Vacanța mea independentă în Bali

A trecut mai mult de un an de la ultima vizită pe insulă, iar dorința de a vizita această insulă minunată nu a fost pierdută. Ultima dată am avut o scufundare în Amed și Tulamben, ceea ce mi-a plăcut și am vrut să mă scufund în alte părți ale insulei. Munca și afacerile nu au fost eliberate. Dar, dintr-o dată, o fereastră revine în câteva săptămâni. Vineri. Seara, alerg la biroul de bilete, iar miracolul este unul și nici măcar un bilet scump către Bali duminică. O iau fără ezitare și mă duc acasă.

Zborul spre Bali cu compania "Koreaneir" lasă doar emoții pozitive. Well-instruiți stewardesi sunt întotdeauna acolo. Flirta cu unul dintre ei am primit o aprovizionare constantă de bere „Budweiser“, deși toată lumea a fost servit coreean „Hite“ este bun, dar încă un pic ceva. Cu un sentiment bun, stomacul plin și blocat o pereche de cutii de „Budweiser“, în cele din urmă pe zâmbește meu însoțitor de zbor, am plecat avionul către aeroportul Denpasar. După ce a primit bagaje și o viză la Bali. Am plecat de pe aeroport.

Bali ma cald în noaptea de sud și, de parcă nu ar fi fost un zbor lung, este ușor și distractiv în inima mea. Soferii de taxi la oprirea licitați 150 -. 200 de mii de IDR la Kuta, dar cel puțin am știut că de metru este mult mai ieftin, nu am putut ajunge la o înțelegere mai puțin de 140 de mii și a mers la Vending ultima dată «Simpang han». hoteluri. Managerul somnoros de la recepție mi-a dat cheia camerei, am hotărât să ne stabilim și să negociem mâine prețul. Am luat un duș, nu am simțit că dorm, apoi am decis să mă plimb în centrul orașului Kuta. Vechea "Bounty" făcea zgomot și se distra. Tinerii au chemat pe toată lumea înăuntru. Așezat la tejghea cu câteva beri, a început să se uite la oameni, a vorbit cu doi australieni stând lîngă el, dar oboseala sa făcut simțită. Întrerupt de drumul lung, m-am întors înapoi la hotelul meu.

Dimineața, la recepție, am întâlnit o fată-manager, pe care îmi amintesc bine de la ultima oară. Mi-a zâmbit ca o cunoștință veche. Pe acest val pozitiv, am conspirat cu ea despre prețul care se ridica la 160 de mii de rupii pentru o cameră cu mic dejun. Foarte bine, aproximativ 18 de dolari. La micul dejun i-am sunat pe ghidul și prietenul nostru, de la ultima vizită, Sakhrin. Explicându-i că sunt singur în această călătorie și că mă interesează o bună scufundare. M-am dus să mă culc pe plajă și să se arunce în apele oceanului. Sa decis că în prima zi voi petrece doar pe o vacanță amoeba plictisitoare: întins pe plajă și înot. Grecia namazavshis 60-koy crema de protecție solară, se așeza pe un nisip curat. Oh, cât de bun este! A început să-și facă treaba. Timp de aproximativ 11 ore m-am mutat la umbra unui copac singuratic, și din moment ce puteam arde ușor în umbră cu un obicei, crema de protecție era foarte utilă pentru mine. Din același motiv, trebuia să urmăm în mod constant umbra rapidă a copacului. Apoi m-am întâlnit pe plajă, amintește de ultima oară pe comerciantul lui Rosa. De asemenea, a vândut coșuri și bijuterii simple. Am vorbit puțin ca vechii cunoștințe, am promis că după aceea aș cumpăra cu siguranță ceva de la ea.

Doar întors la hotel, și chiar înainte de a putea lua un duș, așa cum resepshion am fost de așteptare pentru un prieten de-al nostru Sahrin și cu el un om care sa prezentat ca dayvkompanii manager. Am convenit asupra unui plan aproximativ pentru un safari, a decis să conducă în jurul insulei pentru a se scufunda în locuri diferite. De asemenea, am vrut să iau un alt curs și să ajung la un nivel mai înalt al certificatului scafandrului în acest safari. Toate acestea au fost date 6 zile. Stabilește prețul și apoi a fost o întrebare că mai avem încă nevoie de o mașină cu un șofer, la început am ezitat, dar când și-a exprimat că în această săptămână mi-ar costa $ 150, nu ezitati sa a fost de acord imediat. Tipii au plecat și m-am dus puțin să mă plimb în jurul lui Kuta.

Era un sentiment de ceva foarte drag, ca și cum n-ar merge nicăieri și nu a existat o pauză anuală. Seara, având o cină de masă cu fructe de mare, rulouri și o friptura de ton în iubitul nostru Totemo. cu sentimentul unui stomac complet supraaglomerat, înjunghiat în hotel. Am vrut, înainte de scufundări, să mă odihnesc și să dorm.