Pescuit în cariere de cretă, carte de pește

Pescuitul în carierele de cretă

Astăzi am publicat amintiri ale pescuitului. Și într-adevăr este ceva de spus.

Îți voi spune despre pescuit. Despre restul de ceea ce să spună - înotat, sunbathed. Cu aceasta, totul este clar.

Aceste lacuri albastre sunt situate în regiunea Minsk din regiunea Luban. Chiar și pe imaginile Google, ele par a fi tentante:

Pescuit în cariere de cretă, carte de pește

Deci, s-ar fi pus totul în trei zile în trunchi - nimeni nu și-ar fi amintit de ei. Dar eu sunt. În general, mi-am adunat tija de pescuit și m-am retras în groapa de stuf departe de baie. Din momeală, am avut un mic pachet cu o manga. De asemenea, el a fost divorțat cu apă în proporția potrivită. Apropo, cu amestecul potrivit (nu lichid și nu strâns), este foarte convenabil să umpleți o manga într-o seringă. Apoi, stoarceți și rotiți cârnații în jurul cârligului. Foarte convenabil! În același timp, mâinile rămân curate cu mai multe.

Adâncimea în carieră este decentă și coborârea începe deja de la țărm. Și, aruncând un stâlp de pescuit la 4-5 metri de la coastă, pentru a pune momeala pe fund, este absolut ireală. Așa că am pus un metru de adâncime și am abandonat. Flotorul, fără întârziere pentru o secundă, se îndreptă imediat spre fund. Când am început, m-am simțit repede și am căzut. Există! Primul roach pe cârlig.

Băieții, învățați despre această situație, au luat de asemenea tijele de pescuit și s-au alăturat. A început realul El Dorado. Timp de două ore, roachul nu ne-a lăsat să ne odihnim.

Pescuit în cariere de cretă, carte de pește
Dar în curând a început să se întunece, a zburat cu țânțarii și băieții au fugit în tabără. Am decis să mă prind.

Racha, de data aceasta, se liniștea deja și purta mănunchiul cu mușcături ocazionale. Era necesar să inventăm ceva. Voiam să încerc să prind de jos. Am flotat plutitorul doi metri și l-am aruncat la un metru de țărm. Lumina trage spre țărm adus momeala la bordură și începu să aștepte. Câteva minute mai târziu, plutitorul a condus ușor spre lateral - o mușcătura tipică de cruciană. Așa sa dovedit - crucianul de 250 de grame a fost pe plajă. Tantarii musca nemilos, dar nu am renuntat. În următorii 40 de minute de pe țărm au mai fost încă patru din același crap crucian și deja în întuneric am luat cancerul din apă. L-am chinuit și l-am lăsat să plece împreună cu cârligul. Și fără cârlig, ce fel de pescuit. Karasikov dimineața am gătit pe gratar, roach întreg a mers la sărare.

A doua zi nu mai puteam să pescuim, găluștea sa terminat. De asemenea, a rămas stocul de băuturi calde. În spatele lor am mers în cel mai apropiat sat. Călătoria noastră a fost mai mult decât amuzantă, dar nu este vorba despre pescuit. În general, în magazin am completat nu numai stocurile de fierbinte, am luat, de asemenea, un pachet de manga.

Cu toate acestea, peștele nu era deja la noi și pentru celelalte zile am fost prinși de două ori mai puțin decât în ​​primele două ore.

Ei bine, la domiciliu am deja atârnat toată capturarea sărată de pe balcon. Nu-i rău!

Pescuit în cariere de cretă, carte de pește
Acesta este un fel de pescuit ocazional în minele de tip opencast Cretacic Luban. Deci, există un pește și, dacă doriți, puteți să-l prindeți într-o sumă decentă. Deși, poate, timp de trei ani și jumătate, totul sa schimbat. Nu știu.

P.S. Separat, observ că el ar dori să șteargă din memoria srach și dezgustătoare, ca rezervă majoritatea absolută a turiștilor acolo, și au venit într-un număr foarte mare de aceste margini, dar este imposibil. Cu această ocazie, voi spune doar că aici - indiferent cât de frumoasă zona nu a fost, nu uitați că în spatele următoare tufiș, pelerin în soare nu este un morman imens împuțit de kebab jumătate mâncat și oase de pui amestecat cu plastic și sticlă.