China, ü "povestea mea despre o excursie pe insula Hainan

Dezavantaje: chinezii pot înșela atunci când se calculează

Bună zi și noapte, astăzi vă voi spune cum m-am dus să mă odihnesc pe insula Hainan. În primul rând, observ că călătoria este spontană, nu am planificat o zi în avans și tocmai am văzut un tur pe acest site și m-am gândit, de ce nu? M-am dus la agenția de turism. Am luat un bilet timp de 8 zile. Am fost complet încântat

China, ü

Orașul Sanya este situat chiar în partea de sud a insulei, există 3 golfuri, a mea - Dadonghai a fost în mijloc, pe stânga Yalunvan, pe dreapta Sanya Bay. Hotel 4 stele, SeaRainbow, la 30 de minute de mers pe jos de mare și a zburat de către compania aeriană Nord Star.

La sosire, observați că aerul este foarte curat, nu există o singură întreprindere de producție în oraș. În plus, ieșirea din frig în căldură a fost bună, atât de neobișnuită. Apoi a fost un transfer la hotel, în timp ce conduceam de la aeroport până la oprirea noastră (satul Wanchzhi), un ghid aproape vorbitor de limba rusă povestea despre trăsăturile orașului și culturii.

După aceea, ne-am mutat în hotel, pentru că era noapte, apoi m-am culcat.

Dimineața m-am dus la micul dejun la hotel (inclus în bilet).

Mâncarea este vegetariană, în majoritate orez, fidea, legume, lapte de soia, odată cârnați de soia. Totul este delicios, dar mâncarea chineză din Rusia nu are nimic de-a face cu alimentele chinezești reale))

China, ü

Moneda locală este de yuani. Pentru 9 ruble, este dat un yuan. Ei bine, sau pentru 100 de dolari da 660 de yuani la hotel. Băncii i se dă 680, dar se percepe o comision, deci nu există nicio diferență.

Cea mai importantă atracție a Chinei este trecerea pe șosea. Există un trafic foarte plin de viață, nu există semafoare, ele nu conduc în conformitate cu regulile, ele semnalează constant totul, din acest zgomot incredibil în mod constant. Mulți oameni se mișcă pe tot felul de motorete. Dar nu puteți să conduceți un moped sau o mașină dacă nu aveți o licență chineză. Există, de asemenea, un autobuz de transport public, călătorește rapid. Costul de 2 yuani (purtați o mânie cu tine, nimeni nu va va da la tine), care este de aproximativ 18 ruble. Chinezii nu vorbesc nici limba rusă, nici engleza, așa că aveți o carte de frază sau cel puțin o inscripție, numele opririi dvs. în limba chineză. Când ieși, de asemenea, nimeni nu va spune, dacă nu cereți să vă cereți, de asemenea, în chineză, pregătiți în avans. Există un taxi, costul este de 16 de yuani.

Desigur, ghidul de la hotel a oferit excursii, dar nu-mi place dresajul în comun, m-am dus singur, pentru că iubesc singurătatea, pacea și meditez calm în munți. (Ei bine, am ales într-adevăr țara pentru aceste scopuri nu cu dureri de succes, este China, este dificil să se retragă acolo la toate)

China, ü

marea intr-o singura zi acoperita

După cum am spus, chinezii nu cunosc limba rusă și engleza. Numai o dată în Starbucks am primit o fată la checkout, care a luat ordinea în limba engleză și, de asemenea, mi-a scris corect numele meu pe cupă. Meniul din cafenele este de numai 99% chinez. Ei nu vor înțelege chiar dacă cereți doar cafea sau apă. Instalați un translator offline în avans, aveți o carte de frază sau mai bine doar imaginile necesare (da, ca de exemplu pentru copii, fructe, o ceașcă de cafea, o farfurie dorită etc.). De exemplu, când eram la Kofetaym în TC Pineapple, am comandat cina, chelnerița mi-a explicat ce fel de carne exista în felul în care m-am ales - "muuuu" și am arătat coarne. Da, da. Doar așa. În McDonald's, nu puteam ordona nimic. Doar hieroglife și preț.

Se pare că a doua zi am mers la parcul național "Cerbul mi-a întors capul", pe muntele Oleniha. Intrarea este de 45 de yuani, un taxi acolo costa 20 de yuani, și aceeași sumă înapoi. Mai intai urci serpentina, esti insotit de vederi incredibile de frumusete, iar apoi parcul in sine, statui, cerb, piata, tot felul de mese festive. Acolo frumos, recomand sa vizitez. (Apropo, a fost foarte cald in acele zile, neobservate pe masura ce arzi, foloseste crema cu SPF, chiar daca doar 20)

China, ü

Aceste fotografii sunt făcute din muntele Oleny. Opiniile sunt pur și simplu minunate.