Alexey Glushanovsky - recenzii asupra lucrărilor

Alex, probabil, a vrut să creeze un fel de mâncare pentru a absorbi toate cele bune în ficțiune rusă. Cu diligența absolvent de facultate culinară a antrenat fantezie supă limpede: rudazovskogo fin cubulete Yatshena, purtat pe răzătoare Zykov, prajit in sos de umor Gromykovskogo, un vârf de cuțit lukyanenovskoy filozofie a binelui și răului, o picătură de acidulată epic străine Tolkien. Dar sa dovedit nu este usor supa de bucătari restaurant francez și terciul de mese teribil, într-o tigaie staniu. Amestecătură,, profanata tineri peysatelya ambițios ștanțare masă cu niveluri ridicate de testosteron și supus fluctuațiilor CDA. O carte excelentă și interesantă pentru malchegov și fete de până la 14 de ani, nu au citit înainte ca nimeni nu lucrează în picioare de fantezie. Ca să spunem - rămășițele gunoiului pe creierul tânăr.

Nimic de-al său, totul împrumutat. Dacă toate celelalte persoane nominalizate au fost doar mersul pe jos pe drumul cel bun trivialitate îngrijit, apoi ca o mama Glushanovsky hoț Shchipachev, rupt o mică schimbare curele portmonee cu scriitori fantezie bogate, și o monedă de colectare a monedei, pliat starea lui inițială presupune.

Graf cu fiica ei cumva vin în pub mediocre (atârnă bărbați, persoane suspecte în haine de ploaie), pentru un motiv sau altul, discuții destul de respectuos și sincer cu primul primit un rapsod, și atunci când el arată capacitatea magică, din anumite motive, nu a răspuns la faptul că țara este destul de intolerant față de magicieni cult religios.

Fetele nu iau în considerare lumea de origine a lui Oleg. Uităm mai departe, zeița este tentată de muritori, prințesa este un demon, apoi tânăra nobilă, în prezența tatălui ei, este un minstrel roving. deși așa cum sa dovedit - printesa nu rata - în sensul de bine pentru stat.

Apoi, această repetare constantă a fiecărui caracter contra, cât de rece este GG.

Puneți 4 pentru a citi ușor - ușor de citit, cu unele împiedicări pe cele mai mari bloopers, ușor aruncat afară, ușor uitat.

De atunci, deoarece Internetul a devenit mai mult sau mai puțin accesibil, este aproape imposibil să se evite periodic "vlyapyvaniya" în rezultatul încercărilor unor astfel de "tinere talente".

"Mitic istorie" asprin, "The Witcher" Sapkowski, "Lord of the Rings" Tolkien - Shake, se amestecă, se servește. Rezultatul este în fața noastră. Echipa nationala nesofisticată amestecătură de: aroganta, ignoranta, vise mediu „tolkiyenistov“ -rolevika, vise adolescent inflamate de o bruneta blonda si busty subțire savoring pantă constantă, principalul „erou“ mitocănesc și ciudat.

Din lipsă de logică a ceea ce se întâmplă, din prostia categorică și primitivitatea a personajelor din lambele și previzibilitatea experimentat șocul cultural și fericit - acum am un nou punct de referință de modul în care să nu scrie cărți.

P.S. A venit o idee interesantă - indiferent de cât de mare și puternic așa cum am menționat de masterat (asprin, Sapkowski, Tolkien și altele), în cazul în care „umerii“ lor literare și zeci de ani mai târziu, „frunze“ muguri moderne foarte mediocre, cu un diagnostic de „graphomania cronice“?

„Modul demon“ - este o astfel de „perie“ special o plăcută stroking complexe adolescente. Sau - Vindicator speranțe și așteptări tineri: „Fața pimply“ - în cazul în care „femeia tânără“, apoi - „un perfect trăsături regulate și o figură magnific“, în cazul în care un bătăuș-Gopnik, atunci Timbrele, desigur, nu este nimic greșit - în cele din urmă, jucătorul scriitorului este dezvăluit, de asemenea, în modul în care el folosește timbrele (și poruncitor să le folosească, ei încetează să mai fie „timbre“ și sunt „Canon“). Dar aici, în Glushanovsky, cu asta, din păcate, nu a mers.

Nu voi vorbi despre natura neoriginală a complotului - genul și formatul dictează exact această dezvoltare a complotului. Aici și stăpânii nu au putut face nimic. Apropo, ideea nu a fost rău. Implementarea a fost pompată. Ferm.

Există parametri ai operei care pot fi pe deplin apreciați și care arată diferența dintre un scriitor profesionist și un artist de grafică amator. Ei bine, de exemplu.

Piane în tufișuri. Nu sunt doar mulți, sunt foarte mulți. Sub fiecare tufiș - propriul pian personal. Eroii despre ei "bâlbâi, plâng, dar continuă. "

Umor. "O glumă repetată de două ori - se transformă în prostie." Bancnotele - fără adăpost, de cîțiva ani umezite de-a lungul rundei, au provocat iritări, transformându-se ușor în aversiune. Aceste glume nu sunt doar "bătut" - au fost zdrențuite, violate, dezmembrate și arse timp de mai mulți ani. Și cenușă, respectiv - în vânt.

Pe aceasta - rotunjită. Calea demonului nu este o carte pentru adulți. Viziuni, acțiuni, reacții, gânduri de gândire. Toate acestea - prea infantilă, naivă și primitivă - rectilinie.

Băiatul nu avea nevoie să joace vechiul cinic.

PRIN REZULTATELE CITEIREII CARTEI III "Calea magicianului" SERIA "Calea demonului"

Mă uit la evaluările pe care le-a primit această buclă în fintlab și înțeleg că nu înțeleg nimic.

Va trebui să explic de ce Baba Yaga este împotriva unui pic mai detaliat decât intenționa inițial.

Fiți atenți, în amintirea va fi unele non-critice pentru complot al SPOILERE.

Ei bine, atunci. Imaginați-vă că treceți prin orașul / satul / satul de noapte / nevoia de a accentua și dintr-o dată, din nicăieri, apar 3 mușchi în fața dvs. în glandă pe corp și cu fier în mâinile lor. Și începeți să vă tăiați reciproc.

Cum poate o persoană relativ adecvată să reacționeze la această imagine? Vă prezint următoarele variante de reacții:

- Trebuie să bei mai puțin, ar trebui să bei mai puțin.

"Mama ta!" În ...! Pe ...!

"Absolut nebun". (Cine nu este important, aparent totul.)

Dar cine, ceea ce omul modern poate crede că aceste forțe ale Binelui se luptă cu forțele răului. Numai nefericitul, printr-un miracol a scăpat de cei ordonați. Și eroina acestui roman, ca o fată normală, exact așa credea ea.

Ei bine, ultimul exemplu, pe care îl voi analiza relativ în detaliu. Un anumit departament FSB efectuează un fel de investigație. În cursul acestei investigații, ei se cunosc cu figurantul nostru și captează un cuplu de băieți răi.

Și permiteți alfa - adică Dumnezeu știe cine - pentru a-și tortura brutal captivii pe teritoriul său.

Toate acestea arată extrem de îndoielnice ... nu, nu tortură, ci lipsa mijloacelor proprii de dezlănțuire a limbilor. Ei bine, dorința de a sta liniștit pe margine, oferind control complet asupra situației, nu este cunoscută de cine.

Linia cu FSB este într-o oarecare măsură salvată doar de lupii minunați de zăpadă care mi-au cucerit inima.

Și în esență - totul este foarte superficial, simplificat până la extrem și întins la rușine. Fiabilitatea se revarsă prin arsuri lacrimogene, care limpează toate cele patru membre.

Rezumat: încă o carte dintr-o serie de "vopsea și aruncare", adică iertați, citiți și apoi uitați.

Terenul cărții este, de asemenea, o structură destul de interesantă. Am observat că eu sunt interesat de la bun început de lectură, dar au existat câteva „buts“. În primul rând, prologul mi sa părut extrem de patos. Am știut că o astfel ar trebui să fie, dar sunt eu, din motive evidente, nu-mi place (fantezie patos sa întâmplat foarte mult, chiar și pentru iubitorii neexperimentați ai genului, și nu am deosebit de bine privit), dar a fost doar un prolog, pentru că în curând mai multe despre ea nu am amintit. Eu sincer nu-mi place incurcatura a roleplayers complot. Desigur, transformarea lor în continuare este foarte interesant, mai ales liderul lor, ci din cauza prezenței acestui element este de multe ori mi-a întregul complot al cărții părea ireal. Deși este posibil ca aceasta este o percepție pur subiectivă, și nu un singur cititor, dar eu, ca nu va avea loc.

Ei bine, și cel mai important, ceea ce vreau să spun este că am încercat cu sârguință de câteva luni să găsesc ceva despre subiectul intruziunii Chaosului într-o lume. Jocurile pe această temă sunt doar întuneric, dar cărțile le-am dat peste acestea foarte puține. Iar ideile și așteptările mele erau pe deplin justificate. Deci partea din carte care povestește despre acest lucru (ultimul trimestru al treilea) a fost pentru mine pur și simplu ingenioasă. Se pare că chiar Alexei a început o narațiune mai profesionistă, deși înainte de aceasta a fost foarte înaltă, ca întotdeauna. Iar prezența familiei divine din Calea Demonului, în aceeași parte, fără îndoială, a adăugat la entuziasmul meu pentru citirea ulterioară, deoarece, așa cum am spus la începutul revizuirii, am fost foarte atașat de acest erou.

Dar eroii? Este clar că M'Rau Elie va deveni același personaj principal al seriei ca Oleg în Calea Demonului. Este bine scris, are un caracter plin de viață și oarecum neobișnuit, adaptarea sa la lumea oamenilor este uneori foarte emoționantă și, uneori, sinceră, iar evenimentele din ultima treime a cărții îl obligă în serios să-l empatizeze. Acest lucru îmi place în eroii lui Glushanovsky - sunt vii și sunt foarte bine simțiți. Olga este o fată frumoasă, deși, desigur, palidă, bineînțeles, pe fundalul lui Rau. Este descrisă în mai puține detalii și are mai puține calități memorabile. Dar, în opinia mea, există un motiv pentru aceasta - ea este o persoană, de aceea este mai des descrisă. În inima ei este un om în întreaga carte. Dar, în ciuda acestui fapt, ea este, de asemenea, un caracter puternic, deși ea nu a câștigat încă simpatia mea, spre deosebire de elf de zăpadă. Pe ceilalți eroi, greu puteți spune nimic, deoarece nu au fost revelate cu adevărat în prima carte. Este vorba de Sofia Davydova, care, la fel ca în Calea Demonului, pare a fi o "persoană foarte excentrică". Desigur, este greu să nu fiți atenți la această fată, pentru că uneori există senzația că, dacă nu, o să vă scoată din carte. Se pare că este descris undeva la fel de clar ca și ceilalți eroi secundari (și în Calea Demonului i sa acordat foarte puțin timp), dar există, fără îndoială, mult mai mult de amintit. Personalitate extraordinar de amuzantă.

În cele din urmă, pot spune că această carte nu a depășit Calea pentru mine, dar mi-a plăcut foarte mult. Este fascinant, este suficient de mult pentru umorul corporativ al lui Glushanovsky, este neobișnuit pentru unele mișcări de complot și este plin de "teoria haosului" pe care o căutam atât de mult timp. Iar schița generală a narațiunii cu călătorii vii între lumi mi-a amintit puțin de "Arhimagul" lui Rudazov, care mi-a plăcut și el.

Concluzie: distractiv, carte de amuzant, interesant si remarcabil pe aventura fantezie zăpadă elfi, ultima treime din care ma fascinat pur și simplu incredibil. Cel puțin până la Demon moduri în ochii mei ea este, de asemenea, nu a fost atinsă, dar cu sfârșitul pe care am văzut în Epilog, putem spune cu siguranță că a doua parte va fi mult mai dinamic și interesant. Și, fără îndoială, mă voi aștepta cu interes și voi citi cu interes.

Recomandare: puțin peste media!

În plus, Glushanovsky ne plac cu o serie de întâlniri de producție divină, în care soția îi explică soțului ce înseamnă să fie un dumnezeu. Gândurile adânci și neașteptate la aceste întâlniri sunt exprimate prin zero și sunt interesate de același lucru ca orice probleme de producție pentru cei din afară.

Spoiler (dezvăluirea parcelei) (faceți clic pe el pentru a vedea)

- Ce vrei? Drepturile fără responsabilități nu există. Am decis să devin capul panteonului - așa că este bine să îl transformați astfel încât nimeni să nu poată fi subminat.

- Da, am înțeles deja. - Oleg sa ridicat de pe canapea. - Mulțumesc că m-ai avertizat. Sper că asta e totul pentru asta? Mă duc. Erori corectate. - Din nou, oftă, cu tristețe, reprezentând cantitatea de muncă care-i cădea.

"Ei bine ... nu exact ..." Helion se opri ușor. Era clar că această analiză a greșelilor este neplăcută pentru ea însăși, dar intenționează să facă această lucrare conștiincios.

"Ce altceva am făcut?" Sighed Oleg, așezat din nou în locul lui.

"Ei bine ... nu că am făcut ... doar o mică greșeală făcută în lucrul cu credincioșii". Înainte de a începe lucrul la crearea cultului său, mai ales într-o lume complexa ca Keldayn, ar trebui să se consulte cu cineva, având o anumită experiență în această chestiune. Dacă nu aș fi fost acolo, atunci cel puțin cu Hephaestus sau, cel puțin, cu Tânărul ... ea cunoaște cel puțin teoria.

În general, eu citesc personal întreaga parte "divină" dintr-un moment prin pagină și vă sfătuiesc la fel.

Dar ultima carte. și asta. - Brumgild, la naiba. l. este doar o explozie. Acesta este vârful. Vsmysle "epic". Nu există cuvinte și nu există iertare :))) Acesta este cu siguranță o glumă.

P.S. Am citit-o din nou. Pe „urme proaspete“: chiar mai rrrazdrazhat a devenit protagonistul :) Și Doamne ferește te îngropa în subtextul psihologic de poveste :))) (bine, din categoria „deține“ un sclav de sex feminin, eliminand complet posibilitatea de a le ieși din dvs. " putere "și chiar cu tonuri" sexuale "

și, de fapt, nu numai "subtext".

Nu poate salva viața unei femei iubite, eroul face pentru ea singurul lucru care poate fi încă făcut - oferă o moarte ușoară, fără suferință, umilință, neliniște postumă. Acesta este un act. Confirmarea frumosului gând că omul, odată trezit în suflet, nu mai dispare. Chiar dacă o persoană devine nemuritoare, omul din el va rămâne și se va manifesta. Dacă a fost.

Menționarea dezvoltării capabilităților vampirilor Aliena este foarte bine inclusă în text. Câteva cuvinte care caracterizează caracterul secundar, au spus aproape ocazional, iar cititorul își imaginează gama de activități și posibilități ale eroului. Și lumea povestirii este trasă așa, cu o atingere. Același lucru se poate spune despre acceptarea fiului lui Kira în ucenici. Episod care caracterizează structura lumii. Continutul detaliilor este o alta forta a povestii.

Finalul este foarte bun. Împăratul a făcut o greșeală. El ia permis personalului său să distrugă femeia pe care o iubea odată. Și astfel a creat condiția prealabilă pentru o revoltă ulterioară. Există o trăsătură în care nici un om, nici un necromancer nu poate fi adus. Bineînțeles, împăratul nu ar putea cunoaște pur și simplu circumstanțele vieții anterioare a lui aproape. Apoi are inteligență proastă. Și aceasta este o altă condiție prealabilă pentru insurgența și prăbușirea imperiului.

Ei bine, atunci. vom fi cinstiți și să recunoaștem că există o îmbunătățire semnificativă (SEMNIFICATIV!) în comparație cu cele două cărți anterioare din seria "Calea demonului".

Limbajul a devenit din ce în ce mai literat, banalitățile, deși nu au dispărut complet, dar au încetat să se grăbească în ochi. în orice caz, s-au oprit enervant. În prezența a două răsturnări neașteptate ale complotului, iar pe perete atârnă un număr de arme pre-interesante, care pur și simplu sunt obligate să se aprindă într-o zi. Parcela se dezvoltă mai puțin direct și mai elegant.

Caracterele au început să acționeze mult mai logic, iar comportamentul este mai natural și mai adecvat. Personajul principal a încetat să mai fie Gunoiul din carton omnipotenta cu iepure potență infinit - acum într-adevăr arată ca o ființă umană vie cu propriul set de probleme morale și etice și problemele. Există argumente bune și solide. A existat o "mare politică" și intrigi. Există mai puține personaje care sunt excepțional de bune sau excepțional de rele.

Și, în orice caz, să sperăm - următoarele cărți ale seriei vor fi și mai interesante și mai interesante. În final, este un caz extrem de rar când seria se îmbunătățește cu fiecare carte următoare, și nu invers.

Cartea are un inceput placut, in acelasi timp avand claritate (student, chitara, prieteni) si intrigant cu fascinatia neobisnuita a eroului (citind cartile magice din biblioteca). În roman există o mulțime de scene frumoase și interesante scrise. Foarte ușor și imperceptibil, caracterul personajului se schimbă odată cu intensificarea trăsăturilor demonice, este foarte natural să justificăm orice faptă rea.

Cu toate acestea, după început, eroul nu are nicio situație în care viața lui este amenințată. Nu pierde niciodată o luptă, nu-și pierde asociații, toate planurile sale sunt îndeplinite. În cazul în care deteriorarea caracterului este intenționată să devină "kryptonita", atunci în funcție de ritmul narațiunii, va renunța la carte în a treia, nu mai devreme, dar mai întâi este necesar să îi oferim cititorului ocazia de a deschide al doilea. Eu personal nu am primit acest motiv.

Vreau să notez separat pseudo-psihologia în dialoguri. Este descrisă pe jumătate, spun ei, în acest Evul Mediu nu cunoaște o astfel de metodă psihologică, dar o voi aplica. Este mai bine să fie privit sau fără descriere (pentru că eroul este nici o capodoperă de retorică nu se aplică, iar noi, oamenii nu sunt medievale si tehnici ne sunt familiare), sau cu o prejudecată psihologică mare și digresiuni, dar acest lucru ar necesita cunoaștere adecvată a eroului, motivele pentru ei, și a genului cărții nu ar mai fi la fel. Și așa este clar cui eroul vrea să impresioneze: pe persoana sau cititorul.

În opinia mea, iese afară din abundența genului au avut loc în trecut și-a spus sau arătat eroul de tortură și abuz, cea mai mare parte din femei. Ei bine, da, este una de compasiune, dar nu ajunge să-și continue: totul sa întâmplat fără vina eroului, în trecut, cu nici unul dintre eroinele actuale, și a avut nici un impact asupra parcelei. Deci, chernukha de dragul chernukha.