5 pași pentru a preda copiilor la artă


Am fost recent la vizită cu copii. Colegii mei m-au invitat la o întâlnire. Băcam ceai cu un tort, vorbind cu veselie despre tot în lume. Apoi au trecut la tema copiilor. Când vine vorba de educație și educație, multe mame vor să vorbească despre experiențele lor.







Sunt profesor prin antrenament. Din școală am fost atras de științele umane, mă interesează istoria. A fost această știință care pentru mine părea atât de neatinsă, în același timp secretă și misterioasă, pe care am vrut să o cunosc toată viața mea.

Am visat să fiu arheolog, explorator, să scriu lucrările mele științifice. La început, a fost așa. De zile a trebuit să stau în bibliotecă, pe Internet în căutarea de informații. Am mers cu decanul la o conferință în regiunea noastră, am avut o practică interesantă, am scris articole, lucrări.

Mi-a plăcut foarte mult etnografia la universitate, culturologie. La urma urmei, istoria diferitelor națiuni este foarte interesantă! Toată lumea are propriul său trecut, cultura sa. Este păcat că elevilor nu li se spune acest lucru și subiecte interesante, în opinia mea, nu în programa școlară.

Când am practicat la școală, am făcut tot ce-mi făcea să-i fac pe copii interesați de studii de istorie și cultură. Ei chiar au scris rezumate pe aceste subiecte. La urma urmei, arta îmbogățește lumea spirituală, extinde orizonturile imaginației și gândirii copiilor.

Dar ce aș putea să fac? Întrebați-l pe directorul despre lecții suplimentare? Pe propriul lor entuziasm de a face o lecție atunci când elevii doresc să meargă afară, se încălzesc în soarele cald? Am decis să-mi aduc copiii în lumea artei. Și acum vă voi spune cum.