoni. Un subiect sensibil, trebuie să spun. Pregătiți-vă pentru cele mai grave lupte, uneori chiar pentru viață. Este dificil să omori un jucător, dar într-adevăr. Pe măsură ce vă mișcați de-a lungul povestirii, veți deschide o mică poveste de detectiv. De asemenea, primim un element care poate fi folosit. Jocul Ponaehali aici este construit în așa fel încât să se agațe de celălalt. De exemplu, puteți viziona doar un disc utilizând un laptop, îl puteți cumpăra numai acasă și nu vom obține o casă înainte de nivelul 3.

Lupte și bătălii

Pentru a avansa prin nivele și pentru a crește, va trebui să participați la o mare varietate de bătălii și bătălii. Jocul online Ponagehali aici este organizat astfel încât să se pună accentul pe luptele unul câte unul. Trebuie să selectați un adversar, pentru că există un buton special. Atunci ataci doar. Apoi, totul se va întâmpla fără participarea voastră. În istorie, vom citi despre grevele provocate și reflectate. Câștigătorul va primi bani și experiență. Pierdutul pierde acești bani, merge pentru a restabili sănătatea. De astfel de bătălii mici este jocul. Chiar și bătăliile mari care apar în fiecare oră, constau în astfel de bătălii mici.

Zvezdochki pentru victorie și mijloace de calcul în joc

Aveți nevoie de fonduri - de muncă

Cum progresezi jocul? Nu veți obține prea multe de la inamici, există doar un singur lucru - trebuie să câștigați. Puteți merge la muncă în Schaurburges, trebuie să lucrați de la unul la opt. Taxa nu este cea mai mare, dar tot timpul. Vino aici jocul online vă oferă să plătiți niște bani și să lucrați ca o patrulă, din care puteți obține randamente ridicate. Dar amintiți-vă că într-o zi puteți patrula timp de cel mult o oră. Există două specializări. Există oa treia opțiune: după cumpărarea unui apartament, veți fi taxat în mod constant o sumă mică pentru un chiriaș, pe care jocul îl primește în mod automat.

Dacă doriți să dezvoltați un personaj, atunci amintiți-vă că este scump.

Acum să vorbim despre fiecare direcție a jocului în detaliu

Dacă vrei să te lupți, trebuie să mergi la colț. Alegerea aleatorie a unui adversar vă va costa o monedă (în acest caz va fi un adversar de același nivel, mai slab, din lista dușmanilor sau a victimelor). Puteți ataca inamicul după nume. De asemenea, costă o monedă. Majoritatea pot alege un adversar la nivelul specificat. Pentru ei, va costa, de asemenea, o monedă. De asemenea, în fiecare oră există ziduri de luptă. pot fi înscriși. Lupta pentru 10 persoane. Dacă nu sunteți luați în echipă, taxa de intrare este returnată. Dacă aparțineți majorelor, puteți participa la jocul "capturați steagul". Câștigătorii obțin caracteristici mai bune. O astfel de bătălie are loc în fiecare zi la ora 21:00. Nu uitați că, dacă deveniți un luptător deosebit de zelos, puteți fi reținut de către organele de drept. Va trebui să plătim mită și să stabilim legături. Majors au un avantaj. Se pot lupta o dată la cinci minute, și nu la cincisprezece ani, ca toți ceilalți. Pentru a deveni un mare, va trebui să investești bani reali în joc. Acest statut simplifică foarte mult jocul. În timpul patrulei, vă puteți întâlni cu David Blaine, care vă poate duce în deșert. Da, da, asta e.

A venit aici - un joc cinic despre viața din capitală oferă și un erou pentru a lucra pe piață. Acest lucru este disponibil de la al doilea nivel, iar din al cincilea puteți merge la fabrica. Pe piață există un complex comercial unde puteți cumpăra acele lucruri de care aveți nevoie. La începutul jocului veți primi un caz în care va fi cheia apartamentului. Să fie mică, cu o cameră, dar proprie. Apartamentul poate fi imbunatatit, poti cumpara mobila acolo, etc. Nu uitați că trebuie să vă faceți griji cu privire la siguranța acestuia, hoții apartamentului nu au fost anulați. În apartamentul dvs. veți găsi un seif unde puteți stoca economiile.

Cele mai importante caracteristici ale jocului sunt umorul, sarcasmul, ironia. Cu toate acestea, gameplay-ul este construit.