Piata 7-lea kilometru, Odessa - "cea mai mare piață din Odessa veți găsi totul, doar trebuie să aveți timp și

Aici sunt în Odesa! Deoarece îmi place să urc pe piețe și nu numai să cumpăr, ci doar să văd articole noi, cum pot să ratez una dintre cele mai mari piețe din Ucraina - Kilometrul al șaptelea. După cum am înțeles, numele provine din faptul că este situat (sau a fost la 7 km de suburbiile din Odesa).

Din păcate, nu am avut prea mult timp să urc pe ea și ziua a fost de lucru - marți. Dar lucrează de la 6.00 la 15.00, cu excepția zilei de vineri. Și nu am luat prea mulți bani cu mine, pentru că în Odessa trecam și m-am oprit de sora și prietenul meu.

A trebuit să merg cu autobuzul numărul 11, dar de când l-am așteptat timp de o oră, am încetat să coopereze cu oamenii și am prins un taxi. Nu a fost o excursie la piață pentru 20 UAH. pe persoană. Am ajuns până la ora 12.00

Piata 7-lea kilometru, Odessa -

Piata "Kilometrul al saptelea"

În apropiere se află o parcare pentru autobuze și mașini, rânduri mari în aer liber. În prealabil, puteți căuta o hartă a pieței, deoarece zona este împărțită în sectoare: pantofi, haine, jucării etc. sau cere proprietarilor de spațiu să fie închiriate. Furnizori de diferite naționalități cu pronunție diferită în limba rusă. De asemenea, pe teritoriul dvs. puteți schimba moneda, dar nu aș sfătui toate la fel. Există locuri în care să aveți o mușcătură și, de asemenea, să cumpărați fructe și legume.

Cum am sfătui sora, cea mai ieftina serie - este de a merge prin rândul său, parcare autobuz stânga, du-te prin rândurile, în cazul în care partea stângă și partea dreaptă a feței, cu palme și diverse lucruri ieftine, pentru a ajunge la zebra (de lângă a fi Mac Burger, se pare) și la dreapta. Permiteți-mi să vă reamintesc a fost marți și nu au fost deschise toate pavilioane, și mulți au început deja să se închidă la ora 12.00.

Așa că am intrat adânc în piață și asta am cumpărat:

Piata 7-lea kilometru, Odessa -

T-shirt pentru 110 UAH.

Elicopter 30 UAH.

Punga pentru copii 110 грн.

Am cumparat lucruri ieftine si cadouri pentru copii. Am încercat să negocieze, dar pe astfel de sume 10 UAH. unii au recunoscut.

Nu a fost prea mult timp, iar mulți au început deja să închidă 14, deci nu a fost posibil să se uite și să fie doar ca. Deja a alergat și a întrebat în mod specific în cazul în care să se întoarcă pentru a cumpăra jucării, lenjerie de corp (din păcate, firma necesară nu a găsit) și alte lucruri. A spune că este mai ieftină decât în ​​alte piețe - nu pot sau unele lucruri exclusive - de asemenea. Am vrut foarte mult să mă ocup de cosmetice în străinătate, dar nu am ajuns.

Foarte mare în zona "al șaptelea kilometru", este recomandabil să cunoașteți locurile și să mergeți doar pe ele. O mulțime de puncte cu ridicata, pot exista prețuri sunt mult mai ieftine. Străinii sunt, de asemenea, plini de coreeni și cu culoarea pielii închise, arabi sau asemenea. Am de multe ori a avertizat să păstreze un sac alături de el, pentru că în Odesa - acest lucru este logic și de transport și pe piață (am avut noroc - nu sa întâmplat nimic).

Am plecat cu autobuzul numărul 11 ​​pentru 10 UAH. cu proprietarii pavilioanelor, pentru că a mers până la sfârșit - până la ora 15.30

Cât despre mine, dacă vii la Odesa, nu ca un voucher turistic, la „kilometrul al 7-lea“, vă puteți uita la și ceva să cumpere, dar dacă - uita-te la atracțiile din Odesa, este mai bine să meargă și să se bucure de punctele de vedere, dar nu uitați, chiar transportă sacul aproape de tine. Iar vacanța ta va reuși.