Recenzii despre obscura camera de carte

Lectură, vreau involuntar să compar Magda cu Lolita, dar în cele din urmă ai ajuns la ideea că au personaje absolut diferite. Lolita, o fetiță stricată, un copil de fapt, care nu cunoaște încă viața și nu știe ce dorește. Magda, din copilărie, a fost un adult și sa dus la țelul ei. Poate că este proastă, iar visele ei erau copilărești, dar ea și-a atins scopul. Și în cele din urmă am reușit.

O carte foarte interesantă.

Un roman mic, ușor de citit. Teren incredibil, care păstrează interesul până la sfârșit.
Lectură, vreau involuntar să compar Magda cu Lolita, dar în cele din urmă ai ajuns la ideea că au personaje absolut diferite. Lolita, o fetiță stricată, un copil de fapt, care nu știe încă viața și nu știe ce dorește. Magda, din copilărie, a fost un adult și sa dus la țelul ei. Poate că este proastă, iar visele ei erau copilărești, dar ea și-a atins scopul. Și în cele din urmă am reușit.
O carte foarte interesantă.

La început mi sa părut urât. Dar sfârșitul este într-o oarecare măsură just. A fost necesar să terminăm și această Magda. Cel puțin Horn. Și lui - Max.

Impresiile mării. O carte ingenioasă. Silalabă uimitoare. Nu am încetat să fiu surprins de complicațiile complotului.

Lucrul este insuportabil, dar elegant. Tense, deși tehnicile lui Nabokov sunt transparente și finalul este evident. O poveste destul de vulgară sa transformat într-o literatură rafinată despre vulgaritate (vezi eseul "vulgaritățile și vulgaritatea" Nabokov VV)

Mi-a plăcut cartea, dar nu am ajuns până la 5 ani, probabil pentru că aproape toate personajele din această poveste nu sunt plăcute, să ia chiar și un dezgustător Gorna

La un moment dat, nu am terminat să citesc "Lolita", a căzut în a doua parte, dar "Camera obscura" a zburat într-o singură lovitură.
O carte excelentă. Am ascultat-o ​​într-o versiune audio, într-o performanță excelentă a lui Yarmolnik. Este necesar să-i mulțumim separat.

Dacă începeți cu o cunoaștere a lucrării lui Vladimir Nabokov, este de la această lucrare. Cel mai accesibil și mai interesant lucru fără supraîncărcări lingvistice și structurale speciale, caracteristice altor romane, care nu sunt toate asimilate de urale. De „cameră obscură“ nu este de lucru mai puțin elegant și elegant, decât același „Lolita“: un frumos complot se misca, dramatizare abil, intrigi de durată, și tot felul de specialități delicioase de piese Nabokov, care sunt dificil de exprimat în cuvinte. Aceste două romane sunt adesea comparate între ele, pentru că din nou totul este răsucite pe vechea veșnicie a unui țăran și tânăr de lungă durată (un subiect dureros, ce trebuie făcut). Totuși, datorită faptului că "Lolita" este un lucru mult mai faimos, toată lumea o citește mai întâi, după care "Camera obscură" pare a fi un fel de auto-repetare. În ordine cronologică, totul este exact opusul. Personal, în ciuda asemănării mele formale, consider că aceste două romane sunt complet diferite.

Este chiar mai surprinzător faptul că Camera Obscura a fost vizionată doar o singură dată, cu mult timp în urmă și de fapt nimeni nu a auzit vreodată de această adaptare. Din nou, toți se agață de limbajul complet nelimitat la filmul "Lolita". Deși "Camera" este mult mai bine adaptată pentru aceasta.

Cartea a fost scrisă frumos, m-am simțit dezgustătoare pentru personaje în timpul lecturii :) În unele momente am literalmente gnashed dinții și a vrut să arunce cartea departe. Imagini luminoase, convexe, nu există nicio strângere și nici o îngrijire laterală. Mulțumit de complotul dinamic și de limbajul luminos, aerisit. Mi-a plăcut, de asemenea, descrierile laconice, câteva cuvinte precise - și imaginea stă în fața ochilor mei.

Cartea bună. Aș pune pe lista "10 cărți pe care fiecare om ar trebui să le citească". Cartea se referă la modul în care este uneori necesar să opriți "oile" și să încetați să vă apropiați de instincte. La urma urmei, există și o serie de femei obișnuite. Dar nu este nevoie să alegeți o opțiune cu un corp frumos de delfin și cu un suflet corupt și înșelător.

Este dificil de criticat clasicii. Dar uneori este o chestiune trivială că nu-i place complotul, eroii. Nu-mi place din cauza realității. La mine recent se întâmplă cu atât mai des. Nu-mi place povestea unei fetițe fără creier care își vinde corpul. Și despre bărbații proști care, în plus, consideră normal să doarmă cu tinerii, chiar dacă ei înșiși oferă.
Dar silabă Nabokov ca întotdeauna inimitabilă. Alegerea lui de cuvinte, metafore, construirea de propuneri.

Din acel moment, cărțile lui Nabokov au fost împărtășite cu mine pentru cărți, cărți de poveste și cărți frumoase.
Frumos - acestea sunt cele în care limbajul este minunat frumos, astfel încât doriți să învățați prin inimă frazele, de exemplu, "Dar".
Story - cele în care există un complot, de exemplu, acesta.
Dar ceea ce îmi lipsește este informația despre personaje, ce cred ei, ce simt, motivele lor, dorințele lor. Rămâne de a le judeca numai prin fapte. Și prin faptele din această carte nu este nimeni vrednic.
Acest lucru este oarecum ciudat, de obicei în carte agățat de personaj, privind-l, sunteți bolnav pentru el, dar nu există nimeni care să facă rău. Se pare că, în ciuda complotului, cartea nu se agață atât de mult.

Aceasta este prima lucrare a lui Nabokov, pe care am citit-o. Cartea este ușor de citit, comploturile sunt interesante, dar sfârșitul este previzibil. Toți eroii sunt personalități dezgustătoare, fiecare în felul său. Cred că toată lumea trebuie să citească această lucrare și să înțeleagă că nu poate urma orbește dorințele fizice, trebuie să fie ghidată de rațiune și să aibă principii morale, altfel totul va trebui să fie plătit.

Cazul când citiți capturați cu un cap))). lucrarea a lăsat o furtună de emoții! Este foarte ciudat că nu există încă o adaptare a filmului Camera obscura, sunt sigur că, cu un bun regizor, s-ar fi dovedit a fi un film minunat)

Lucrare greoaie, încurcată, care se citește într-o singură suflare. În ciuda faptului că finalul cărții poate fi prevăzut, aceasta nu face munca mai puțin semnificativă. În timp ce citisem cartea, am așteptat-o, El și El vor primi o plată. dar, în cele din urmă, compasiunea merită doar în opinia mea, Annelies și Max, unul și-a pierdut fiica și o altă nepoată. În general, o carte rău.

Povestea obișnuită: liniștită, familie cu un copil - mama ei Anneliese fără aspirații și interese în viață aduce fiica ei, Bruno Kretzschmar tatăl este doar într-o epocă în care „voinici“, dar el știe soția sa, și este necesar în stare proaspătă.
Aici se poticnește o data sansa la Magda, și imaginat că am iubit, și, prin urmare, ca un om decent, dacă nu se căsătorească cu ea, dar cel puțin divorțul Annelise ar trebui. Magda - o fată simplă, care în mod neașteptat "norocos" cârlig pe un om bogat - pentru că dragostea nu este necesară. Aici Horn - care atrage puternic - și chiar și ea știe, înțelege capul prost, că canalie, scuipă toate - și scuipat pe ea, ea îl folosește -, dar ea nu poate în alt fel: ea are nevoie Horn.

Despre ce este vorba această carte? Despre orbirea umană - cu greu putem spune că Bruno a văzut la pierderea fizică a iubirii dacă a fost orbitoare, hobby-ul, strict rușine reprimată - dar el nu a făcut vedere, și după accident, când a devenit total dependentă de ceea ce sa „bine Vreau să "distrug atâtea universuri - destine umane.
Despre responsabilitatea pentru faptă - și slăbiciunea trecătoare nu poate fi justificată, despre durerea teribilă despre care nu se vorbește, dar care mănâncă, despre răul care ucide în trecere - un picnic pe margine.

O carte uimitoare, destul de stil Nenabokov în formă, pe care le citești rapid și te gândești de mult timp.

Când populația este prea lungă
trăiește, uitând despre conștiință și onoare,
invizibil vine oskoplenie -
spiritual și mental împreună. I.Guberman
Cum nu poți să trăiești! Vă sfătuiesc ferm să citiți această lucrare.

Desigur, este dificil să surprind ceva, ca mulți în acest secol. Plotul nu este atât de neobișnuit, dar prezentarea este frumoasă, deși este ușor de citit în același timp. Unele evenimente surprinzător ecouri și cu experiența mea personală, astfel încât "Camera Obscura" va fi amintit.