Sfaturi pentru bărbați cum să organizeze o nuntă la bali, geografie

Un pic mai departe de subiect, dar oh bine, voi începe cu dragostea mea puțină poveste! Cu Olya, ne cunoaștem de mai mulți ani, chiar de la banca universității, ca să spunem așa ... Dar relațiile ca atare nu au existat niciodată. Dar nu pentru nimic ei spun: "Căile Domnului sunt inscrute". S-ar putea să nu credeți, ci o dată petrecut o vacanță în Thailanda, pentru mii de kilometri. din casă, ne-am întâlnit absolut ocazional într-unul din parcurile de distracții locale.

Ea, în același timp, așa cum am fost în vacanță cu doi cei mai buni prieteni, Lena și Katya ... Ei bine, după cum s-ar putea ghici, tot restul de concediu (și am fost încă 12 zile și am schimbat chiar și biletele, pentru că a trebuit să plec mai devreme ) Am petrecut împreună. Revenind la Sankt Petersburg, nu sa mai despărțit niciodată)). În acele zile, am fost doar înfășurat în fericire, astfel că, în aceste, pot acum cu încredere mă numesc cel mai fericit om! Și, după mai puțin de o jumătate de an, sunt 1000% a decis pentru mine că vreau să trăiesc cu femeia toată viața și știa că era timpul să predea inelul soarta nunta lui.
Indonezia
Olya natura mea este foarte subțire, blândă, dar nu capricioasă! Ea nu a avut niciodată nevoie și știe cum să se bucure de foarte mici ... Dar, ca propunerea de căsătorie am fost de gând să fie făcut o dată pentru totdeauna viața, nu am vrut o rutina standard de, aproximativ vorbind, la fel ca cele mai multe ... am luat toate resursele sale ascunse în mâinile "și a luat măsuri decisive.

După ce am luat legătura cu biroul Sunt interesat (Lady-Director'm un fel de Ayu Nanda) și semnarea contractului cu un număr de conducere completă și lista de preturi subtotală, era „în pălărie!“))

Sincer, am fost un pic confuz și îngrijorat ... Motivele pentru toate astea suficient de clare. Prima și fondată este nunta în sine și oferta iubitului. Cred că cei care au trecut prin ea vor înțelege acum entuziasmul meu actual. Nu cred pe deplin în ceea ce am informat compania cu privire la organizarea de nunta din Bali, va fi în măsură să îndeplinească toate la cel mai înalt nivel ... Chiar și săpatul pe internet, am găsit acest lucru nu pentru a calcula o mulțime de birouri în Bali ... si de ce am ales să Ari? Doar la sfatul unui angajat, dar nu voi fi dezamăgit? - M-am întrebat adesea ...

Voi putea să-mi impresionez pe iubitul meu și dacă organizatorii nunții de la Bali mă vor ajuta în acest ... Îți voi spune înainte, deoarece totul sa întâmplat deja. Sunt absolut îngrijorat pentru nimic și toate temerile mele doar împrăștia ca „praful peste marea liberă“, când m-am întâlnit pentru prima dată în oochyu în Ari și sora lui Aya (Aya exact Ayu numele)! Apoi totul era ca și în cele mai bune basme ale popoarelor lumii))

O altă dificultate pentru mine a fost că, în prealabil, nu spune nimic înainte de Olya. Eu sunt una din zilele obișnuite, tocmai am prezentat biletul ei la Bali, cu cuvintele: „Lyubimka, văd că suntem un pic sub frigul din Sankt-Petersburg din iernile aspre și există o propunere de a încălzi sub soarele tropical!“)) Da, chiar și în acele momente, ar trebui să vedeți ea!))) Sari și râde ca o fetiță ... și atât de fericită ...

Apoi a venit acea zi mult așteptată pentru noi! Am zburat cu compania Transaero, zborul a fost un pic obositor .... Dar, în anticiparea evenimentelor imediate, nimic nu ar putea umple starea de spirit. Plăcut a fost faptul că cetățenii Federației Ruse, o viză este pusă direct la aeroport după sosire timp de 30 de zile, adică aveam nevoie doar de un pașaport și de bilete))

La aeroport, la ora stabilită, ne-am întâlnit, după cum am realizat mai târziu, un ghid local de la compania Ari. O oră mai târziu am fost deja la hotel, în hotelul Melia Bali, aflat în centrul stațiunii turistice din Bali, în Nusa Dua. de fapt, a trebuit să obținem mult mai repede, dar a fost mai târziu, ne-a explicat șoferul că atunci (acum ca am citit deja totul sa întâmplat) a fost efectuat reconstrucția unui schimb mare la intersecția a două dintre drumurile principale din Bali. Această construcție a fost în desfășurare timp de un an și ar fi trebuit să se încheie la doar câteva săptămâni după ce am plecat acasă.

Autoritățile insulei Bali promite că atunci când se va termina construcția drumului subteran, acest rezultat ar trebui să accelereze foarte mult trecerea la intersecție. Guvernul țării a adoptat în mod conștient aceste măsuri, încât, în viitor, turiștii să fie cât se poate de confortabil să călătorească în jurul Bali. Ei bine este, informații suplimentare și de modul))

Cu toate acestea, ceea ce am vrut să spun, hotelul Melia Bali sa dovedit a fi foarte bun, dar inițial ni sa oferit o vilă în compania lui Ari și Ayu. Din moment ce sunt destul de conservator în opiniile și convingerile mele, am decis să nu risc. Acum pot spune că următoarea vizită (și vom merge din nou cu siguranță) va închiria cel mai probabil o vilă.

A venit timpul seara si, dupa ce ne-am asezat in apartamentele noastre, ne-am dus la cina intr-un restaurant minunat din apropierea hotelului. Deoarece după ce drumurile au fost obositi, ne-am dus la camera unde ... ei bine ... asta e altă poveste ...))) În dimineața următoare, a petrecut ziua pe minunata plaja de nisip alb din Nusa Dua, numele care „Public Beach“ ....

deja am știut ce mâine va avea o zi mare, dar Olya nimic și nici o idee)) Sub pretextul de a merge la recepție și pentru a discuta unele dintre nuanțele de vacanță noastre, m-am întâlnit Ayu la ora stabilită. Încă o dată, am în plus s-au stabilit câteva puncte: momentul sosirii artiștilor machiaj, decoratiuni nunta, si cel mai important, viitoarea mea soție la mâine dimineață și nu ar trebui să fie despre orice era să știe ...

Ceea ce mi-a venit ca o surpriză a fost că cei mai buni prieteni ai mei, după ce i-au capturat pe prietenele (ei bine, că au rămas fără a doua jumătate a lor) au apărut în aceeași noapte! Ei știau doar despre planul meu de a face o ofertă și au decis să nu rateze această oportunitate. Și nu de muncă, costurile financiare nu a devenit o piedică pentru a vizita nunta unui cel mai bun prieten! Sunt prieteni, înțeleg ...

În St. Petersburg, printre numeroasele opțiuni pentru ofertele de nuntă, am ales "Nunta pe plajă". De ce, întrebi? Este simplu, soția mea este tânără și energică și ea și nunta ei ar fi trebuit să fie așa. Duminica mult așteptată ne-a salutat cu un apel vesel în cameră.

Am venit artiști, care în câteva ore fac make-up și ne-îmbrăcat în rochii de mireasa reale pe care vreau să văd, au fost teribil. Dar cea mai interesantă, ca și atunci, întrebările soției sale, ce se întâmplă, am continuat să spun că vom merge pe așa-numita tur foto, la templu și pe plajă, iar toate acestea sunt doar o altă mică surpriză pentru ea))) Desigur, am deja atunci o întrebă dacă ar fi ghicit. Ea a recunoscut că puțin, dar puteam să o conving cu ușurință că toate aceste acțiuni sunt valabile pentru fotoset.

Și acum, după ce am ajuns la destinația lor, îmbrăcați în rochii de nunta prinț reale balineze și printesa a început putishevstvie nostru pe o plaja pustie, în cazul în care în apropierea oceanului puternic, decorat cu flori tropicale peschyanny Beach ne-a promis ceva magic. Oaspeții, aerul marii, soarele blând, o mare de emoții și toate acestea au fost însoțite de acompaniamentul muzicii romantice, au dat un sentiment de fericire completă. Întreabă-te, ce este Olya? - Tocmai tăcea cu o înghițitură în ochi și gura ușor deschisă))

Apoi totul a început ... Înaintea noastră este marele preot, care oferă discursul, cu toate tradițiile ceremoniei de nuntă balineză. Pentru noi, pe o perna rosie catifea sunt aduse inele de nunta! Eu, ușor, dar încă mâinile tremurând, am pus un inel pe degetul mic la Olechka ...

Îmi amintesc ochii ei, atât de curați și fericiți, încât mi se părea că ard, deoarece numai stelele pot arde pe cerul de noapte. Se întoarse în liniște spre mine și spuse DA, adăugând: "N-am fost niciodată atât de fericit, te iubesc cu toată inima!" În acel moment mi-am dat seama că totul nu a fost zadarnic .... Mi sa părut că aș putea să plec.))

Apoi totul a început ... Înaintea noastră este marele preot, care oferă discursul, cu toate tradițiile ceremoniei de nuntă balineză. Pentru noi, pe o perna rosie catifea sunt aduse inele de nunta! Am atenție, dar încă tremura mainile, purtand un inel pe deget ... Olechka îmi amintesc ochii, atât de pur și fericit, mi se părea că ei ard, ele pot arde numai în stele cerul de noapte. Se întoarse încet spre mine și a spus da, în cele din urmă, se adaugă: „Nu am fost niciodată atât de fericit, te iubesc cu toată inima mea!“ In acel moment am dat seama că nu a fost în zadar .... Mi sa părut că aș putea să plec.))

Apoi am făcut o fotografie pe giganți-cămile, într-o grădină frumoasă chiar pe plajă. După plajă, am ajuns într-un adevărat templu hindus balienian, unde am făcut și fotografii uimitoare, care ne fac acum fericiți. Și după aceea, am fost așteptați de o cină regală și de dansuri, aproape de masa noastră sună muzică live și eram pur și simplu în ceruri cu fericire. Târziu seara am mers la un bungalou lângă ocean, pentru a petrece o noapte uimitoare împreună.

Poate că citiți povestea mea va crede că am în mod clar infrumuseta sau chiar mai rău, că am scris-l beat!))) Dar adevărul este, din păcate, eu nu sunt un mare scriitor, și ca și pentru mine, sentimentele, emoțiile, și frumusețe și nu am putut închide și nu pot transmite până la capăt ...

În cele din urmă, voi spune un lucru: "Iubiți-vă femeile, nu-i opriți surprinzător, pentru că ele sunt ale voastre și merită cele mai bune!"