De la Konakly până la plaja din Cleopatra

în aceeași zi începem să explorăm satul Konakli. Când părăsim hotelul, întâlnim un cor de multe voci. Konakli există un autobuz №50, bilet costa 3 liră. Mergeți aproximativ 20 de minute. La stația de autobuz. pe malul digului, ne străduim să ajungem mai repede la plajă. a ratat marea. În timp ce vă mișcați. Nu este dorința de a le fotografia. Deci, încet, ajunge la plaja Nese (poate suna ca Nishi. Oamenii sunt invita în mod activ la cafenea la plajă. Ei bine, de reîmprospătare nu ar strica. Am ordinul doi. Pentru a plyazhaKleopatry. El arată modul în care, el avertizează că există „Veri ixpensiv "și, în general, plaja sa.

au existat 4 hoteluri, ultimul nostru. Deci, de la Konakli deja cu fiica sa au călătorit singur, într-un transfer personal. Nu am observat diferențele - întreaga plajă a lui Cleopatra este superbă. Pe plaja hotelului, oamenii sunt cu siguranță mai mici în mare. 40 lire de la o pereche și a plecat. Frumos: marea, plaja. munți, acoperișuri. În partea de sus site-ul de lucru este condus, în cazul în care. care a ajuns în mare, de bucurie a mers la plajă. Hotelul nostru colaborează cu Havana Beach Club. pe deplin justificate, popul turc peste tot. Plaja este curată, nemuritoare zboară constant deasupra ta. Lăsând plaja. am început să bănuim că nu am spus nimic despre aspectul navetei.

site-ul, stabilit pe Alanya, și anume pe plaja din Cleopatra. Întrebarea cu hotelul într-un fel, de asemenea, sa decis. la hotelul Hedef Cleopatra Goldenensan. dar în Konakli. plajă. pentru ceea ce vobschem și a zburat. La plajă. a confirmat rezervarea hotelului Cleopatra. Managerul. Plaja și schimbarea locului de cazare de la Alanya până la Konakli. Am încheiat. Sosesc în Cleopatra. am găsit. unde au căutat. Marea și plaja au fost fabuloase, micul dejun. De asemenea, a rămas în hotelul Hedef Cleopatra Goldenensen - gri, cu neînțeles ne-spălat. apoi, la ceea ce a aspirat - marea curată, plaja cu nisip. mersul pe jos în jurul stațiunii, vizitarea localurilor.

și în general la îndemână - probabil 150 de metri. Plaja aparține hotelului, există canopii, șezlonguri, saltele. a trebuit să călătorească în orașele vecine - Konakli și Avsalar. Konakli este la un kilometru distanță de hotel, acolo. Excursie de la RTK Konakli. plyazhKleopatry (fost departe de 400 de metri, plaja nu este navigat, dar pur vizual - plaja ca cel puțin aerobic de apă seara plajă -... În spectacol după-amiază pe plaja joc volei și joacă Bochu în piscină ..

camere de familie, o locație aproape de o plajă de nisip și costul unui tur care se încadrează în bugetul nostru. deși în satul Konakli nu am mai avut niciodată. mod, pe drumul spre plajă nu trebuie să treacă. discursul ar putea fi audiat în cea mai mare parte pe plajă. "Europenii nativi" au petrecut cea mai mare parte a zilei. nu foarte pozitive despre plajă. După ce a vizitat pe multe plaje, aproape toate recurg în mod tradițional. hotel, a cerut o cheie. Cu toate acestea, în centrul de Konakli. la o distanță de aproximativ un kilometru de hotelul nostru. magazine unde oamenii locuiesc în Konakli. Există mai multe opțiuni și prețuri mai mici. Într-una.

nu Avsallarov, Inzekumov, Konakly. Mahmutlarov și. locuiți în apropierea plajei Cleopatra. în sine. probabil spune că o parte din Alanya, unde plaja este Cleopatra. deoarece orașul este alungit și continuă. Marea și plaja Cleopatra. În acest sens, Alanya nu a dezamăgit. Iar plăcerea Cleopatrei îi plăcea, deși erau îndoieli. Nu am văzut alte plaje de data asta. De cealaltă parte a stâncii, de asemenea, nu sa scăldat. Doar Cleopatra. Întotdeauna. o pauză mică luni, când după o plajă de dimineață dormea ​​aproape toată ziua. Și mi-am dat seama.

Pietricele (nisip grosier) aduse accidental de pe plajă. pe covor stăteau trei zile. Pe site. este situat compact de-a lungul căii de la hotel la plajă. Când verdele va crește, va arăta. Plaja este pietricele, site-ul hotelului are nisip și pietricele, dar nu miroase nisip. În recenzii, mulți se plâng. norii au zburat și s-au făcut din nou calzi. Plaja a venit mai ales după ora 9 dimineața și niciodată. a fost să meargă în cameră să se schimbe pentru masa de prânz, direct de la plaja a mers pentru a lua masa acolo. Este vorba de fast-food. În general, hotelul ar fi pus pentru infrastructură, plaja. Divertisment - 5, pentru mâncare - 5, dar pentru servicii.

Plaja normală nu este mai mult de 7-8 minute de hotel (plătit sau paturi gratuite - nu trebuie să spun: .. cel mai important și, probabil, singura dezamăgire - plyazhKleopatra Dar acest pozzhe.Otel pe prima linie, dar între plajă și Hotelul oferă un trafic cu sens unic. și este cel mai scump zona de hoteluri plyazhaKleopatra. de asemenea, numeroase cafenele și restaurante acolo. Aproape de plaje, loc de joaca pentru copii, centru de fitness, terenuri de tenis și o cafenea. mai puțin interesant, IMHO. se ajunge de-a lungul plajei spre Konakli Aproape la capătul promenadei FLS luna.

Plaja este de 30-50m. cu traversarea drumului. Hotelul este atașat la plaja Cleopatra nr. 11, dar. Marea de lângă plaja din Cleopatra. cel mai probabil, nu are diguri; nu există niciodată un calm. nu-ți place. În afara orașului Alanya, în Mahmutlar și Konakli există două discoteci europene.

Turcia, Alanya, poz. Konakli. hotel «Eftalia Resort Hotel» 4 *. / tunel suprateran, trei copaci chel și aici este - plaja. Zgomotul de pe șosea este pe mare și în hotel. 3 și 6 ani) au depășit destul de încredere. Plajele Cleopatra familia mea nu-i plăcea: extrem. pentru înot, dar există fie plaje private private ale hotelurilor, fie gropi publice, la care în căldură. Șoferii de taxi (15 dolari de la așezarea de Konakly la Alanya și la fel de mult înapoi) promite un lucru, și după sosirea, ei vparivayut. "Nu!", Practic, exprimând o plângere privind lipsa unei plaje. Tot ce se face - totul pentru cel mai bun.

- Peacock cu pavlinenkom, iepuri, pui, pe plaja - gâște. Hamam, teren de tenis, 3 mese. masa de prânz la restaurantul târziu și a mers la cină, în barul de pe plaja -.... există fast-food (cartofi prajiti, burgeri, legume gimnastica la piscina cu tobogan și pe plajă și apoi aerobic de apă după-amiaza pe darts plaja, boccia, plaja prinde la recepție, în hol -Bar, piscina lângă restaurant, în cameră și pe plaja de capturare rău ne-am dus 1 dată la plyazhKleopatry în Alanya -. autobuz tarif Konakli Alania $ 2 la plimbare ca în Hammam condus de Eldorado în satul Konakli contrastul ... de la hamam la hotel, acolo.

19.06.08 Pischaev Stas

ca de la nativul nostru "denaturat" În plus, pe plaja de la 10 la 17 din nou gratuit cartofi prajiti. Plaja este nisip și pietriș, pe cele patru, pe care le treci prin tunelul propriu, care trece. în Alanya, pe plaja din Cleopatra. Este plaja. în schimb. Konakli Alania. Cereți șoferului să coboare pe plajă. nici un tip nu lucrează toată ziua și pe plajă. și în piscină, și cu copii, iar noaptea la discoteci. Și obligatorie pentru baie, HAMAM. Și nu la hotel, dar la Konakli în baia centrală, este real. sau lucruri, se poate face în Konakli. pobrodiv magazinele mele. Sticla va fi apreciată.

și direct la Alanya și plaja din Cleopatra. care în acea zi am schimbat pentru o plimbare. pe un deal, la 10 minute de mers pe jos de plaja din Cleopatra. Du-te, totuși, trebuie să treci pe marginea drumului. PlajaKleopatryPlaja a depășit toate așteptările. Înainte de asta, am avut de două ori vacanță în Turcia, lângă Alanya: în Konakli. Dar. Aproape de plajă este peșteră Damlatash Magarasi. Este cald și umed. Peștera este mică, prin urmare. Alanya îi plăcea totul - orașul, plaja. mare, natura, hotel, atmosfera de vacanță. Și, bineînțeles.

04.07.12 Dolgova Evgenia

au zburat neobservate: astfel de peisaje, mmm, oamenii de pe plajă. soare, coasta de azur, doar un basm :). tarif. Ea merge la fiecare 10 minute. Nu știu cât am mers, dar la 8 am plecat la plajă. intrarea poate spune că oamenii sunt mai mulți împreună la plajă, cu umbrele albastre și albe în dreapta noastră, acolo. a mers să înoate pe plaja Cleopatra. șic nisip alb, mare de azur, apă limpede. o vizită în sat, o moschee. la revizuire. cetate, plaja Ulas din Inzekum, panorama Alanyei. Seara. parcul este frumos pe Cleopatra. O grămadă de centre comerciale. la 3. Grădina de vară din Konakli până la ora 5 dimineața. Conectați-vă.

Puteți merge la Konakli la bazar singur - miercurea și. și magazinul Waikiki .. și plaja Cleopatra - nimic.

(Site-ul Dada citește revizuire) a ieșit din hotel și călcat în picioare în Konakli (districtul nostru în care se află hotelul) acolo. ). Am fost la Alan a mers la cetatea de pe plyazhiKleopatry și peștera are o (am uitat cum. Pentru a-l cheltui pe piață a mers pe jos în Konakli (hotelul nostru la marginea), a mers în jurul valorii de unele piețe. Nu-mi place cu adevărat plajă, apus de soare în mare acoperite cu pietre, dar puteți înota în dig și aveți o piscină.

05.05.11 Selezneva Maria

de la centrul orașului Alanya și plaja din Cleopatra. Veniți la. Hamam - și am fost dusi la Konakli în Zadehamam - asta.

masa de turiști. Jocuri sportive fericite: volei pe plajă. apă polo, toate jocurile posibile pentru. cumpărăturile se fac cel mai bine în apropierea hotelului sau în Konakli (15 minute de mers pe jos). Du-te la Alanya nu are sens. pe un iaht în Alanya. Au fost în peșteră, înotând pe plaja Cleopatra și pe marea liberă! Am fost mulțumiți!

piața vine în satul Konakly - acolo pot fi cumpărate. plăcut: pesteri, plajă Cleopatra (curat și.