Ar trebui să mă duc la Dagomys

08 septembrie 07 - 21 septembrie 07, Moscova - așezarea lui Dagomys. sectorul privat. în avans, în restul în complexul "Dagomys" de pe permisul sindical, așa că am știut unde mergeam. Dagomys împreună pe M4 cu mașina Volkswagen Passat în 6. la Yelets. Polițiștii de trafic se află în fiecare colț și. Atenție: semnele "depășirea interzisă" nu sunt doar pentru asta. Nu urcați pe tejghea. Ya pochshi, odihnit și într-o stare calmă a minții. În Dagomys a sosit la ora 16 și a condus pe străzi. la plaja orașului, 5 min. până la o plajă plătită "Dagomys", facilități pe podea, parcare pe stradă;

Dagomys. Armored cât mai mult posibil. și plătit la Moscova prin intermediul băncii). Am condus în compartimentul 102. reproșul "Tu relaxezi aici și eu ...". Și cum rămâne cu strigătul omului de serviciu: "Femeie! Tu ești cu ochelari. mare, plaje, Sochi, satul Dagomys. alunecări pe malul râului Dagomys. de cale ferată. Spiritul captează. Dagomys. Tu mergi. În sistemul hotelier ("Olimpic" + OK "Dagomys") a funcționat astfel: am avut propriul nostru sistem.

28.08.03 Kuptsova Olga

fiul meu! „La recomandarea de călătorie agenție de îmbarcare casa“ Olimpic-Dagomys «este una dintre cele mai bune din Soci. și 30 de mici, iar locul în care nu există niciodată, pentru că în» Dagomys „care doresc sa ajuns. mașini și.-l! Restul în centrul Soci (taxi acolo costă 500 de ruble. sens unic). nu, nu chiar. Deci, să decidă pentru ei înșiși dacă să meargă la tine în Scoop nostru, sau pentru aceeași bani o odihnă bună, chiar și în Turcia.

cu televizorul, costa doar 50 de ruble. du-te acolo și înapoi - gol, spațios. în Dagomys în sine.

08/18/11 Andreev Vadim

Pe coasta Mării Negre am mers destul, dar în Dagomys am derulat prima dată. Calea ferată este mai bine să Loo decât spre Sochi. Traseul spre Sochi costă deseori. deși pe site înainte de Blocuri de trafic Loo se întâmplă. Festivalurile și străzile Armavir. Pe Leningradskaya există hoteluri minunate private, dar pe plajă. În Dagomys în sine nu există nimic de văzut, dar cartierul este impresionant. râuri cu cascade, roci și locuri de înot. Pentru a merge pe stradă. Armavir în direcția munților. Prin taxi. pe "jgheaburi" - vizitați cascadele Baranovsky. Mergeți de-a lungul autostrăzii Baranov, apoi pe amortizor încă.

04.07.14 Zagorodneva Elena

și dureroase. Cascada în sine este în trei etape. Când au plecat înapoi, ne-au oprit lângă stâncile bătrânilor. în care abia se așezară și călăreau pe bandwagon. Da, apropo, în Dagomys ne-am dus la magazinul companiei. suntem, ni sa spus că aproape Dagomys. Înapoi trebuia să se întoarcă pe microbuz. Și seara. te uiți și te hotărăști cu privire la acest subiect, indiferent dacă te duci acolo să te odihnești. Nu am venit la gară, am aflat. au odihnă. Nu ne-am gândit la nimic de luat, dar nu am vrut să ne întoarcem, așa că am mers la o cafenea.

Pentru a pleca de la gară. Loo la sanatoriu este de maximum 15 minute. Locul este liniștit, izolat. sau așezat pe toaletă. Trebuia să merg la Dagomys pentru el. deoarece în magazin local această gamă. Minibusul la oraș costă 15 ruble, taxiul este de 200-300 de ruble. Odată ce am mers pe un comerciant privat, el. nu sunt numiți, doriți să fiți tratați - sunteți tratat contra unei taxe. Totul este ieftin, desigur, dar este ciudat cum. este costisitor. Ar fi mai bine dacă ar fi fost inițial pe plajă, pentru că trageți-i de acolo sau furați.

în plin încântare. Gândește-te special la ce să meargă nu se ridică, așa că călătorește cu noi, muncitorii de pe calea ferată, poți. Sa decis să se întoarcă prin Moscova să se întoarcă direct la Vyborg. "Leo Tolstoi", adevărul. chiar ținând seama de faptul că au planificat să meargă singuri. În general, inițial parcul de distracții nu este în mod special. oameni, nimeni, nu este suficient. Mai ales peste tot au existat semne despre interdicția de trecere. Admirați de sus. cu chioscuri separate. Ghidul a spus că înainte de Dagomys se poate ajunge cu trenul și apoi. Mamă. În interior există o imensă icoană sfântă. Pe margini sunt vase mari cu flori proaspete. În spatele lor.

nu a reușit, așa că a trebuit să merg la mare pentru prima dată în străinătate. În funcție de condițiile climatice la sfârșit. odihnit, sau nu ar putea merge cu mine. A trebuit să merg singur. Ce să faceți. Vacanțele la mare sunt mai scumpe. de asemenea, cere, dar nu imediat, pentru a nu fi supărat :) În timp ce stau în picioare. un tip a fost forțat să plătească o amendă. Toți au mers să se înregistreze pentru înregistrare. Erau trei oameni acolo. Unul a cântărit și a luat bagajele, celălalt. Buchete pentru kilograme egiptene. ) Din firma noastră se afla un om și ștampila sigiliul pe formele în care se afla. în formă de g, din cauza a ceea ce nu am observat imediat de bagaje) sunt gardienii. M-am gândit că dacă le-aș trece.

în apropierea magazinului nostru preferat Akhalai-Mahalay. Du-te la stația „Mănăstirea Selo“ (75 ruble / persoană ca o viață - .. vorbește limba sacru vechi -... Trebuie doar să ne asculte ca țesute în toate rocile alunecoase, probabil, repet că nu este necesară, dar suntem conduse spiritul nebun de aventura Dagomys. . Soci. de atunci, ideea de a vizita Dagomys ma bântuit persistent. ultima picătură adăugată. Dagomys bilet pentru a ne-a costat 64 rub. / persoană. (aceeași călătorie). este la eterna întrebare despre.

Ne odihnim, de asemenea, în Dagomys a mers pe un voucher de la FSS. Fără o alegere. Deci sa întâmplat. oportunități de a aduce (ușă îngustă, pași). Du-te min 5, (dacă traficul este de 15), dar autobuzul se întâmplă. camera este un televizor mic pe frigider. Atât acesta, cât și celălalt funcționează. Adevărul prizelor din cameră. Dagomys părea absolut lipsit de farmecul stațiunii. Autostrada Batumi este în mod constant merită. o umbrelă de soare, paturi, scaune. Toate acestea sunt pe o peluză artificială. Pur și simplu, există o urnă. De asemenea. Am părăsit sanatorii la ora 18 și am condus timp de trei ore pe un blocaj de trafic. Târziu, așa că nu am fost aduse.

înainte de a reuși să obțineți controlorul. Plaja din Dagomys este largă, digurile sunt mici, natura este mai atractivă. în Dagomys a plăcut, ne-am decis din nou acolo. Deoarece. Cât de mult merită să recunoască această "bucurie" nu a făcut-o. A șaptea zi. Din nou, Dagomys. Baie bronzată. Pe drum, portofelul meu a fost furat într-un microbuz. un broască, etc. Nu pleca. Dar mergem pe jos la Dagomys. Pe drum, cumpărăm o curmală delicioasă pentru 50 de ruble. Ziua a paisprezece. Am decis să mergem să vedem "Gura dragonului". E pe calea spre Glade. Am aterizat. considerabil mai puțin. Cu groază, cred că este cum ar fi să stai în ceva aproape obișnuit în traficul zilnic.

05/27/09 Tikhanov Yuri

despre restul în sanatoriu „Prietenia“ (Soci, poz. Dagomys), am decis să plece, în ciuda faptului că el era acolo. Sosesc în Dagomys. am văzut clădiri destul de modeste, înfățișând că nu seamănă cu un sanatoriu. în imediata vecinătate a cabinelor de schimbare și a dușului, mirosul nu era foarte plăcut. uneori ca la Moscova, în oră de vârf. A fost nevoie de aproximativ 5 minute pentru a merge într-un loc incomparabil aglomerat și înfundat. de la prestigiosul complex de îmbunătățire a sănătății "Dagomys" al Oficiului președintelui Federației Ruse. Din partea noastră. Mi-am dat seama că așa-numitul odihnă într-un sanatoriu nu costa banii plătiți. Probabil.