Statiunea Portoroz in Sloveni este hotelul de la mare, odihna si tratament

Ei bine, aici. Nu m-am gândit prea mult. La începutul lunii mai, o călătorie în Slovenia a fost deja rezervată pentru stațiunea Portoroz. Anul trecut am fost deja aici, am scris deja despre asta. Emoțiile au fost destul de controversate (cum ar fi placut, dar nu este clar - că), dar a fost din cauza faptului că ne-am dus fiica nelinistit, care, la fel ca toți copiii nu au vrut nimic, dar înghețată și carusele. Prin urmare, pentru a simti tot farmecul odihnei din statiunea de sud, sa decis sa-l luati pe bunica cu el - ca "bona pentru fiica". Că ea ar fi distrat fiica ei și am putea merge sau mergem la același cazino sau mergem la cumpărături. În turneu, am decis să mergem împreună. Fiica mea iubește tot felul de încuietori și peșteri. Este interesant și puteți rula acolo. Dar în muzee nu este încă interesant - nu puteți să alergați și, în general, să vă plictisiți. Hotel - alegeți aceeași "Riviera". Anul trecut, a lăsat o impresie foarte pozitivă despre sine - mic dejun, servicii, personal foarte prietenos, disponibilitatea piscinelor și SPA în hotel. În general, un hotel foarte bun, administrat de o familie. Singurul lucru, de data aceasta, a decis să zboare prin Kazan și nu prin Moscova (și nafig-ul său cu eternul său blocaje de trafic). Cu toate acestea, pachetul a fost doar "demipensiune" (micul dejun și cina, destul de scump), dar am decis să încercăm și cina în Riviera. Este interesant ... Și zborul sa dovedit a fi în Croația, în Pula, iar ultima oară la Trieste italian.

Ei bine, toți plătit, documente depuse, de așteptare pentru ziua de plecare. În ultimul moment sa dovedit că, în ziua zborului nostru către Medvedev, ajunge și Medvedev (același). Prin urmare, toate zborurile vor fi schimbate. Și zboară de la Kazan la Nižni Novgorod, pentru a trece la vamă, deoarece obiceiurile din Kazan pur și simplu nu pot face față unui aflux ascuțit de turiști din cauza zborurilor schimbate. Este adevărat că este necesar să dăm tătarii în mod corespunzător - ne-au cerut scuze și, în schimb, ni s-au dat bilete de primă clasă înainte și înapoi. Și o mie pentru fiecare (o mică, dar frumoasă) - ruble, nu dolari ... am fost indignați la început, dar stând în clasa de afaceri - s-au liniștit și au uitat de această rută foarte convenabilă pentru noi. Cel mai important lucru este zborul, scaunele confortabile, largi de piele, o mulțime de picioare și, în general, înainte de Slovenia, odihnă, mare și soare.
Pentru a zbura pe drum, puțin mai mult decât de la Moscova - 4 ore. Dar în clasa business nu este înfricoșător. Acum, cu groază, ne gândim cum, dacă nu, vom zbura în economie - vă obișnuiți cu binele foarte repede, imediat.

Ei bine, 4:00 la final, sub aripa avionului deja Croația, picioarele încă amorțite, în ciuda „clasa business“ (asta e, sănătatea noastră din Rusia, sau mai degrabă lipsa acesteia) și așteptăm cu nerăbdare să aterizare. Trebuie să spuneți câteva cuvinte despre avion. Zbor prin charter, dar ne-a plăcut zborul - Boeing 757. Avionul este destul de liniștit (și stăteam lângă motor) și confortabil. Aterizarea la decolare nu este deloc simțită (cu oroarea amintită de "Cehia Airlines" din Samara, pe avionul lor în timpul decolării și a aterizării capului literal burgat de durere). În general, suntem mulțumiți.
În Pula, suntem întâmpinați de firma "Trikita" și ne duceți la Portoroz, la hotel. O oră cu mașina și suntem acolo.

Noroc, Salut, Portoroz! S-au stabilit rapid, ca întotdeauna, totul, vă puteți relaxa și puteți începe să vă relaxați. Singurul lucru care nu ne-a plăcut foarte mult a fost faptul că ne-am așezat în clădiri diferite, iar fiica noastră a suferit de faptul că suntem atât de departe (în Praga, în primăvara anului am primit două numere în apropiere). Dar au scris-o la începutul sezonului și volumul de lucru al hotelului și au uitat de asta. În general, recenzii despre hoteluri din Portoroz și stațiunea în general - avem doar poziții (nu în ultimul rând datorită slovenilor foarte ospitalieri și cordiali).

Statiunea Portoroz in Sloveni este hotelul de la mare, odihna si tratament

Ce pot spune despre Portoroz ... este același lucru ca și anul trecut. Adevărul ne-a întâmpinat cu o vreme nefavorabilă, rece și ploioasă. Atât de ploioasă încât strada principală a orașului a fost inundată de "cum ar fi Veneția". Au umplut câteva magazine mici și cafenele, în general, o mini-furtună. Așa cum ne-a spus ghidul nostru - acest lucru nu este tipic pentru Portoroz în acest moment al anului. Haideți. Centrul Hidrometeorologic rus a promis că în câteva zile, în Slovenia va fi o mare vreme caldă, și am rezervat imediat mai multe tururi care nu ar suferi de plictiseală în hotel. Și am ghicit bine. Toate ploios și nefavorabile vremea a venit doar în primele două zile - călătoria noastră excursie - și apoi, când a fost cald, am fost capabili să se relaxeze pe plajă și înota în mare, în Portoroz și Piran (oraș „la distanță de mers pe jos“ din statiunea Portoroz).

Marea în Portoroz, pentru a fi cinstit - nu foarte mult. În Piranul vecin ne-a plăcut mai mult. Acolo este curat, iar in Portoroz cu alge marine (fie curentul este vina, fie vantul, nu stiu ...) si nu foarte cald. Deși, poate că nu suntem "întăriți", dar cineva va avea dreptate.

Portoroz este o stațiune foarte curată și îngrijită. -Deci cum de dimineață a mers la balcon pentru a fuma și de șoc cultura cu experiență când am văzut (în anul nu-mi amintesc), că pe străzi și trotuare în primele ore ale dimineții de aspirare (.) ... da, noi, din păcate, până la această departe. În Portoroz, este foarte frumos - este plin de verdeață și flori. Ne-a plăcut foarte mult să mergem în seara, când căldura de dimineață cădea deja, marea a început să descopere răcoarea și aerul era plin de arome minunate. Mirosurile de flori, iarbă și mare amestecate cu mirosuri de mâncăruri delicioase din restaurante și cafenele, toate acestea au fuzionat într-un miros deosebit, care se învârte în cap, încât era imposibil să stai la hotel. Și, în ciuda oboselii, au ieșit încă pe stradă - să meargă, să privească, să asculte, în general, să se odihnească cu toții. Mi-a plăcut foarte mult să merg la un restaurant unde se joacă muzică live și, după ce a comandat ceva simplu, cafea sau cacao, stai și ascultă. Bucurați-vă de muzică și de relaxare. O odihnă frumoasă și emoțională.

După cum ne părea, în acest an, magazinele din Portoroz au început să se deschidă mai devreme și mai târziu. unii muncesc chiar duminica, deși până la 3, dar totuși - în acel an nu ne amintim asta, atunci am fost foarte surprinși că magazinele se deschid târziu și aproape devreme. Cu toate acestea, criza .... Dar, în principiu, semnele crizei din Europa se apropie de final. Cafeneaua continuă să asculte muzică toată noaptea, mulțimi de turiști în cafenele, plaje și piscine, precum și mulți bătrâni vârstnici care călătoresc în jurul Europei pe autobuze imense și cu un număr imens de valize. În cazino mulți oameni. Toate odihna, te distrezi, mananci inghetata (care este la fel de gustoasa, numai, in opinia mea, a devenit putin mai scumpa), stati intr-o cafenea - mancati prajituri si beti cafea. În restaurante, toate aceleași mâncăruri delicioase, excelente. Marea este plin de iahturi și bărci (ne pare rău, nu a merge din nou de data aceasta, sper data viitoare încă închirierea o barcă mică pentru o zi), avioane mici zboară peste mare. Puteți închiria un avion și puteți zbura peste mare și coastă. Soția mea dorea totul, dar am refuzat - nu-mi plac avioanele. În general, viața sau, mai degrabă, odihnă, în Portoroz fierbe!

În acest an, în această stațiune a devenit mai multe turiști ruși. În urmă cu un an, nu am găsit o singură femeie rusă, că copilul nostru ar avea pe cineva cu care să vorbească. Anul acesta nu au existat probleme. Complet de turiști ruși cu copii - atât pe stradă, cât și în hotelul nostru, pe mare și în Piran învecinat. Singurul lucru care a fost foarte supărător - de ce în Portoroz se odihnește așa. spuneți "oameni dificili pentru comunicare"? Compatrioții noștri să învețe cu ușurință - pretențios, mai degrabă arogant, pur și simplu nu se apropie (ca și în cazul în care simplul fapt al prezenței lor în Portoroz - aceasta este o mare realizare și ei sunt incredibil de mândri de ei, iar celălalt, pentru un motiv oarecare, având în vedere „mai puțin demnă“ Kak ... apoi este posibil să descriem câteva "personaje din Rusia"). Apropo, când am zburat înapoi de la Pula - contingentă mai ușor - toate comunica, destul de primitoare, dar în Portoroz nu ... Poate că într-adevăr - la acest complex unii dintre membrii „mici“ noștri și „oficialii“ au o perioadă de odihnă? Nu știu ... noi, în principiu, nu suntem tensionați. Dar bunica mea era supărată - dorea o simplă comunicare umană.

Un pic cam la hotel. Serviciul de la hotel a rămas la fel - foarte înalt. Calitatea de mic dejun și de mese (am încercat cina de data aceasta) este, de asemenea, foarte mare. Ei și-au amintit din nou modul în care hotelul Riviera a fost comparat figurativ cu un anumit "sanatoriu de vară-preventor". În cazul în care alimente bune, tratamente de apă, și masaje. Foarte frumos hotel de familie. Personalul este prietenos, piscina este curată, apa în cada fierbinte este fierbinte, camerele sunt curățate la un nivel, în general, toată lumea este fericită. Vă recomandăm acest hotel tuturor celor care merg la Portoroz pentru o vacanță de vară. Nu regreta.

Statiunea Portoroz in Sloveni este hotelul de la mare, odihna si tratament

După cum am scris deja, în primele zile ploioase ale șederii noastre la stațiune, am decis să ne dedicăm excursiilor. De aceea, a doua zi dimineața a mers la Piran. Despre acest oraș mic pe litoral voi scrie separat, dar a doua zi am mers deja în peștera Postojna, bine, pe drumul pe care ghidul ne-a adus la vinăria "Vinakoper". La degustarea vinului sloven sloven. Vin, apropo, este foarte ieftin. De la 3 la 7 euro. Și destul de bine. Despre peșteră nu are sens să descrie, este mai bine să vezi o dată decât să citești o sută de ori. Voi spune doar că peșteră, desigur, este superba, sentimentul că am fost într-o lume subterană fabuloasă unde trăiesc dragoni, gnomi și alte personaje fanteziste. Apropo, dragonul din peșteră este ... Pe drumul afară. Vizitat vizitatori. Și este destul de impresionant.
Apoi am vizitat Lacul Bled. Lacul trebuie, de asemenea, să dedice un subiect separat, pentru că eram atât de încântați de frumusețea sa, încât am mers la el a doua oară.
De asemenea, am vizitat Veneția și Castelul Predjam, am mers la Ljubljana și am mers la satele în care se exploatează renumita "Sare Piran". Ultima dată nu am reușit să vizităm satele și de data aceasta a fost foarte interesant pentru noi să vedem ce sunt așa-numitele sării. În ghiduri, ei scriu că există o astfel de atmosferă în satele care pare că timpul sa oprit. Da, au dreptate. Timpul este acolo. într-adevăr oprit - cu câteva secole în urmă. Procesul de digestie a sarii practic nu sa schimbat. Singurul lucru, încărcați-l cu excavatoare, și așa - manoperă complet manuală, chiar căruțe "pe o manevră manuale". Plantații de sămânță nesfârșite, unde, sub soarele arzător, lucrătorii cu sare lucrează toată ziua, extragând boabe prețioase de sare din "saramura mare". Ceva a amintit toate minele de aur din secolele trecute. Desigur, ne-am cumpărat o pungă de sare de mare. Și dulciuri de ciocolată cu sare de mare. Și pe un agitator de sare din lemn. Pentru memorie.

Iată ce avem de data asta în această călătorie în Portoroz. Restul s-au dovedit a fi foarte bogate și interesante, am sunat și am înotat în mare, am avut o odihnă foarte bună și am primit multe emoții pozitive. Sper că le vom păstra până la următoarea călătorie în Portoroz.