Prinderea peștilor rătăciți în vară pe râul stiuca de pește asp aspirant - enciclopedia pescarilor

Mașina noastră merge la distilare cu un tunet. Apoi, suntem acoperiti cu un duș, atunci suntem în spatele elementelor, conducem de-a lungul secțiunilor inundate ale drumului. Drumul este rupt. Ucraina ...

Ajungem la sat. Dar nu era ploaie aici. Pe plaja vândută, în ciuda săptămânii. Dar suntem interesați de locuri mai silențioase.

Pătrundem pe podul de beton peste râu. Peisajele sunt fermecătoare. Specii deschise sunt deosebit de tentante pentru ochii noștri - ochiul unui spinning experimentat. 😉

Adâncimea este citită. Multe pauze. Linii de crini, care sunt atât de convenabile pentru a împiedica podul. Chiar ne oprim pentru o jumătate de oră pentru a arunca învârtirea, deși, scopul călătoriei noastre mai departe, dincolo de pod.

În paharele polarizante văd aspul cel puțin 2kg, la gheare, în fața podului ... Frumos. Dar el ne-a observat chiar mai devreme - nu-l putem lua.

Nu sezonul. Și timpul zilei este amiază. Au prins locuri interesante. Un pic nu a rupt câteva momeală (cordonul PowerPro faimos, cârlige desfăcute, chiar și pe o placă turnantă destul de mare). Predator este. Dar nu dorește să-și piardă.

După ce ați trecut podul, vom căuta golfuri, o succesiune de lacuri înundabile. Le-am găsit pe hartă. Acum vom încerca să găsim și să studiem noi locuri promițătoare pentru pescuit.

Se găsesc golfuri. Arată foarte promițătoare. Dar nu te apropia de țărm. El sau foarte cald.

Ori este încărcat și greu de atins. Cu o coincidență nefericită a circumstanțelor, astăzi avem o barcă pentru două ... Dacă încă mai poți lucra pe barca de pe malul de sus și du-te la spațiul operațional, atunci de pe țărm pentru a prinde al doilea nu este realist. Noi decidem să ne întoarcem aici când există ambele ambarcațiuni. Între timp, du-te la o groapă de râu familiar. în aceleași zone.

După ce ne conducem câteva mile pe luncă, suntem acolo.

Îngroșată cu nuferi și alte alge, șuvoiul se strecoară într-o groapă vastă și profundă. Curent foarte lent și adâncime de 6-8 m. Groapa în sine ne interesează mediocră, dar ieșirile din ea și din puțurile înconjurătoare din jur - da!

Pe mal, o mică companie. Puteți spune că este foarte aglomerat. "Leningrad" se joacă. Fundalul muzical este destul de în spiritul meu. Îl iau pe barcă, sub vuietul Cordului, și plec.

Mă plimb de-a lungul marginii algelor. Am răzuit marginea vegetației acvatice cu turntables și poppers.

Vederile de deschidere sunt pur și simplu superbe. Apoi Sejmul este foarte frumos.

Curentul, împotriva căruia mă duc, aici este nesemnificativ. Mă urc până la câteva sute de metri de-a lungul râului fără probleme. Apoi, traversez pelerinele și mă găsesc pe adâncime, înverzită cu nuferi.

Aici, o fereastră superbă. papuci. Tânărul zboară. Am aruncat platoul de argint Mepps Longue numarul 2.

Și musca imediat. Păstrăv cu palmă.

Și apoi încă 2 gogoși gemeni, din același loc.

Întoarce-te. Există un complot interesant. Între banda îngustă de crini de apă de la țărm și de creasta ierbii subacvatice, există un fel de jgheab, de 2,5 metri adâncime fără vegetație. Este mai bine să nu găsiți un punct. Am ancora. Fac prima castură de-a lungul crini.

Puțuri puternice. Tija se îndoaie. Tăiere, pentru sigur! Ca răspuns, un ticălos. Acesta este în mod clar un stiuca. Fricțiune, strâns foarte strâns și lăsând pește în crin. Manevrez o bară confortabilă (Favorite Laguna 5-21g) de 2,1m lungime, forțând știucul să se întoarcă din nou în apă curată. Aici puiul încearcă să dea o lumânare, dar descurajez încercarea prădătorului de a veni la suprafață, luând tijă lateral și în jos, fără a slăbi cablul. Apoi, stiuca se strecoara. În partea de sus a tijei se înțepă în apă, frâna de frecare a bobinei din nou urlă. Apăsat puternic. Dar, este timpul să o luați! Eu iau păstăile. Ridic peștele și când e la nivelul cu plasa - îl ridic și eu în ea. 😉

E bine. Ca unul dintre primii stiuci din sezon, chiar mai mult! Blesna Mepps Lungă complet în gură. Lesa de la șirul numărul 2 era exact la acea vreme.

Aici este, frumos! Ulterior, cântarele vor arăta 1,3 kg. Și cât de multă putere și adrenalină în luptă. De mai multe ori am fost convins că râul fluviu, prins direct pe canal sau în cele mai apropiate golfuri, este mult mai puternic și mai ascuțit decât iazul sau iazul de iaz. Este atât de frumos să prindeți. Este chiar mai plăcut să ieși din lupta cu ea - câștigătorul.

Mă duc la țărm. Tovarăș plictisit în groapă. Pe malurile adânci din groapă, el a luat trei centimetri de timp în această perioadă. Și în groapă a câștigat o mușcătură de pedeapsă (judecând prin mușcătura caracteristică a colții pe vibrobranch), dar, din păcate, adunarea ...

Acum el înota pentru a procesa râul, și voi inventa ceva în groapă și iese din ea.

Câteva mașini s-au ridicat. După cum am aflat mai târziu - a fost prima mea întâlnire cu inspectorii de pește pe râu. Deci ei există. 😀

În timp ce bateam în jurul apei din jurul carierei, o gâscă uriașă mergea de-a lungul țărmului. Și numai noaptea - a trecut peste râu în sat.

Mepps Longue Masters No. 2 din Silver și-a continuat beneficiile. Okunek lângă fâșia de iarbă de pe litoral. Va exista un nobil "Taranka", tk. biban cu palma nu este convenabil pentru a curăța, dar se salină și se usucă - lucru frumos.

Și apoi - amuzant. După ce am terminat una dintre înregistrări, mă pregătesc pentru o distribuție nouă. Dintr-o dată, la aproximativ 30 de metri de mine, în mijlocul râului, un vițel cere un kilogram. zburați. Reacționez instantaneu, aruncând o momeală direct la punctul de ieșire al prădătorului. Imediat urmată de o lovitură. Am tăiat-o, am târât-o pe bărbatul frumos cu un metru și s-au adunat ... Pipi-pi-pi-pi-pi-pi-pi-pi-pi.

O astfel de șansă de a lua aspul nu este ușor de obținut, dar am profanat pe propria mea. Deși am făcut totul corect ... Este evident că în această mizerie, în spărgător, de la impactul propriei sale fundule, el a ratat, și tee a platoului de joc doar ușor l-au atins.

Ei bine, acum va fi necesar, ca de obicei, să luați aspul de la ambuscade, de la lovituri. Și așa a fost, a existat o cale de ieșire și sunteți gata să aruncați instant acolo - aceasta este o șansă superioară care cade foarte rar. La mine pentru prima dată.

Câteodată cu cuvinte rele, m-am liniștit. Am prins o altă pereche la ieșirea din groapă, lângă iarbă. Aceasta, din păcate, nu compensează acel aspirant, dar cel puțin nu este plictisit.

Mă mut mai departe de groapă. Aici adâncimea de-a lungul întregii lățimi a râului nu este mai mare de 3 m. Pe astfel de outcrops din cariere, foarte des puteți întâlni un prădător demn, eliberat pentru hrănire, mai ales până seara.

O altă castă. Îi dau momeala să se scufunde în jos. Am început cablajul lent. Aici, mușcă. Avansuri puternice. Acesta este un biban! Deja seamănă cu un pește. Chiar și cu cocoș. Îmi amintesc de detectivul sovietic "Locul de întâlnire nu poate fi schimbat", iar Vladimir Vosotski - Gleb Zhiglov: "Brokeback! Am spus, Hunchback! "

Pălărie - 350g. Deja ceva. Este un păcat, în ultimii ani, Sejm, aceasta - o raritate. Am spus deja despre jumătate ucide, coloshnikov ... Căsătoriile ...

Se întunecă. Vom petrece noaptea și vom continua dimineața devreme.

Tovarășul apare primul. Am săpat o gaură. Jiggingul nu are efect. E mai distractiv de toamnă pe astfel de parcele adânci. O altă gălbui de iarbă prins pe platan.

Dimineața câștigă impuls. Soarele, care se ridică din pădurea îndepărtată, luminează o pădure de pini pe cealaltă parte.

Tovarăș, dimineață am prins 5 pătrunjel și un toast mic de la barcă. Aproape toate - pentru aceeași lingură - Mepps Long 2. El a tăiat, de asemenea, o pereche de plase pe traseul său - bine făcut!

Mă schimb într-o barcă și mă duc să cultiv culturile ierboase de lângă groapă.

Sub stâncă, la granița cu iazurile de iarbă există trei rânduri de okunka la rând.

Traversați râul pe traseul serii de ieri. Frumos! Soarele pătrunde în apele limpezi ale Seimilor cu raze. Frunzele dense ale algelor sunt văzute.

Mă îndrept în aval. Îmi prind marginile algelor marine, găleților submersați.

Mă prăbușesc locurile lângă copacii căzuți.

Nu, e timpul ... E timpul să terminăm acest pescuit plin de evenimente. Mauri.

Apropo, ultima actualizare a barcii mele. Urmărind uciderea de casă din placaj, a cumpărat un scaun pliabil. Acum, este mai convenabil să stai într-o barcă, picioarele tale să nu devină amorțite. Aterizare destul de mare. E normal.