Recenzie alb-negru - articol despre jocul pe gameguru

V-ați imaginat vreodată că sunteți dumnezeu. Nu? Foarte zadarnică ... Apoi aveți ocazia să vă imaginați în acest fel. În jocul Negru și Alb jucați în rolul lui Dumnezeu și cum veți depinde de voi (rău sau bun). In timpul jocului vei fi asistat de doi asistenți: înger și diavol, aplauze te, distracție și oferindu-vă diverse sfaturi cum să acționeze în orice situație dată, nu se va lăsa să mori de plictiseală. În timpul jocului, sub jurisdicția dvs., vor exista sate. Fiecare sat are un anumit număr de persoane și fiecare persoană are o biografie (vârstă, caracteristici (înălțime, greutate, mobilitate ...), profesie și multe altele). În timpul jocului, puteți desemna orice cetățean pentru o anumită poziție: tăietor de lemne, pescar, constructor, agricultor, și amuzant lucru - este că faci un om „ameliorator“. Dacă găsește un individ de sex opus, îl vor sărute cu consecințele care decurg din el. Așa cum toți zeii se vor ruga pentru tine. Pentru modul în care se roagă oamenii, vi se va da o mană divină, pe care o veți petrece în diferite vrăji ... Fiecare sat vă poate oferi vrăji speciale. O listă a acestor vrăji destul de mari: tratament, produse alimentare, lemn, apă, fulgere vrăji cer furtuna minge de foc ... Fiecare vrajă necesită o anumită cantitate de mana.

Fiecare sat are un totem de cult. Dacă satul nu crede în tine, atunci o poți face să crezi în tine prin indulgare sau amenințare, adică Dacă nu există alimente sau lemn în sat, atunci le puteți da cantitatea necesară de lemn / lemn și ei vor crede în tine, adică satul vă va aparține. Sau ardeți case, ucizi oameni și veți obține și un sat, dar, din păcate, cu pierderi.

Dar viața lui Negru și Alb ar fi plictisitoare dacă ar fi fost peste tot. Ați fost vreodată un favorit? "Desigur, a fost / este" - răspundeți. Dar aici este altceva. Ca orice Dumnezeu, veți avea un favorit. Când va veni timpul, vă va fi oferit să alegeți una dintre cele trei creaturi: o maimuță inteligentă, un tigru puternic și un burenku tare. Ceea ce iti place - si ia-o. Aici începe distracția. Creația, desigur, crește, devine mai puternică, este greșită, există oameni. Și ai nevoie pentru toate următoarele: l hrănească, grevă (în cazul în care acest lucru deoarece nu-mi place, de exemplu, îi face plăcere să se joace: el va lua ogromenny bolovan și să-l arunce în casa pe care o avea la fel de mult să se destrame - pe măsură ce tam-tam, casa Chini) sau să-i placă dacă se descurcă bine. Aceasta este probabil cea mai distractivă - puteți să vă zgâriați animalul cu ochii și el să sară cu fericire, să strige sau să-l bată, să-l pună pe panourile de bord. Creația va învăța tot ce poate: vrăji, ascultare, pește, recoltare, dans și multe altele ... Ar părea totul! Ai o viață liniștită! Dar nu aici a fost. În joc există alți dumnezei, atât prietenoși, cât și ostili. Puteți să-l distrați pe jocurile de lupte 3D. Când creatura ta va bate inamicul (care va controla o creatură: specificați în cazul în care pentru a lovi adversarul), vă va urmări cu răsuflarea tăiată, și inima bolnavă și sufletul ființei tale.

Uneori, sătenii vă vor aplica cu aceste sau alte solicitări. Pentru fiecare cerere, desigur, veți primi credință sau alte subiecte. De asemenea, în joc, există o mulțime de trucuri, unul dintre ei mi-a placut cel mai mult dintre toate - țărani au decis să înoate departe de insulă și vă cer un cântec pentru a le da din lemn, produse alimentare și animale ... oh, modul în care acestea formează aceste poeme ... doar sufletul se bucură ... sau un alt exemplu este câmpul 3x3, care crește o varietate de copaci, 9 ... atunci când faceți clic pe copac și este aproape de el în picioare se va schimba în următorii ... trebuie să facă acest lucru ar fi toți copacii au fost la fel ... avem un fel de puzzle. Jocul are multe farmece care vă vor permite să părăsiți rolul lui Dumnezeu pentru o secundă.

Grafica din joc este cu siguranță uimitoare. Nu am mai văzut o astfel de grafică 3D mult timp. O mulțime de efecte speciale în general este uimitoare. Puteți merge la fiecare om mic și privi în ochii lui, sau lăsați sub un nor, astfel încât veți vedea satul tău este foarte puțin (în cazul în care, la toate pentru a vedea) Rotiți camera în jurul unei axe sovey cu siguranță prezentă. Există în negru și alb și o mulțime de permisiuni, detalierea texturilor și multe altele. Grafica - 10.0.

Sunetul este de înaltă calitate, fiecare dialog este exprimat de diverși actori, muzica - ca în natură - cântă păsările, marea este zgomotos și joacă muzică ușoară. În general - super!

Având în vedere că jocul are 1 sau 2 discuri - și durează puțin timp pentru a afla că este super! După ce am cumpărat și am jucat, am fost mulțumit! Și eu te sfătuiesc.

Black & amp; revizuire alb - articol despre jocul de pe gameguru