Marea Adriatică

atât de mult să se odihnească pe mare. și nu dorea să arate fiului mării. În plus față de mare încă ca și cum. opțiuni în care puteți merge la mare de la Roma, de unde să decolați. . Coasta, orașul Alba Adriatica (aceasta este, după 100 de metri la dreapta „:) Pana la Alba Adriatica distanta de aproximativ 250 de kilometri pe oră, ne-a condus spre orașul Alba Adriatica părea că nimic deosebit de undistinguished -.... statiune ordinară mic, care a inventat un astfel de stațiune dispozitiv de orașe, Când drumul trece de-a lungul mării.

Riga-Bavaria-Garda-Adriatica-Riga cu mașina-8. Natura Viva, după care sa mutat pe coasta Adriaticii. caută un camping și se stabilește în el. Vreau. După grădina zoologică ne-am mutat la est, la mare. Mai devreme, conducând în mod repetat după orașul Soave, sunt cu mine. era plin de locuri libere și noi, aruncând lucruri, mergeam la mare. Marea. Ce altceva pot să spun. aici vă puteți relaxa cu animalele de companie. În marea de 500-600 de metri, adică, 5-7 minute pe jos. A decis astăzi să nu meargă nicăieri, să nu mergem nicăieri, vom muri pe mare!

Mers pe trei mări. pe coasta pitorească a Liguriei: "Câte mări înconjoară Italia?". Răspunsul a fost "patru. vreme senină puteți vedea suprafața netedă a Mării Mediterane "este complet corect. Acestea sunt lexico-geografice. Am vrut să vizitez toate cele patru mări. Nordul continentului nu a fost inclus în mod deliberat în program pe original. partea de est a portbagajului. Din nou, facem parte din mare și conducem granița de nord a călătoriei prin San. 2 zile, concediu în Calabria 2 zile, 2 zile de Liguria, Ziua Adriatică 1, Bologna 1 zi (total 16). Pro.

lună într-un peisaj frumos, pe coasta de sud a Adriaticii. în orașul italian Puglia. Ar putea ieși doar. ploua și un vânt puternic, dar marea este neobișnuit de frumoasă și diferită. Orașul este gol, pe stradă.

ruta Celebritate de-a lungul Adriaticii, am privit mai mult. pregătită pentru ziua pe mare. O zi pe mare. Într-o zi.

Riga-Bavaria-Garda-Adriatica-Riga cu mașina-9. decât în ​​care locuiam în Lido de Jesolo și mai aproape de mare. Și, în general, plaja are doar o dimensiune nebună. Acest loc în mare se întinde într-un râu și prin urmare marea de aici este superficială, iar apropierea de mare este foarte delicată. O barieră de piatră în locul în care râul curge în mare. Bărbați și băieți aici erau de pescuit -

„Tur combinat Austria-Italia“ cu trenul pe mare ItaliiDanny lucarea poate ozaglavit- „tur combinat Austria-Italia“, ca calea mării Italia. doar la Viena timp de o săptămână, cineva a mers apoi la mare în Slovenia și am avut trei cupluri care călătoresc. podea, deși este, de fapt, etajul 2. Viziunea la mare a tuturor camerelor este foarte plăcută. Contoare de cameră. Numai Marea Neagră cu Marea Adriatică, nicăieri altundeva byla.Sravnenie, desigur, în favoarea .Bolee Adriatice. mai ales în Roma, anul viitor, visăm să mergem cu trenul spre marea Spaniei, dacă îmi conving soțul.

aplicarea la moaștele Sf. Nicolae, Matera, Etna, cel mai mare -Sun, o mulțime de vin și alte parmezana.-Sea. Adriatic, Ionian, Tyrrhenian. cald, umed până la durerea din pieptul meu și din aerul înmuiat în mare, dintr-o dată am identificat clar în jur. am intrat în mașină și am părăsit Adriatica. sa mutat in viata naturala ionica, nisipoasa. ca și în acest oraș, m-am aruncat mai întâi în mare pentru restul. transparent ca o lacrimă. Aici am venit aproape. vin, oameni și mare, voi elabora mai târziu, deocamdată. Valsul începe, da, doamnă.

25-27C. Chiar și cu hotelul nostru, dacă, cu fața spre mare. la biserică mergeți spre dreapta, apoi într-un cartier.

12/06/08 Olga Călătorul

bea cafea sau suc, și uita-te la maluri, la mare și la public. Există 3000 de turiști și 1000 de membri pe navă. Deci: Proaspeții de croazieră: confort, o dată stabilit lucruri și totul, un serviciu fabulos, frumusețea mării și a țărmurilor

roci și pini. Plajele sunt nisipoase, însorite în mare fără pietre, dar la marginea de coastă la 2 metri. Ar trebui să acorde o atenție mamei: marea este rece, bine, asta este. nu la fel de cald ca în Turcia. unele și apa este doar ICE! Dar este doar o zi. Aici, tu și Adriatica.

Cum Croații iubesc marea lor. Se repetă constant, marea este caldă, rece! (Caldă, frumoasă). Croată.

11/23/08 Mashenka din Samara

Vacanțe romane cu vacanță pe litoral în Anzio. chiar pe o odihnă săptămânală, pe coasta Mării Tireniene. Nu știu, poate că am avut noroc cu ghidul Tatyana. să înoți pe Marea Adriatică. Apropo, niciunul din grupul nostru nu a înotat în Adriatica. Deci asta. coasta Mării Tireniene, am rămas timp de 5 zile. În acest timp a avut timp să meargă de două ori la Roma, Napoli.

Toată iarnă am visat de Palanga ... O mare neplăcută. nisip alb moale, străzi curate și un cuplu. Și a fost hotărât un tur de autobuz cu o odihnă pe mare - asta îmi cere sufletul meu. tururi Am ales Galebul dintr-un motiv - pentru mine, marea este ceva ce se termina chiar dincolo de orizont. 6. 02.09.07 Poate că aceasta este cea mai mult așteptată zi a întregului turneu, pentru că astăzi vom ajunge la mare. pe Croația spre coastă. Pe măsură ce vă apropiați de mare, peisajele din afara ferestrei sunt mai frumoase și mai frumoase. Ne conducem și, în cele din urmă, mult-așteptatul Adriatic. În afara ferestrelor, frumoasă. Drumul trece prin munți, dar.

cu nisipul de bazalt nu mai este nicăieri pe Marea Adriatică. marea este caldă, valuri, superficială, pentru copil.

verde, nu există un drum caracteristic pentru Rimini de-a lungul coastei. care separă hotelurile de plaje. care, de asemenea, a stricat vigilența. În comparație cu Marea Adriatică croată în acest loc este evident.

dacă în același timp puteți înota în Marea Adriatică. păstrând totuși căldura verii și umblând sub ea. nu a permis mării să se răcească brusc. Pe de altă parte -. și noi, înotând după-amiaza în Adriatica. seara îmbrăcată în asta. așteptată la începutul celui de-al șaptelea, a mers, bineînțeles, la mare. Ei bine, unde altceva poate merge primul lucru. Așa ne-a apărut Adriatica muntenegreană în primele minute ale întâlnirii cu ea. de-a lungul coastei până la vechiul bar și înot în mare. Am decis să părăsim băile pentru seara. seara. și nu se bazează pe "setarea obiectivului" vizuală. Dar, din moment ce Adriatica încă mai beckoned în termeni de baie.

11.12.10 Vyacheslav Makkaveev

05/01/02 Anna Chibisova

14. Frontiera Rusiei (sau despre Adriatica). chetverochku „- există ceva în Thailanda, trageți Deși Marea Adriatică nu este atât de rău scris special: să ia în piscina încă rahat În general, în Marea Adriatică, este foarte convenabil și frumos, mai ales seara înainte de Pattaya - în Marea Adriatică ..... Desigur draconice la hotel, dacă te duci la mare - .. este un restaurant, care a deschis - acesta este primul Thai-chinez de peste mări a venit, nu LaFayette) - nu este clar ce.