Labyrinth (magazin online) - recenzii despre magazine

Foarte mult dezamăgit de munca magazinului. Am comandat 3 cărți din lucrările colectate ale volumului lui Nietzsche: 1/1, 4.7. Cărțile au ajuns la PVZ pur și simplu într-o stare teribilă. Toate cele trei sunt foarte murdare (nu praf, vă rugăm să rețineți): coloana vertebrală, legătura de carte și chiar un bloc de carte! Drept urmare, ordinul a fost anulat. Chemat pe linia telefonică plâns, Revizuire completă

Livrare rapidă, reduceri bune.

Au existat. Totul sa deteriorat.

a găsit o colecție similară de 960 de ruble la un alt magazin, se simt diferenta, cum se spune)) Intervalul în Cartea Labirint săraci, dar diferența de preț este imens cu Casa de cărți și Moscova, care carte nu va lua. Nu o recomand pe nimeni!

A comandat un lot de enciclopedii pentru copii la balul în grădină. 24 buc. Cărțile vin în saci sigilați. Situația sa dezvoltat astfel încât nu a fost posibilă evaluarea calității produselor atunci când au fost primite, ci doar cantitatea. La examinarea ordinului, au fost dezvăluite două cărți cu o calitate evident inadecvată: pe capacul unei danturi,

livrarea la timp

Ordinul 7880 3632. Astăzi toată ziua stând acasă așteptând curierul cu manualul comandat. Ocupația pentru care era nevoie este mâine. La ora 20.00 ei au sunat și au spus că nu ar veni curierul. N-ați fi sunat în prealabil și nu ați fost avertizați? Aș cere profesorului să-mi arunce un scaner sau o fotografie. Revizuire completă

paginile necesare în avans sau altfel s-ar fi uitat undeva. Acum va trebui să fac ceva mai puțin decât ceea ce am nevoie în clasa 1800, ci o repetare a ceea ce am trecut, pe care nu am nevoie de acum, sau o anulez complet. Până atunci, în timp ce labirintul deja plătit pentru mine (2.903 ruble), manualul nu dăinuie să aducă. Nu te grăbi cu magazinul ăsta. Și dacă nu există nici o alternativă - nu plătiți nimic acolo în avans.

a început să despacheteze ordinea mult așteptată, am văzut că o carte a fost deteriorată: capacul din spate a fost apăsat. La cererea mea de a înlocui cartea magazinul mi-a spus că foaia de curierat este semnată, deci totul este în ordine, cărțile sunt verificate. Iată o astfel de afacere în limba rusă! Și nu este pentru prima oară când am adus și eu o enciclopedie cu pagube. Ei bine, că există alte librării online, în care prețurile sunt chiar mai mici. Voi rezerva acolo.

Site-ul are multe recenzii și fotografii care ajută la determinarea alegerii cărții.

Prețurile sunt mai mari. decât în ​​alte magazine online. Ei aduc cărți cu daune și nu vor să le schimbe.

Dragi cititori de lectură, nu recomand magazinul online Labyrinth. Mi-a fost livrată o carte răsfățată - capacul și tăieturile de pe coperta din spatele cărții au fost rupte. Cartea este un dar și nu ieftin. Greselile mele sunt ca intr-o graba am semnat documentul de livrare fara a fi deschis cartea (magazinul a inchis cartea intr-o tona de film), intreaga recenzie

livrarea la timp, prețuri scăzute în comparație cu librăriile (nu pe Internet)

atitudine proastă față de clienți, lipsă de respect, bunuri cu defecte

Aproape trei ani am comandat cărți în magazinul Internet "Labyrinth". În ultima ordine au adus o carte ruptă. Ordinul primit în întuneric, cu ploaie și nu a verificat calitatea. Vreau să rețin faptul că în acest magazin este în general dificil să verificați calitatea cărților, deoarece acestea sunt ambalate într-o cantitate imensă de film și întreaga recenzie

Scotch bandă. Un astfel de pachet protejează bine cartea de murdăria, umiditatea și detectarea respingăților. Ei au refuzat să o înlocuiască, menționând faptul că am avut ocazia să verific calitatea la curier și am semnat factura la primire. Cartea a fost destinată ca un cadou pentru copil de către Anul Nou. Nici măcar n-au cerut scuze. Fii extrem de atent și atent! Verifică cărțile, așteptați curierii. De asemenea, vin cărți murdare. Verificați numărul de cărți. Se întâmplă că nu tot personalul. Magazinul are o comunicare directă prin Internet. Am scris o recenzie negativă și l-am transferat din secțiunea "Live" în "Istoricul comenzilor", astfel încât vizitatorii site-ului să nu o citească. Nu le pasă și nu le pasă de clienții lor!

O comanda pentru o carte, livrare coordonată de 17 numere pentru prima jumătate a zilei, până la 15-00 (din. Ordinul a fost necesar pentru a lucra), nimeni nu a chemat și nimeni nu a venit în seara, când m-am sunat, Courier voce somnoros a spus, care pleacă doar. Mi-a cerut să-l aștept. Revizuire completă

Nu au fost niciodată probleme cu Labirintul - și acum vă rog! În șoc din munca depozitului și operatorul call-center-ului Elena ext. 5129. Ordinele noastre de oraș sunt livrate o dată pe săptămână, miercurea. Astăzi primesc un mesaj de poștă electronică cu privire la schimbarea datei de livrare a comenzilor mele.

magazinul era evident obosit de clienții obișnuiți. operatorii nepoliticoși, curierii nu ajung la timp

De două ori am comandat aceeași carte și de ambele ori au venit cazuri de căsătorie: prima dată a fost rupt și rupt colțuri de acoperire a coloanei vertebrale, a doua oară - o mica ruptura a coloanei vertebrale și o zgârietură adâncă pe film laminar în mijlocul capacului superior. A doua oară am observat doar o pauză

coloanei vertebrale, iar timpul zero nu este observat, deoarece capacul și defectul pestriț în ea se pierde, cu excepția de curierat nu a avertiza cu privire la sosirea sa, el a fost într-o grabă și nu sa comportat cu amabilitate, care strica sa examineze cartea după cum urmează. Magazinul a refuzat să schimbe bunurile. Cartea a fost cumpărată ca un cadou, nu pot da o astfel de copie, trebuie doar să o arunc, pentru că în biblioteca mea această carte există deja. Și acesta nu este primul caz de livrare a copiilor defecte ale cărților. Nu voi mai folosi serviciile acestui magazin.

Sunt mereu produse defecte

A comandat livrarea a cinci cărți în valoare de 1965 ruble. curier mi-a adus un ordin sigilat în film, ca întotdeauna, să ia comanda, ambalajul original, acasă pentru a deschide cu atenție și să nu deterioreze cartea și asta 7 ordine ... și de data asta am dat peste o carte cu căsătoria, întreaga revizuire

interval. un site bun

Anterior, dezavantajul pentru mine a fost că am cumpărat întotdeauna numai la reduceri, deoarece fără reduceri prețul este mai mare decât în ​​alte magazine
Acum o fraudă cu o atitudine dezgustătoare față de clienți