Când am mers la Corfu - Corfu (Grecia)

De la hotelul nostru până la locul de colectare pentru a merge la aproximativ 30 de metri, așa că am fost rapid și la timp au fost în loc. De fapt, cei care călătoresc (turiști) vor spune acest lucru, că, dacă, ghidul de hotel spune timp de care ar trebui să fie pe, nu fi leneș să iasă timp de cel puțin 5 minute înainte de întârziere. Crede-mă când prozhdesh de autobuz din apropierea un alt hotel, unele așa-numitele hoinari oameni, starea de spirit, chiar înainte de tur începe să scadă, iar noi, din păcate, acești oameni așteptau. Deci, pe ce am terminat?)) - ah! - Odată ce întregul grup a fost asamblat, ne-am îndreptat spre satul Gastouri, ea, de altfel, este situat în apropiere de Corfu, și acolo a fost prima noastră oprire - palatul împărătesei Elisabeta a Austriei Habsburg

Ei bine, o cunoaștem mai bine decât prințesa Sissi. M-am gândit în primul rând că palatul nu este la fel de mare și cum ni sa spus, dar am fost greșit, nu este numai mare, dar, de asemenea, chic. În mod special lovit de modul în care a trăit împărăteasa. Modestă, chiar și în același dormitor. Ei bine, da, mobilier frumos și rafinat - o masă de toaletă, rafturi de bibliotecă, un dulap și. un pat obișnuit! Am cumva de așteptat pentru a vedea o fată cu un pat cu baldachin sau altceva, dar aici - pat și convenționale și rigide, așa cum am spus ghidul, printesa a fost foarte exigent pe tine, dar nu și la camerele de lux. Și, deși ea a fost un designer de interior în palatul său, dar atacul de soțul ei, ea nu a putut da drumul, și el a iubit de lux și a crezut că nimeni nu poate trăi soția lui iubita așa. bine, într-un mod simplu. Am mers aproape toate sălile și, dintr-o dată, cu tristețe am părăsit palatul. Nu credeam că Sissi a avut soarta tragică a (((Dupa Palat ne-am plimbat prin grădină frumoasă prințesei, care este un imens, de metri 11, statuia lui Ahile, care, de altfel, a fost un favorit erou grec Princess. Vedere panoramica de pe site-ul unde statuia, pur și simplu uimitor și îți taie răsuflarea. Fotografiile ies doar superb. Când am primit mai mult timp liber să se plimbe în jurul palatului, noi cu Olga (femeie) perefotkali probabil toate sculpturile care sunt acolo, și există foarte multe, iar unul mai bun decât celălalt. acolo și zeițele grecești, muzeele și nimfele.

Mai departe drumul nostru pune la fabrica de familie pentru producția de băuturi alcoolice și produse de portocale mici Chineză - kumquat, care crește doar în Corfu. Acolo am gustat și băuturi alcoolice, și ouzo - o vodca grecească și coniac, precum și gustul dulceața fructului))) Aici cu mâinile goale, nu am pleca, pentru că nu poate fi și de a cumpăra toate aceste produse. Ei bine, după aceea, Paleokasritsa ne aștepta! Pentru a spune că este frumos, este același lucru cu a nu spune nimic! Este uimitor de frumoasă acolo. Am fost într-o mănăstire din secolul al XIII-lea și am călătorit de-a lungul grotelor pe bărci. Asta a reușit să surprindă toată frumusețea asta. Apoi am acolo sa dus la masa de prânz în satul Lakones, și un restaurant, unde am cinat, este situat pe unul dintre site-urile (Bella Vista, este numit site-ul), care oferă una dintre speciile cele mai fascinante nu numai asupra golfului în formă de inimă, dar, de asemenea, în întreaga Paleokastritsa și Adriatica.
Ultima oprire în călătoria noastră a fost satul Makrades, care este renumit pentru produsele sale din măslin. Ele pot fi de asemenea cumpărate la un preț scăzut. Apoi am început înapoi spre hotelul nostru și orașul, bucurându-se pe drumul de intoarcere, vederi minunate ale munților, natura, marea, și doar peisaje încântătoare, care pluteau în afara autobuz. Chiar ciudat, deși era deja în turneu, emoții și impresii pentru prima dată, de aceea am decis să scriu această recenzie. Aceasta este cu adevărat o excursie perfectă. Mulțumiri deosebite pentru ghidul Irina pentru o mulțime de cunoștințe și informații noi, precum și pentru șoferul nostru, Yorgos, pentru prof. Driving pe astfel de secțiuni dificile ale drumului.

Când am mers la Corfu - Corfu (Grecia)