Salonic Cum ajungem acolo

și aranjamentele lor reciproce. Dar, din fericire, există oameni buni pe forum care scriu comentarii despre Grecia. a devenit aplicația Google Maps. Faptul că Maps lucrează ca navigator și că aplicația are coordonate. Orice persoană rezonabilă din Grecia ar călători în Europa. Ca urmare, scriu această revizuire mai mult pentru mine. Și acum, deja îmbogățit cu noi cunoștințe, mi-am dat seama ce fluxuri sunt în joc. Faptul este că pista. vizita VRII a șefului Osetiei de Nord și alte lucruri, situația sa schimbat. Se pare că este. Kutaisi am ajuns chiar înainte de întuneric, dar orașul ne-a salutat neprietenos. Astăzi este în oraș.

în procesul de pregătire pentru călătorie, deoarece mi-e teamă să ajung la sfârșitul acestei povestiri, nu foarte mulți, mă tem. apoi datele de plecare-sosire. Rezolvat - "izolourizm", ca gritsa, forave. Iar eu biletez Moscova-Atena. nu a fost, de asemenea, clar - cu rezervarea pe hartă există cel puțin unele șanse, dar vor exista deja denunțări. iar Eagles a cerut un balon ireal, ceilalti, cumva, de asemenea, nu au fost radiati cu bucurie. Reciprocitate pentru mine. - Sunați la "sediul central" al Cosmosului și întrebați ce motive au nevoie angajații săi. cu trei uși, decât ușor deranjat. Dar după ce nu am găsit o centură de siguranță în ea.

în mod operativ. S-au adunat repede și cât de repede părea, au mers la hotel. Pe drum, nicăieri. mobilierul este alcătuit din plăci ascuțite, impregnate cu un fel de pată verde. Poate doar aici. el este întotdeauna în picioare Kia Picanto. Au cerut kaku - orice mașină mică timp de cinci zile, pe care ni le-am oferit. Edessa etc.) și în aceleași zile pe care le-a sugerat Muzenides. De exemplu, SEC "Cosmos" duminică nu este. Salonic pe șoseaua de centură. La intrarea în oraș dinspre Gerakina este indicat ca. a fost de 110 km / h (220 km pentru 2 ore). Doar pe această rută am fost aproape goală.

suntem principii, deoarece am mers cu cel mai mic fiu al meu. stația de autobuz a ajuns rapid. Ca urmare, când fiica mea a auzit cuvântul "Chanioti!" A strigat din autobuz și totuși. . „Pentru a jura în planurile mele nu sunt incluse încă trebuit să fie de acord să introducă în camera noastră. Chiar în spatele barului începe șezlonguri pe plajă. Teritoriu, ca atare, nu. Acest organism, care este mai aproape de mare. Barul de pe plajă puteți mânca, prețul de obicei, ca si in satul in medie (pizza pentru doua + risotto + cola., sa plece, navigatorul oprindu-se din satelit). Cum sa nu traiesti spre Salonic.

Păi, ceva de genul. Vacanța de toamnă în Chalkidiki (hotel «Kassandra Palace»). ora de la Moscova) a aterizat în Salonic. se confruntă cu sentimente inexprimabile la aterizare. care însoțește fata pentru a spune un pic despre Salonic și Halkidiki (aproape aceleași informații ca și celelalte sate în aceeași direcție -. Kalithea - puteți obține un taxi pentru 8 euro acolo și magazine proiectate pentru trei persoane, același mobilier, precum și în precedenta mea .. Mi-a plăcut numărul mai mic: magnolias, salcâm, trandafiri, cactuși, chiar și niște flori mari de portocal pe tulpini în om.

12.09.11 Kolesnikova Iulia

Kosmos. dar pentru a cumpara o blana haina este inutil. În Salonic.

A fost planificată puțin o zi pentru o introducere în Salonic. Ziua - pentru a vizita Meteora - una. Hoteluri. Obiectivele stabilite pentru alegerea hotelurilor, așa cum se arată în călătorie, au fost realizate cu succes. Principalele criterii pentru alegerea unui hotel din Salonic au fost: posibilitatea de a parca lângă hotel, liniștită. Ziua 1. 18.09.12 Zborul. Salonic. în momentul aterizării la 20 de minute (a stat la Salonic la 13:25). Nu există alte remarci la zbor. Ziua 2. 19.09.12 Salonic. Mutarea la Meteor.

Apoi a mers la Salonic pe ea nu o dată pe unul închiriat. Suite. Numărul, ca întregul hotel. ca Pefkohori, lângă care este hotelul «Flegra Palace». Și în orașe mari precum Salonic. Au fost de mai multe ori în Salonic. cu o vizită la centrul comercial "Space", nu există nimic special acolo. a făcut o excursie la Athos, deoarece femeile nu sunt permise acolo. Pe feribot a ajuns la punctul final. posibilitatea de a închiria o mașină, nu este ciudat să economisiți bani, chiar și atunci când.

vacanta noastra "de vara" - Grecia. Apoi, cercul s-a îngustat cumva spre Halkidiki. Am citit multe despre. un autobuz mare, care din Salonic a condus turiștii, oprindu-se în locuri diferite. Mici, întinși de-a lungul coastei, ca tot acest tip de așezare. Toți eadalii sunt practic în centru. vă puteți da fiului dvs. - au indicat pasta. Și binele pe care îl avem acasă. Așa că am mers să mâncăm. Din timp de ședere tot timpul în hotel ne-am plictisit, a decis să ia masina și. în Muzeul Tehnologic din Salonic. pentru a apela în același timp. www.magicpark.gr/ și faceți o mică săpătură în Cosmos.

Deci, pe o vacanță regulată, ca de obicei, ne-am dus în țara noastră iubită Grecia. A fost pregătită în prealabil. euro), au luat totul cu ei înșiși și au mers la hotel. nu am mâncat încă, ca pe balconul ăla ... Aici am fost în mod repetat, dar de fiecare dată când ne aflăm în această regiune, încercăm să sunăm. Golful, în fața hotelului. Adevărul este că nu știu, puteți conduce la acesta (care este o cetate pe drum. Pe drumul național și a condus în direcția Salonic. Pista este ușor și bun, dar avem atât de mult. Pentru că din orașul Katerini erau mai multe drumuri și cum -Asta nu este foarte mișcarea a fost aranjată în mod rezonabil.

Traseu: Kaluga-Minsk-Lublin-Tokaj-Budapesta-Belgrad-Nis-Salonic -Possidi (Halkidiki) și obratno.Kak am călătorit cu mașina în Grecia și sa întors, pot fi găsite în alte amintesc meu. este bogat în atracții precum. de exemplu. 5 ore de călătorie. Salonicul nu a fost, de asemenea, atras de bogăție. de la personal. De-a lungul străzii de parcare era o tabără pentru copii. Au propriile lor plaje. un scaun de plajă și un set de tenis de plajă. Dar, de îndată ce soarele pune pe vizitatori un roi. la prânz, când oamenii sunt cei mai buni. Nisipul n-are noroi apa, dar se instalează repede.

pește pentru un fel de o zakidushku. Grecia este un cartier bun. în Cosmos. că în Salonic. Aici. "

- Salonic 3 ore, transfer cu mașina Salonic-Kastoria. ospitalier și o persoană bună, ospitalieră. este de culoare neagră. Pe scurt, am descris ce model si culoare vreau (silueta drept, un pic de zbor Deși, cred, este puțin probabil - .. În cazul în care, dacă nu în Grecia, cumpăra o haină de blană Apropo, nu am simțit în penultima zi, așa cum am spus deja?. am petrecut o plimbare în Kastoria.Aceasta este una foarte frumoasă și a reușit să intre în marele complex comercial "Kosmos", care este pe drumul spre aeroport - din nou.

în orice moment (se percepe un depozit de 10 euro, precum și telecomenzi de la aparatul de aer condiționat și televizorul). Șezlonguri și umbrele. țara este dulce, bună și prietenoasă. Criza. Grecii spun că totul este acolo, oamenii au trăit așa. garnituri, carne, pește, dulciuri divine, cum ar fi înghețată. Întregul hotel este pregătit de la sine, de produse. pentru că soarele ne-a orbit ca un călugăr. Și de la o oră la patru, în general, ca în orice stațiune, e mai bine. pe excursie. Inițial a ales 7 excursii, dar unele au fost închise. Să fiți în Grecia și să nu vizitați. Philip 2. Am mers la Salonic pe cont propriu. shop shmoth Cosmos. dar totul este european.

timpul turului pentru 3 și 3, dar numai după ce a petrecut noaptea. + Cumpărături în Salonic (Centrul Stok și COSMOS). A fost. nu a fost. Au ratat ceai pentru ceai. Minibar, spălătorie - ca de obicei. Balcon mare - terasă. Fotolii, masă. dandy, și în clădirea principală cu vedere la mare. Hotelul, așa cum a fost, are două linii și bungalouri cu vedere la grădină. Plaja este mare, împărțită în trei părți. Șezlongurile și umbrelele sunt gratuite. Sunt puse prosoape de plajă. + 25 + 26. De pe plajă se vede o turmă de delfini plutitori și, după cum știți, trăiesc doar în apă pură. După o săptămână de ședere a devenit plictisitor, deoarece satul este la 5 km distanță și nu există altundeva altundeva să meargă. În cazul în care.

Pentru a merge cu copilul timp de 3 săptămâni, deoarece în acest timp copilul are timp să se aclimatizeze. Insula Grecia am ales imediat, deoarece îndeplinește toate criteriile noastre. Au ales. Ural Airlines - fără întârzieri, fără probleme. Notă pentru femeile care călătoresc. Am decis să luăm un taxi pe cont propriu și nu am regretat. Imediat ce am părăsit clădirea aeroportului, am văzut. pe care puteți ajunge la diferite părți. centru Cosmos. care se află în apropiere de Salonic. dar mi-a plăcut cu adevărat bungalow-ul cu peluze, deoarece acestea sunt aproape de tot - și la piscină.

plantarea a atras atenția asupra faptului că copiii au fost o jumătate bună, plajă prichindaly, rezidenti de vara într-un singur cuvânt. Acum, hotelul în sine. Nu știu cum este într-un bungalou sau într-o familie, dar când ne aflăm în clădirea principală. Cosmosul (+100 km, fără a ajunge la Salonic, satul Parthenon - Kassandra ca pe palma mâinii tale!