Pisica în pălărie, recenzii de grădinițe, fotografii, numere de telefon, adrese și site-uri oficiale pe urlet

O pisică într-o pălărie este un personaj care vine la cei care sunt trist și plictisit. Din pălăria magică el trage atribute vesele și trucuri poarta lumea fabuloasă de aventura, fantezie, povești neobișnuite și călătorii. Acesta este cel mai bun prieten al copiilor, vesel și răutăcios, capabil într-un joc distractiv pentru a deschide lumea pentru a învăța copilul să nu fie teamă să încerce lucruri noi, pentru a deveni încrezători în abilitățile lor, deschis dialogului. Scopul nostru nu este doar să se uite după copiii și să le dezvoltăm, dorim să crească campioni viitoare, adevărați profesioniști, antreprenori, oameni disidenți - cei care doresc întotdeauna mai mult, caută imposibilul, pentru a asculta vocea interioară și cred în ei înșiși. Vrem să devenim parte a istoriei unei noi generații - fericită și de succes. Veți găsi: o clădire complet nouă și spațioasă, echipament de senzori; săli de joc și de studiu; săli de sport și muzică; camere confortabile. O varietate de activități de dezvoltare și secțiuni suplimentare despre autoapărare, coregrafie, arte plastice, engleza. Engleza, cursurile din zona Montessori sunt deja pe un abonament permanent. Admiterea la grup cu o reducere de până la 30%.

Pisica în Hat

Cat în Pălărie - este un personaj care vine la cei care sunt triști și plictisit. Din pălăria magică el trage atribute vesele și trucuri poarta lumea fabuloasă de aventura, fantezie, povești neobișnuite și călătorii. Acesta este cel mai bun prieten al copiilor, vesel și răutăcios, capabil într-un joc distractiv pentru a deschide lumea pentru a învăța copilul să nu fie teamă să încerce lucruri noi, pentru a deveni încrezători în abilitățile lor, deschis dialogului. Scopul nostru nu este doar să se uite după copiii și să le dezvoltăm, dorim să crească campioni viitoare, adevărați profesioniști, antreprenori, oameni disidenți - cei care doresc întotdeauna mai mult, caută imposibilul, pentru a asculta vocea interioară și cred în ei înșiși. Vrem să devenim parte a istoriei unei noi generații - fericită și de succes. Veți găsi: o clădire complet nouă și spațioasă, echipament de senzori; săli de joc și de studiu; săli de sport și muzică; camere confortabile. O varietate de activități educaționale și secțiuni suplimentare de auto-apărare, dans, arte plastice, limba engleză. lecții de limba engleză în zona Montessori este deja parte a biletului permanent. Admiterea la grup cu o reducere de până la 30%.

Grupul de săptămâni